بازیابی و تغییر رمز عبور در سامانه همگام ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی

2
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

وبینار

تغییر رمز همگام : تمامی دانش آموزان برای ثبت نام مدارس تیزهوشان و ثبت نام نمونه دولتی نیاز به رمز همگام دارند. برای دریافت رمز عبور همگام ثبت نام مدارس سمپاد و نمونه دولتی دانش آموزان باید تا قبل از زمان شروع ثبت نام سمپاد و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم اقدام نمایند. بسیاری از دانش آموزان پس از دریافت رمز ورود همگام متأسفانه آن را گم کرده و یا فراموش می‌کنند و در زمان ثبت نام به والدین خود اطلاع می‌دهند که رمز همگام را گم کردم. این دانش آموزان در روزهای منتهی به ثبت نام نیاز به بازیابی و تغییر رمز عبور همگام خود پیدا می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه بازیابی و تغییر رمز عبور همگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را توضیح دهیم.

بازیابی رمز عبور ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی

رمز ورود همگام از طریق سامانه‌ای که در اختیار مدیران مدارس کشور است صادر گردیده و فقط به دانش آموزان یا والدین آنها داده می‌شود. دسترسی به سایت دریافت رمز عبور همگام برای سایرین امکان پذیر نیست. به همین دلیل تمامی کسانی که دچار فراموشی رمز همگام شده و یا رمز همگام خود را گم کرده‌اند برای بازیابی رمز همگام تیزهوشان و نمونه دولتی باید با مراجعه به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مجدداً اقدام به دریافت رمز عبور همگام خود نمایند و نسبت به بازیابی رمز همگام خود اقدام نمایند.

بازیابی رمز همگام

نحوه تغییر رمز و بازیابی رمز همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

معمولاً به دانش آموزان پایه نهم و پایه ششم که قصد شرکت در آزمون‌های ورودی پایه نهم به دهم و یا آزمون تیزهوشان و آزمون نمونه دولتی دارند توصیه می‌شود تا پس از دریافت رمز ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان این رمز را تغییر داده تا دچار فراموشی رمز ورود همگام نگردند و نیاز به بازیابی رمز همگام تیزهوشان و نمونه دولتی پیدا نکنند. ما در این مقاله نحوه تغییر رمز عبور ثبت نام سمپاد و نمونه دولتی پایه هفتم و پایه دهم را به شما توضیح خواهیم داد.

ورود به سامانه همگام hamgam.medu.ir

شما پس از این که رمز همگام دانش آموزی خود را دریافت کردید می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir  وارد سامانه همگام وزارت آموزش و پرورش شده و از قسمت اطلاعات شخصی وارد گزینه تغییر رمز همگام شوید.

پس از این که وارد قسمت تغییر رمز ورود همگام شدید می‌توانید رمز ورود همگام دلخواه خود را وارد نموده و گزینه تأیید را بزنید. پس از طی این مراحل شما موفق به عوض کردن رمز همگام تیزهوشان و نمونه دولتی خود شده‌اید.

ورود به سایت و انجام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

ورود به مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم انجام می‌گیرد. برای وارد شدن به مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) دانش آموزان باید در آزمون ورودی ششم به هفتم و نهم به دهم تیزهوشان شرکت کنند. شرکت کردن در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا نهم به دهم و همچنین کسب نمره قبولی لازمه ورود به مدارس تیزهوشان یا سمپاد است. برای ثبت نام در آزمون ورودی پایه هفتم باید به سایت hoosh.medu.ir و پایه نهم به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمود. شما با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام می‌توانید وارد مراحل ثبت نام شده و ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان خود را انجام دهید.

ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه دهم نیز در سامانه azmoon.medu.ir است. تمامی کسانی که شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی نهم به دهم را داشته باشند می‌توانند از طریق سایت ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

تمامی دانش آموزان باید برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی دارای شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی باشند.

بازیابی رمز همگام

پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

پس از طی کردن مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان شما باید هزینه ثبت نام اینترنتی آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را پرداخت نموده و کد رهگیری دریافت نمائید. بنابراین شما باید پس از مشخص شدن گزینه پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام بر روی آن کلیک نموده و از طریق کارت های بانکی عضو شتاب و با رمز دوم خود مبلغ هزینه ثبت نام را واریز نمائید. معمولاً در مواردی پیش آمده که پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی به زمان دریافت کارت ورود به جلسه موکول شده است. پس بنابراین شما پس از انجام مراحل ثبت نام در سایت همگام باید رمز عبور همگام خود را تا پایان مراحل شرکت در آزمون نزد خود نگه دارید.

سوالات متداول

1- نحوه تغییر رمز عبور مدارس تیزهوشان چگونه است ؟

 

به صورت اینترنتی و از طریق سامانه های ثبت نام مدارس تیزهوشان مخصوص به هر یک از پایه های تحصیلی .

2- نحوه ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان چگونه است ؟

 

به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان .

3- چگونه رمز همگام دریافتی از مدیر را تغییر دهیم ؟

 

پس از دریافت رمز همگام از مدیر می‌توانید وارد سامانه همگام آموزش و پرورش شده و از طریق این سامانه رمز خود را تغییر دهید .

2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام ببخشید من رمزمو برای ثبت نام نمونه دولتی یادم رفت باید چیکار کنم دقیقا

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      با کارشناسان تماس بگیرید، امکان بازیابی رمز در سال 1400 فراهم شده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.