ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

18
زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

همانطور که در مقاطع مختلف با عنوان دانشگاه‌های بدون کنکور مواجه می‌شوید در مقطع کارشناسی ارشد با نوعی از دانشگاه بدون کنکور آشنا می‌شوید، با عنوان دانشگاه فراگیر پیام ‌نور که نوعی از پذیرش در  دانشگاه پیام نور می‌باشد. نکته مهمی که دراین نوع دانشگاها وجود دارد این است که علاقه‌مندان پس از ثبت نام در این مقطع بصورت دانش‌پذیر باید بطور خود خوان و بدون حضور در کلاس های دانشگاهی ترم اول را بگذرانند و پس از کسب شرایط حد نصاب رشته و دانشگاه های مورد انتخابی از حالت دانش‌پذیر به دانشجو تبدیل شوند. ما در این مقاله قصد داریم که در مورد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و همچنین نحوه ثبت نام فراگیر به طور کامل توضیح دهیم.

در این دوره داوطلب یا به اصطلاح دوره دانش‌پذیری به صورت خود خوان و خارج از محیط دانشگاهی دروس ترم اول را با توجه به منابع مشخص شده توسط دانشگاه پیام ‌نور در رشته‌ی مورد انتخاب خود که در آن اقدام به ثبت نام می‌کند مطالعه کند.

فراگیر پیام نور برخلاف دیگر دانشگاه‌های باکنکور و بدون کنکور دارای دوره دانش‌پذیری میباشد.

آزمون دانش پذیری زمان مشخص شده به صورت سراسری و همزمان در تمام کشور برگزار میگردد.

 زمان بندی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 به چه صورت است؟

ثبت نام طرح فراگیر پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه ثبت نام كارشناسي ارشد فراگير پیام نور سال 1399 (نوبت بيست و يکم) از روز چهارشنبه 99/09/05 و تا روز چهارشنبه 99/09/12 ادامه خواهد داشت.

دانشگاه فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد از طریق سایت رسمی سازمان سنجش اموزش کشور با اخذ مبلغ 950،000 ریال و وارد کردن اطلاعات شخصی داوطلب و ثبت یک رشته همراه با تا حداکثر بیست واحد دانشگاهی (بسته به علاقه متقاضی) اقدام به ثبت نام میکند.

برای آشنایی با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مقاله کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهاي گذرانده دانشجويان سال آخر دوره هاي كارشناسي متقاضي شركت درآزمون دوره هاي فراگير تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد) دانشگاه پيام نور را متقاظیان ملزم به دریافت و پرکردن انها میباشند.

نکته: دانشجويان سال آخر می‌بايست ميانگين نمرات واحدهاي درسي گذرانده شده خود را تا تاريخ 1399/06/31 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اينترنتي اعلام نمايند.

تمام داوطلبانی که شامل سهمیه فرزند رزمنده ستاد کل نیروهای مصلح یا رزمنده داوطلب بسیجی هستند میبایست در هنگام ثبت نام کدرهگیری سهمیه ایثارگران خود را وارد سایت نمایند.

ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نوراز چه طریقی انجام می‌گیرد؟

متولی اصلی آزمون فراگیر پیام نور سازمان سنجش و آموزش کشور است. فرآیند ثبت نام تا دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون تنها توسط سازمان سنجش انجام می‌شود و  برخی سازمان‌های دیگر خود را متولی آزمون فراگیر پیام نور می‌دانند که این امری دروغین است و فریب این قبیل سازمان ها را نخورید. ضمناً کلیه فرآیند ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

نکات مهم قبل از ثبت نام فراگیر پیام نور 99 چیست؟

کلیه داوطلبان آزمون فراگیر پیام نور بایستی شرایط و مدارک لازم که در ادامه شرح داده شده است، را در اولین فرصت آماده نمایند، یکی از مکشلاتی که هنگام ثبت نام آزمون فراگیر برای داوطلبانی که مشمول سهمیه رزمندگان و ایثارگری هستند رخ می‌دهد، عدم دریافت کد سهمیه پیش از ثبت نام هست. در صورت عدم درج کد سهمیه در قسمت مربوطه برای داوطلبانی که مشمول سهمیه‌های نام برده هستند، سهمیه مورد نظر برای آنها اعمال نخواهد شد. به همین خاطر توصیه می‌شود داوطلبان آزمون فراگیر در صورت دارا بودن سهمیه پیش از ثبت نام نسبت به دریافت کد سهمیه خود اقدام نمایند.

