معرفی مجموعه مدارس مشکات (مشکوة) | پیش دبستانی ، دبستان ، متوسطه اول ، متوسطه دوم

1
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

مدرسه مشکوه ( مدرسه مشکات) از سال 1377 فعالیت خود را شروع کرده است و هم اکنون یکی از بهترین مدارس غیرانتفاعی دخترانه منطقه 2 تهران می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این مدرسه و روند ثبت نام مدرسه مشکات بپردازیم.

مجموعه مدارس مشکوة هم‌اکنون دارای مقاطع پیش دبستانی ، دبستان ، متوسطه اول و متوسط دوم می‌باشد. مدیریت مدرسه بر عهده سرکار خانم فاطمه بهرامجی می‌باشد.

 

معرفی پیش دبستانی  مشکوة

پیش دبستانی دخترانه مشکوة را می‌توان یکی از مجهزترین پیش دبستانی‌های دخترانه تهران دانست. پیش دبستانی مشکات سعی می‌کند فرزند شما را با ریاضی و زبان انگلیسی آشنا کند. همچنین آموزش قرآن و مسائل قرآنی از برنامه‌های مهم می‌باشد.

کادر اجرایی مشکوه با برنامه‌هایی نظیر لگو و سرزمین لی لی پوتی سعی دارد کار تیمی و تعامل با دیگران را از همین سن به دانش‌آموزان یاد دهد. از امکانات و برنامه‌های آموزشی و تربیتی دیگر پیش دبستانی مشکات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلاس ریاضی و زبان
  • کلاس قرآن
  • کلاس لوگو
  • اتاق بافته‌ها
  • اتاق نمایش و غار قصه
  • سرزمین لی لی پوت ( مجهز به امکانات خاله بازی ، ماشین بازی و فروشگاه کودکانه )
  • آزمایشگاه و کتابخانه طرح کشتی
  • سالن‌های فعالیت‌های جمعی و هنری
  • کمدهای اختصاصی کودکان
  • روشویی‌های مخصوص کودکان
  • آشپزخانه کودکان جهت آموزش فعالیت‌های آشپزی کودکان
  • اتاق ماسه ، کارگاه نجاری

به طور کل می‌توان این پیش دبستانی را از بهترین پیش دبستانی‌های غرب تهران دانست.

ثبت نام پیش دبستانی مشکات

برای ثبت نام پیش دبستانی مشکوه در ابتدا باید از طریق سایت پیش ثبت نام خود را انجام دهید سپس پس از مصاحبه نتیجه قطعی به شما اعلام می‌شود.

برای پیش ثبت نام پیش دبستانی مشکات اینجا کلیک کنید.

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد ، جنب پمپ گاز ، میدان آرش ، خیابان ابراهیمی ، کوچه الوند 3 ، انتهای الوند 3

شماره تماس: 44286377

معرفی دبستان مشکوة

در سیستم هوشمند دبستان مشکات ، با توجه به به روز شدن کتاب های درسی ، طرح درس های معلمان ( هفتگی و روزانه ) هم به روز می شود و هم توسط واحد آموزش در مدرسه تطابق آن با اجرای در کلاس درس به صورت هفتگی بررسی می شود.

استفاده از وسایل کمک آموزشی الکترونیکی مثل ویدئو پروژکتور ، رایانه و قطعات آزمایشگاهی توسط معلمین در بهبود سیستم آموزش مدرسه بسیار اثربخش بوده است . تکالیف دانش آموزان به صورت خلاق و جذاب توسط واحد آموزش طراحی می شود و به صورت پایان هفته و مستمر به دانش آموزان داده می شود که در افزایش انگیزه دانش آموزان به درس موثر می باشد . در این سیستم آموزشی دانش آموزان می توانند از طریق اکتشاف به دانش مورد نظر دست یابند و معلم تنها نقش هدایت کننده و تسهل گر را دارد .

بازخوردها و عملکردهای دانش آموزان از معلم به صورت هفتگی و ماهانه توسط اولیاء به صورت توصیفی و فیلم و عکس در سایت مدرسه قابل مشاهده می باشد . در مواقع تعطیلی های مکرر تدریس مجازی توسط معلمان به صورت مستمر در سایت توسط دانش آموزان قابل مشاهده می باشد .

