کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

دانشگاه پیام نور هر ساله به صورت فراگیر اقدام به جذب دانشجو می‌کند. آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سازمان سنجش برگزار شده و داوطلبانی که به عنوان دانش پذیر در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نموده‌اند، در جلسه آزمون حضور میابند. داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه پیام نور می‌باشند. این کارت حاوی اطلاعات فردی، تحصیلی، زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور می‌باشد.

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، دلیل بر قبولی قطعی و ادامه تحصیل نمی‌باشد. ثبت نام قطعی منوط بر قبولی در آزمون دانش‌پذیری میباشد و پس از اینکه داوطلب دانش پذیر در این آزمون موفق شد به عنوان دانشجو کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تلقی میشود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در اواخر دی ماه برگزار می‌شود و داوطلبانی که در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اقدام به نام نویسی خود در این آزمون نموده‌‌اند می‌بایست در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه کارت ورود به جلسه اقدام کند. محل برگزاری آزمون بر اساس استان و شهرستان داوطلبان که در تقاضانامه ثبت نام اعلام نموده‌اند، تعیین شده و بر روی کارت ورود به جلسه آزمون ذکر می‌شود.  آزمون فراگیر پیام نور در روز جمعه مورخ 99/11/17 برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است كه از روز سه‌شنبه مورخ 99/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه

ممکن است برخی از داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهات وارد شده شوند. سازمان سنجش به منظور ویرایش ثبت نام ارشد فراگیر و تصحیح اطلاعات نادرست امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. به عنوان مثال داوطلبان در صورت مشاهده اشتباه در بند های مربوط به اطلاعات فردی، تحصیلی، سهمیه ارشد فراگیر پیام نور و رشته محل های انتخابی می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نامی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

همچنین در صورت بروز مشکل در بند های مربوط به به جنسیت و معلولیت با مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌های رفع نقص امکان رفع مشکلات وجود دارد. وجود اشکال و مغایرت در عکس داوطلب نیز از مواردی است که برای رفع آن می بایست به باجه های رفع نقص مراجعه کرد.

آدرس و محل باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر  و زمان مراجعه به این باجه ها هم زمان با انتشار کارت آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

همانطور که قبلاَ گفتیم زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور در 99/11/17 می‌باشد و متقاضیان باید با توجه به آدرسی که بر روی کارت ورود به جلسه ذکر شده است با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی در حوضه امتحانی حضور پیدا کنند.

جهت آشنایی با مدارک مورد نیاز مقاله شرایط و مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

داوطلبان باید به چند نکته توجه کنند که قبولی بر اساس میزان نمرات و تراز کسب شده در آزمون می‌باشد و پذیرش از افرادی که که از میزان نمره بهتری برخوردار هستند با توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

اعلام نتایج فراگیر پیام نور

داوطلبان به منظور مشاهده نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. طبق سالیان گذشته زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور دهه اول بهمن ماه می‌باشد. قبول شدگان دانشگاه پیام نور باید پس از اعلام نتایج با مراجعه به پورتال دانشگاه پیام نور پیش ثبت نام کرده و پس از اعلام تاریخ با در دست داشتن مدارک به دانشگاه مراجعه کند.

پیشنهاد می‌شود قبل از ثبت نام در دانشگاه فراگیر پیام نور مقاله شهریه ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

سوالات متداول

1- زمان دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور چه زمانی می‌باشد ؟

 

حدودا یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون .

2- در صورت درج اطلاعات اشتباه در کارت چه باید کرد ؟

 

باید نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمود .

3- در صورت عدم تأیید سهمیه در کارت ورود به جلسه چه باید کرد ؟

 

در این صورت باید با شماره 70707012_021 و با کارشناسام مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمایئد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.