در زمان ثبت‌ نام ارشد فراگیر پیام نور داوطلب باید یک رشته و گرایش را همراه با حداکثر بیست محل دانشگاهی مشخص کند. پس از برگزاری آزمون باتوجه به اینکه هر داوطلب در چه رشته‌ای شرکت کرده، با سایر داوطلبان رقابت میکند و سازمان سنجش آموزش کشور در هر رشته باتوجه به رتبه و معدل فرد در هریک از دانشگاه‌های ثبت شده داوطلب، در ثبت‌نام اولیه حد نصاب را بررسی میکند. و به تعداد ظرفیت دانشگاه مذکور بالاترین معدل‌های آن کد رشته را براساس الویت فرد برای وی انتخاب می‌کند. همچنین داوطلب پس از ثبت نام در کد رشته محل قبولی از حالت دانش‌پذیر به دانشجو ارتقا می‌یابد و تمامی دروسی که در آزمون قبول شدند به عنوان دروس پاس شده برایشان تلقی می‌گردد.

چه افرادی مجاز به ثبت‌نام در آزمون فراگیر هستند؟

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون فراگیر را دارند بایستی حداقل دارای مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته باشند، کلیه افراد که در مقطع کارشناسی تحصیل نموده باشند بدون توجه به تجانس و عدم تجانس رشته مورد نظر در آزمون فراگیر امکان ثبت نام و شرکت در آزمون را خواهند داشت و محدودیتی برای هیچ یک از افراد وجود ندارد.

چه کسانی مجاز به ثبت نام در آزمون فراگیر نیستند؟

کلیه داوطلبانی که شرایط عمومی لازم را نداشته باشند (در ادامه شرح داده شده است) و آقایانی که معافیت از سربازی و یا معافیت تحصیلی نداشته باشند امکان ثبت نام در این آزمون را نخواهند داشت.

شرایط ثبت نام در آزمون فراگیر پیام نور چیست؟

در ذیل برخی شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون به همراه برخی ضوابط نیمسال دانش پذیری درج شده است. به دقت شرایط ذکر شده را مطالعه نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

1- اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.

2- نداشتن عناد با نظام جمهوري اسلام يايران.

مصاديق عناد شامل:

الف) مبارزه مسلحانه با نظام جمهوري اسلامي ايران.

ب) داشتن وابستگي تشكيلاتي به گروه كهاي محارب.

ج) پرداخت كمك مالي به گروه كهاي محارب، هواداري تشكيلاتي و يا عضويت در گروه كهاي مزبور آنها.

د) تبليغ ماترياليسم و اديان ساختگي.

3- عدم احراز فساد اخلاقي.

مصاديق فساد اخلاقي شامل:

اعتياد به مواد مخدر و اشتهار به فحشا ميباشد.

احراز شرايط عمومي داوطلبان درصورت نياز با استعلام از مراجع ذيصلاح قانوني است

4- برخورداري از توانايي جسمي متناسب با رشته انتخابي

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

1- دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته)

2- دارا بودن معافیت موقت (تحصیلی و…) یا معافیت دائم ( کفالت . پزشکی و…)

لازم به ذکر است دانشگاه فراگیر پیام‌نور در مرحله دانش پذیری گواهی‌ اشتغال به تحصیل و معافیت تحصیلی صادر نمیکند.

3- کسب نمره‌ی قبولی در آزمون دانش‌پذیری

4- کسب حداقل معدل 14 در ازمون جامع ترم اول فراگیر پیام نور

5- نمره نهايي لازم براي قبولي بر اساس تأثير 80 درصدي ميانگين دروس حاصل از آزمون و تأثير 20 درصدي ميانگين معدل مدرك كارشناسي ميباشد.