افتخارات دبستان مشکات

افتخارات قرآنی در زمینه های حفظ ، قرائت ، احکام ، افتخارات ورزشی به ویژه در زمینه مسابقات شنا و افتخارات فرهنگی مانند مسابقات سرود در سطح استانی را می‌توان از جمله افتخارات دبستان مشکوة دانست.

افتخارات دبستان مشکاتثبت نام دبستان مشکوه

بعد از پیش ثبت نام دبستان دخترانه مشکات با متقاضیان محترم تماس گرفته شده و قرار مصاحبه حضوری گذاشته می شود . پس از مصاحبه حضوری نتیجه قطعی خدمت اولیاء بزرگوار اعلام شده و در صورت پذیرفته شدن به واحد مالی ارجاع داده می‌شوند.

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد ، جنب پمپ گاز ، میدان آرش ، خیابان ابراهیمی ، کوچه الوند 3 ، انتهای الوند 3

شماره تماس: 44282003

معرفی دبیرستان متوسطه اول مشکوة

در سیستم آموزش دبیرستان مشکات ، طبق طرح درس‌های معلمان پیش رفته و توسط واحد آموزش در مدرسه روند آن چک می شود . در سه سالن مجهز به ویدئو پروژکتور و رایانه و یک کتابخانه و آزمایشگاهی مجهز کلاس‌های مرتبط برگزار می شود. تکالیف و برنامه ریزی آموزشی هر روز توسط واحد آموزش در دفتری که توسط مدرسه طراحی شده است، کنترل می‌شود. کافه کتابی طراحی شده که به منظور افزایش انگیزه برای فرهنگ کتابخوانی ، امکان استفاده از آن برای دانش آموزان مهیا می باشد. همایش‌های آموزشی هر دو ماه یک بار انجام میشود. طرح تشویقی به نام ” جایی که هستی نباش ” به منظور بالابردن انگیزه و دیده شدن تک تک دانش‌آموزان ، یک زنگ جداگانه در هفته برای تمامی کلاس‌ها برگزار می‌گردد . عملکرد دانش‌آموزان در سایت مدرسه به صورت هفتگی و ماهانه قابل رویت است .

افتخارات دبیرستان مشکات

کسب مقام در مسابقات پژوهشی مانند سازه ماکارونی ، آموزش مجازی ، گلدبرگ ، هوافضا همچنین مسابقات علمی مثل IMC و ریاضیات کانگورو از جمله افتخارات دبیرستان دخترانه متوسطه اول مشکوه می‌باشد

همچنین مقام‌های قرآنی ( انشا نماز ، قرائت ، تفسیر ) ، موفقیت در مسابقات ورزشی از جمله فوتسال ، والیبال و شنا  و مسابقات فرهنگی از دیگر افتخارات این مدرسه می‌باشد.

افتخارات مدرسه مشکاتمعرفی دبیرستان متوسطه دوم مشکوة

دبیرستان دخترانه مشکات علاوه بر توجه ویژه به موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری توجه ویژه‌ای به تربیت با مبنای حفظ کرامت افراد دارد و سعی نمونده توجه بیش از حد به کنکور سراسری خللی در مسائل تربیتی دانش‌آموزان ایجاد نکند و آن ها را مهیا به ورود به جامعه دانشجویی کند. همچنین بخشی از نتایج دبیرستان مشکات را در زیر مشاهده میفرمایید.لیست قبولی های مدرسه مشکوه

نحوه ثبت نام مجموعه مدارس مشکوه

پیش ثبت نام مدرسه معمولاً از اواسط ماه بهمن آغاز می شود . روش های ثبت نام به یکی از سه روش زیر امکان پذیر می باشد :

  1. حضوری
  2. تماس با مدرسه
  3. ثبت نام در سایت 

بعد از پیش ثبت نام با متقاضیان محترم تماس گرفته شده و قرار مصاحبه حضوری گذاشته می شود . پس از مصاحبه حضوری نتیجه قطعی خدمت اولیاء بزرگوار اعلام شده و در صورت پذیرفته شدن به واحد مالی ارجاع داده می شوند .

آدرس متوسطه دوره اول و دوم دخترانه مشکوه: بزرگراه جلال آل احمد – جنب پمپ گاز – میدان آرش – خیابان ابراهیمی – کوچهالوند 3 – انتهای الوند 3

تلفن: 44286305 – 44286304

 

 

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    واقعا پیش دبستانی عالی دارن هم از لحاظ فضای آموزشی هم از لحاظ کادر و نحو اموزش🌹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.