ثبت نام کلاس تیزهوشان نهم | مقایسه بیرحمانه موسسات آموزشی تیزهوشان

2
زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

قطعاً تا به حال در مورد ثبت نام کلاس تیزهوشان نهم با خیلی از افراد مشورت کرده‌اید. به احتمال زیاد هرکدام هم نظرات جداگانه‌ای را راجع به آزمون تیزهوشان داشته‌ و آن را به شما منتقل کرده‌اند. و شاید شما حتی بدلیل حجم زیاد اطلاعات و گزینه‌های پیش رو دچار سردرگمی شده باشید.

اما ما در مرکز مشاوره تحصیلی باخه قصد داریم تا مانند همیشه شما را در این برهه‌های حساس کمک و راهنمائی نموده و با افتخار در کنار شما باشیم. ورود به مدارس تیزهوشان همیشه و هر زمان یکی از بزرگترین دغدغه های دانش آموزان سال نهمی بوده و هست. همانطور که شاید خیلی از شما بدانید ثبت نام در مدارس تیزهوشان در دو مقطع سال ششم به هفتم و سال نهم به دهم از طریق آزمون ورودی انجام می‌شود.

کسانی که در سال ششم موفق به قبولی تیزهوشان شوند در سال نهم بدون آزمون به دوره دوم راه پیدا می‌کنند. اما کسانی که در آزمون سال ششم به هفتم قبول نشده باشند و یا اصلاً ثبت نام نکرده باشند باید در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند. حال نکته مهم اینجاست که:

بهترین روش برای موفقیت در آزمون تیزهوشان چیست؟

آیا ثبت نام کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم راه مناسبی برای قبولی در مدارس تیزهوشان هستند یا خیر؟

و این که بهترین کلاس تیزهوشان کدام است؟

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا علاوه بر بررسی کامل آزمون تیزهوشان ، دانش آموزان عزیز و والدین آنها را در خصوص راهکارها و روشهای موفقیت در آزمون تیزهوشان راهنمائی کنیم.

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان از همین حالا دست به کار شوید. بزرگترین رقیب شما در آزمون خود شمائید.

بهترین راه برای موفقیت در آزمون تیزهوشان چیست؟

برای این که بتوانید در ماراتون حساس و مهمی مانند آزمون تیزهوشان نهم به دهم موفق شوید باید در قدم اول کامل با آزمون آشنا شده و آن را بطور کامل بسنجید. شاید بسیاری از شما پیش خودتان بگوئید که ما آزمون را به خوبی می‌شناسیم و حتی منابع امتحانی را می‌دانیم اما منظور از آشنایی با آزمون تنها شناخت منابع آن و شرایط آن نیست. برای شناخت صحیح آزمون تیزهوشان باید با سبک طراحی سوالات ، هدف سوالات ، نحوه امتیاز دهی و ضرایب ، نحوه شکل گیری تراز و رتبه و چگونگی قبولی یک فرد در یک مدرسه تیزهوشان به خوبی آشنا شوید.

هدف گذاری

پس از شناخت صحیح آزمون گام بعدی تعیین هدف است. هدف شما در آزمون تیزهوشان قبولی در کدام مدرسه است؟ برای قبولی در این مدرسه چه امتیازی لازم است؟ و …

می توان گفت که مرحله هدف گذاری از مهم ترین مراحل موفقیت در آزمون است. در صورتیکه متأسفانه اکثر افراد این موضوع را جدی نمی‌گیرند و بدون هدف گذاری در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت می‌کنید. بدون هدف گذاری ثبت نام کلاس تیزهوشان نهم کار بیهوده‌ای است

انتخاب روش های مناسب برای آمادگی آزمون تیزهوشان نهم

معمولاً بعد از این که افراد تصمیم قاطع خود را نسبت به شرکت در آزمون تیزهوشان می‌گیرند گام بعدی آنها این است که آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون پیدا کنند. حال سوال اینجاست که آیا شرکت در کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم گزینه مناسبی است؟ و در صورتیکه شرکت در این کلاس ها مفید است کدام آموزشگاه را میتوان به عنوان یک مرکز آموزشی خوب درنظر گرفت؟ یا اصلاً فاکتورهای مناسب برای انتخاب کلاس خوب چیست؟

برای انتخاب یک دوره آموزشی مناسب شناخت مدرسین و دبیران مهم است. ستون اصلی آموزش دبیر است. دبیرانی که در حوزه آموزش کلاس های تیزهوشان فعالیت می‌کنند عمدتاً فاقد تخصص لازم در این حوزه هستند. دبیرانی می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند که سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان را داشته باشند. پس بنابراین در انتخاب کلاس مناسب برای فرزند خود به این مطلب توجه داشته باشید.

در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن زمان شروع سال تحصیلی آموزشگاه های مختلف مشهور و همچنین آموزشگاه هایی که کمتر شناخته شده هستند در حال ثبت نام دانش آموزان برای کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم هستند. درصورتیکه بخواهید در این کلاس ها شرکت نمائید بهتر این است که از آغاز شروع این دوره ها ثبت نام کنید تا از ابتدا در جریان مباحث آموزشی قرار گیرید.