ميانگين معدل مدرك كارشناسي براي داوطلباني كه دانش آموخته دوره كارشناسي ناپيوسته مي باشند، حاصل ميانگين معدل دو مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته مي باشد.

شرایط و ضوابط نیمسال دانش پذیری

براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه مايل به ثبت نام در دوره دانش پذيري كارشناسي ارشد بدون کنکور پیام نور مي باشند، برخي ضوابط نيمسال دانش پذيري به شرح زير اعلام مي گردد:

1- ثبت نام در دوره هاي فراگير كارشناسي ارشد به منزله پذيرش كليه ضوابط و مقررات دانشگاه تلقي مي شود.

2- مسئوليت تهيه كتب و منابع درسي معرفي شده به عهده داوطلب مي باشد و دانشگاه هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص ندارد.

3- عدم شركت در آزمون بمنزله انصراف تلقي گرديده، مدارك ثبت نام و مبلغ واريزي عودت داده نخواهد شد.

4- آزمون به صورت چند گزينه اي برگزار ميشود و داراي نمره منفي نميباشد.

5- برگزاري آزمون، تصحيح پاسخنامه ها، اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور و پاسخگويي در خصوص نتايج آزمون از طريق سازمان سنجش آموزش كشور انجام مي شود.

6- چنانچه در هر زمان مشخص شود كه داوطلب حقايق را كتمان نموده و يا واجد شرايط يكي از ضوابط ورود به اين دوره ها نبوده در هر مرحله اي از تحصيل از ادامه تحصيل محروم خواهد شد و يا حتي پس از گذراندن تمامي واحدهاي درسي براي وي مدرك تحصيلي صادر نخواهد شد.

7- هيچگونه مزايا از قبيل كمك هزينه تحصيلي، بيمه، خوابگاه و…. به دانش پذير تعلق نمي گيرد.

8- داوطلب بايد از توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي انتخابي خود برخوردار باشد، در غير اينصورت مسئوليت عواقب بعدي به عهده داوطلب مي باشد.

ثبت نام کنکور فراگیرمدارک مورد پذیرش برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چیست؟

دارندگان مدارك كارشناسي پيوسته و يا ناپيوسته رسمي و بالاتر مورد تأييد وزارتين و يا دانشجويان سال آخر دوره كارشناسي (به شرط فارغ التحصيلي تا تاریخ 1399/11/30 ) مي توانند بدون توجه به نوع رشته تحصيلي كارشناسي خويش در يك رشته گرايش از رشته هاي امتحاني (به جز رشته هاي مهندسي معماري و طراحي شهري) مندرج در جدول زیر در کارشناسی ارشد بدون کنکور فراگیر پیام نور ثبت نام نمايند.

داوطلباني كه رشته كارشناسي آنها با رشته كارشناسي ارشد انتخابي همنام و يا مشابه نباشد، به تشخيص گروه آموزشي مربوط؛ موظفند در دوره دانشجويي علاوه بر واحدهاي مصوب مقطع كارشناسي ارشد، حداكثر تا 12 واحد جبراني از مقطع كارشناسي همان رشته را با موفقيت بگذرانند.

چه سهمیه‌هایی در آزمون فراگیر پیام نور سال 1399 قابل اعمال است؟

آزمون فراگیر هم مانند دیگر آزمون‌های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، برخی سهمیه‌ها برای واجدین شرایط  قابل اعمال است. دو سهمیه رزمندگان و ایثارگران (ایثارگران ۵ درصد و ایثارگران ۲۵ درصد) در این آزمون قابل اعمال است ضمناً کلیه داوطلبانی که واجد اعمال این سهمیه ها هستند بایستی پیش از ثبت نام همانطور که گفته شد نسبت به دریافت کد اعمال سهمیه خود اقدام نمایند، در غیر اینصورت و بدون دریافت و ثبت کد، سهمیه برای داوطلب اعمال نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهمیه مقاله سهمیه ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

راهنمای تصویری ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99

  • مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی sanjesh.org

ورود به بخش پیام نور

ورود به لینک دفترچه فراگیر

  • مطالعه شرایط و مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور درج شده در دفترچه ثت نامی
  • با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت نام منحصراً بصورت اينترنتی انجام ميگيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارتهـای بـانكی عضـو شبكه شتاب هر يك از بانكهای جمهوری اسلامی ايران در داخل يا خارج از كشور كه پرداخت الكترونيكی آنها فعال ميباشد با مراجعـه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 950،000 ريال به عنوان وجه ثبت نام شركت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

همچنین فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهاي گذرانده دانشجويان سال آخر دوره هاي كارشناسي متقاضي شركت درآزمون دوره هاي فراگير تحصيلات تكميلي ( كارشناسی ارشد ) دانشگاه پيام نور را متقاظیان ملزم به دریافت و پرکردن انها میباشند.

لیست رشته‌های ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چیست؟

در دانشگاه های ارشد فراگیر پیام نور تماماً متشکل شده از پنج گروه اصلی و رشته هایی با گرایش های جداگانه که بصورت کامل در جدول ذیل امده است

متقاضیان ثبت نام در ارشد فراگیر پیام نور برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند مقاله لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

دانشگاه فراگیر پیام نور شامل پنج گروه رشته تحت عنوان:

1-علوم انسانی

2-فنی و مهندسی

3-علوم پایه

4-هنر

5-کشاورزی و منابع طبیعی

درصورت علاقه به گرایش و یا شاخه ای از رشته مورد علاقه خود برروی شاخه اصلی کلیک نمایید.

لیست رشته ها و گروه های علوم انسانی برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور:
نام رشته
ارشد روانشناسی ارشد حسابداری
ارشد حقوق ارشد زبان انگلیسی
ارشد زبان شناسی ارشد اخلاق
ارشد زبان عربی ارشد الهیات و معارف اسلامی
ارشد مدیریت امور شهری ارشد تاریخ
ارشد علوم اجتماعی ارشد جغرافیا
ارشد علوم تربیتی ارشد روزنامه نگاری
ارشد زبان فارسی ارشد علم و اطلاعات و دانش شناسی
ارشد علوم اقتصادی ارشد علوم سیاسی
ارشد مدیریت بازرگانی ارشد مدیریت جهانگردی
ارشد مدیریت دولتی ارشد مدیریت رسانه
ارشد مدیریت فناوری و اطلاعات ارشد مدیریت کسب و کار
ارشد مدیریت مالی ارشد مدیریت منابع انسانی
ارشد علوم ورزشی ارشد مشاوره
ارشد مدیریت کارآفرینی

 

لیست رشته ها و گروه های فنی مهندسی برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور:
نام رشته
ارشد مهندسی برق ارشد مهندسی شیمی
ارشد مهندسی صنایع ارشد مهندسی عمران
ارشد مهندسی فناوری اطلاعات ارشد مهندسی کامپیوتر
ارشد مهندسی مکانیک ارشد مهندسی مواد
لیست رشته ها و گروه های علوم پایه برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور :
نام رشته
ارشد زیست شناسی سلولی مولکولی
ارشد ریاضی
ارشد زیست شناسی جانوری
ارشد زیست شناسی گیاهی
ارشد ژئوفیزیک
ارشد شیمی
ارشد علوم زمین
ارشد فیزیک
لیست رشته ها و گروه های هنر و کشاورزی برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور :
نام رشته
ارشد اقتصاد کشاورزی
ارشد بیوتکنولوژی کشاورزی
ارشد توسعه روستایی
ارشد علوم دامی
ارشد مهندسی محیط زیست
ارشد مهندسی مکانیزاسیون

هزینه ثبت نام ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چقدر است؟

متولیان آزمون ارشد هرساله از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون فراگیر که در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود مبلغی برای ثبت نام در این آزمون در نظر می‌گیرند، هزینه این آزمون اغلب هر سال متفاوت از سال پیش بوده است و مقداری افزایش قیمت خواهد داشت. هزینه ثبت نام در آزمون فراگیر در سال 1399 مبلغ 950،000 ريال یعنی 95 هزار تومان است و همانطور که پیش از این گفته شد هزینه این آزمون به صورت اینترنتی و هنگام ثبت نام بایستی پرداخت شود.

ارشد فراگیر پیام نور 99شهریه هر ترم تحصیل در دانشگاه پیام نور چقدر است؟

همانطور که پیش از این ذکر شد شهریه در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور فراگیر پیام نور برای دوره دانش پذیری که به نوعی ترم اول مقطع ارشد نیز به حساب می آید به دلیل قطعی نبودن قبولی داوطلب و همچنین عدم برگزاری کلاس مبلغ 950،000 ریال میباشد که از طریق وبسایت رسمی سازمان سنجش بصورت الکترونیکی باید پرداخت گردد.

توجه داشته باشیم دوره دانش‌پذیری هزینه‌ای جدا از ثبت نام ندارد. و موسساتی که خود را متولی برگزاری دوره فراگیر پیام نور میدانند و شرکت در این دوره‌ها را اجباری میدانند. به واسطه برگزاری از شما هزینه میگیرند کلاه بردار میباشند.

لذا شهریه داوطلب قبولی دوره دانش پذیری از ترم دوم به بعد باتوجه به جدول زیر محاسبه می‌گردد.

میزان شهریه بابت هر رشته
شهریه ثابت 10.196.670
دروس نظری 1.018.720
دروس عملی کم هزینه 3.056.460
دروس عملی پر هزینه و پایان نامه 4.871.460

 

شهريه دانشجويان دانشگاه پيام نور مطابق مصوبات هيأت امناي دانشگاه سالانه افزايش می‌يابد.

مابه التفاوت شهريه دوره دانش پذيري متقاضياني كه موفق به ورود به دانشگاه گردند، در اولين نيمسال دانشجويي متناسب با تعداد واحد انتخابي دوره دانش پذيري دريافت خواهد شد. پیشنهاد می‌شود مقاله مرکز مشاوره باخه را در خصوص شهریه‌ ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه فرمایید.

دانشگاه فراگیر پیام نور در دو نوع

آموزشی-پژوهشی محور ( با پایان‌نامه ) و آموزش محور ( مجازی و بدون پایان‌نامه ) اقدام به جذب دانشجو می‌نماید.

چنانچه دانش پذيران گرامي متقاضي استفاده از خدمات آموزشي دانشگاه پيام نور (كلاس هاي رفع اشكال گروهی) باشند، مي توانند براي اطلاع از نحوه ثبت نام و ميزان شهريه به مراكز استاني دانشگاه مراجعه و پس از ثبت نام و پرداخت شهريه در اين دوره ها شركت نمايند.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران، مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید.

پس از ثبت نام در آزمون فراگیر پیام نور چه کارهایی باید انجام دهیم؟

پس از درج اطلاعات شخصی و تحصیلی در سامانه پیش از تأیید حتماً اطلاعات خود را بررسی نمایید تا اطلاعات را به درستی وارد نمایید، کد های  12 رقمی مربوط به سهمیه خود را که پیش از ثبت نام دریافت نموده‌اید را بررسی نمایید که به درستی ثبت و اعمال گردد. پس از درج و تکمیل اطلاعات در سامانه کد پیگیری در اختیار شما قرار داده خواهد شد، در نگهداری این کد نهایت دقت را به خرج دهید زیرا برای طی دیگر مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون و اعلام نتایج و مشاهده انها، به این کد احتیاج خواهید داشت. در صورتی که ثبت نام شما در کافینت و یا توسط افراد غریبه انجام می‌شود، دقت و توجه نسبت به موارد گفته شده دو چندان خواهد شد و نیاز به تمرکز و دقت بسیار است.

چگونه اطلاعات ثبت نامی خود را در سامانه ویرایش کنیم؟

در بعضی از موارد دیده شده است بسیاری از داوطلبان که در هنگام ثبت نام در وارد نمودن بعضی از اطلاعان دچار اشتباه و یا به دلیل ناقص بودن اطلاعات موفق به کامل نمودن بعضی از قسمت‌های فرم ثبت نام نمی‌شوند از این رو پیشنهاد می‌شود در هنگام ویرایش ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور نسبت به تغییر اطلاعات و یا ویرایش آنها اقدام نمایند. اطلاعات درج شده در سامانه پیش از اتمام زمان ثبت نام قابل ویرایش خواهد بود و در صورت عدم تغییر اطلاعات فرصت بعدی برای ویرایش در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه خواهد بود که در آن زمان تنها برخی از اطلاعات قابل ویرایش خواهد بود، پس هنگام درج اطلاعات خود در زمان ثبت نام نهایت دقت و توجه را به خرج دهید.

نکات و ناگفته های مهم درباره ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور چیست؟

در خصوص شرایط و ضوابط لازم برای ورود به دوره دانش پذیری و تبدیل دانش پذیر به دانشجو بایستی به برخی از موارد ذیل توجه نمایید:

داوطلبان و متقاضیانی که پس از آزمون به حد نصاب هیچکدام از کد رشته محل‌های انتخابی خود نرسند از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می‌شود و به دلیل عدم وجود تکمیل ظرفیت می‌توانند شانس خود را در آزمون سال آینده امتحان کنند. همچنین قابل ذکر است که به دلیل عدم قبولی صد در صد داوطلب در مرحله دانش‌پذیری و همچنین عدم برگزاری کلاس و دانشگاه برای متقاضی صرفا هزینه ثبت نام آزمون که فقط از درگاه موجود در سازمان سنجش قرار دارد قابل پرداخت است.

همچنین شرط اولیه قبولی در آزمون دانش‌پذیری کسب حداقل نمره ۱۲ در تمامی دروس مذکور و معدل بالای ۱۴ میباشد. اما در صورتی که در یک کد رشته محل داوطلبان به این حد نصاب نرسیده باشند، این شرط ملغی خواهد شد. و داوطلبان پس از قبولی این دروس را بار دیگر امتحان خواهند داد.

ضمناً در صورتی که شانس بیشتری برای تحصیل در مقطع ارشد داشته باشید می‌توانید نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 اقدام نمایید

سوالات متداول

1- مهلت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی است؟

 

نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان .

2- نحوه ثبت نام ارشد فراگیر به چگونه است ؟

 

ثبت نام به صورت اینترنتی می‌باشد .

3- در صورت پایان مهلت ثبت نام ارشد فراگیر چه باید کرد ؟

 

در این صورت باید با شماره 70707012_021 و با کارشناسام مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمایئد .

 

 

18 نظرات
  1. رحمت الله می گوید

    سلام من قبول شدم برای ثبت نام باید چکار کنم

  2. فاطمه می گوید

    نمونه سوالات دوره های گذشته رو از کجا میتونم تهیه کنم

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      سلام
      لطفا به واتس اپ 09224062663 پیام بدید

  3. شفق می گوید

    آزمون چ زمانی برگزار میشه؟

    1. ADMIN می گوید

      17 بهمن

  4. مهران می گوید

    آیاهنوز امکان ثبت نام وجود داره

    1. ADMIN می گوید

      سلام با شماره 70707012 تماس بگیرین

  5. حسین بر می گوید

    سلام
    آیا امکان ثبت نام برای اونهایی که هنوز ثبت نام نکردند وجود داره؟

    1. ADMIN می گوید

      سلام با شماره 70707012 تماس بگیرین

  6. فائزه می گوید

    کتابهای معرفی شده را از کجا تهیه کنیم

    1. ADMIN می گوید

      اکثر کتاب فروشی ها دارند

  7. احسان می گوید

    با سلام ، برای ثبت نام تا کی وقت هست؟ با تشکر

    1. ADMIN می گوید

      18 اذر

  8. داود می گوید

    سلام ، با توجه به لغو آزمون توسط سازمان سنجش ، نبیجه نهایی چه شد ؟؟؟؟ آیا برگزرا می شود َ، تو رو به خدا جواب بدید ، ممنون

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      با سلام
      متاسفانه، همچنان در نامشخص است

  9. ناشناس می گوید

    عالی ممنون از توضیح

  10. ناشناس می گوید

    عالی بود دستتون درد نکنه

  11. پویان می گوید

    خیلی ممنون از این که ثبت نام فراگیر پیام نور رو کامل توضیح دادین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.