ثبت نام انواع کلاس های آموزشی تیزهوشان نهم

همانطور که برای آزمون هایی مانند آزمون سراسری کلاس آموزشی وجود دارد که به کلاس های کنکور معروف هستند، برای آزمون ورودی تیزهوشان نیز کلاس هایی برای آموزش منابع و همچنین آمادگی دانش آموزان نسبت به سوالاتی که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم مطرح می‌شود وجود دارد. اما دغدغه والدینی که می‌خواهند فرزند خود را در این مراکز ثبت نام کنند عموماً این است که ثبت نام کلاس تیزهوشان نهم کدامیک از این مراکز بهتر است. دبیران کدامشان بهتر است؟ کادر مشاوره‌ای کدام یک تجربه و تخصص بیشتری دارند؟ و …

حال ما در این مقاله با توجه به تجربه چندین و چند ساله خود می‌خواهیم تا مقایسه صحیحی بین این مراکز آموزشی داشته باشیم و شما دانش آموزان عزیز و والدین را راهنمائی کنیم تا با انتخاب این مراکز بهترین نتیجه را بگیرید.

تعدادی از موسسات آموزشی برگزار کننده کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم

  •  موسسه آموزشی واله
  • موسسه آموزشی مبتکران
  • مرکز آموزشی باشگاه طلایی ها
  • موسسه آموزشی علامه حلی
  • موسسه آموزشی دکتر شاکری

معرفی و مقایسه تعدادی از موسسات آموزشی آزمون تیزهوشان

برای آشنایی بیشتر با این کلاس ها می توانیم به معرفی آنها پرداخته تا شما عزیزان با شناخت بیشتری نسبت به انتخاب آنها اقدام نمائید.

ثبت کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم علامه حلی

 

موسسه آموزشی علامه حلی

اکثر دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور با موسسه علامه حلی آشنا هستند. تعداد زیادی از آن‌ها در دوره اول متوسطه و یا دوره دوم از کتاب‌های علامه‌حلی به عنوان کتاب درسی مدرسه استفاده کرده‌اند. تعداد زیادی در آزمون‌های علامه حلی چه حضوری و چه آنلاین شرکت کرده و وضعیت درسی خود در بین دانش‌آموزان برتر کشور را با نتایج این آزمون‌ها بررسی می‌کنند.

برخی لذت شرکت در کارسوق‌های علامه حلی را چشیده‌اند و عده‌ای با شرکت در المپیاد علوم خود را برای المپیاد ملی آماده ساخته‌اند. خلاصه بعید است کسی در 10 سال گذشته عضو خانواده سمپاد بوده و با موسسه علامه حلی سر و سری پیدا نکرده باشد.

تمام تلاش ها در موسسه علامه حلی این بوده که در این سال‌های پرتلاطم برای سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان)، در این تغییرات مدیریتی بی‌حساب از رئیس سازمان تا مدیران مدارس و … تلاش کند در حد توان خود کیفیت آموزشی دانش‌آموزان  در این مدارس کاهش پیدا نکند.
پس از گذشت این سال‌ها، کم‌کم این موسسه دوستان دیگری خارج از مدارس تیزهوشان نیز پیدا کرده‌ است. دوستانی که خودشان برای افزایش کیفیت آموزش، به دنبال ما گشته و ما را یافته‌اند. دوستانی از بهترین مدارس کشور چه مدارس غیرانتفاعی و یا مدارس خوب نمونه و یا … که آشنایی با آن‌ها افتخاری برای مجموعه علامه‌حلی است و نشان می‌دهد سطح بالای علمی و علاقه به آموزش با کیفیت، منحصر به مدارس تیزهوشان نیست.
در موسسه علامه‌حلی، پس گذشت بیش از ده سال از تاسیس موسسه، با تعداد زیادی از مدیران، دبیران، اولیا و دانش‌آموزانی در سراسر کشور در ارتباط بوده که همگی به شوق یادگیری با کیفیت گردهم آمده اند.  امروزه شیوه آموزشی که در سال‌های گذشته منحصر به مدارس تیزهوشان تهران بود، در دسترس همه دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار گرفته و توانسته‌ این ارتباط را شکل دهد.

 

کلاس تیزهوشان نهم واله

موسسه آموزشی واله

حدوداً ده سال پیش موسسه واله در شهر تهران و در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی آمادگی آزمون تیزهوشان نهم شروع به فعالیت کرد که می‌توان گفت تقریباً به نتایج مثبتی نیز در این زمینه دست پیدا کرد.  این موفقیت به دلیل دارا بودن کادر آموزشی و دبیران و مشاوران مجرب در این حوزه بود که علاوه بر تثبیت جایگاه علمی این موسسه ، سبب رجوع بسیاری از اولیاء و والدین گردید.

این مؤسسه در حال حاضر در هفت زمینه آموزشی و فرهنگی فعالیت دارد:

  • مجموعه مدارس غیردولتی واله
  • آموزشگاه‌های علمی واله
  • انتشارات واله
  • آزمون‌های آزمایشی واله
  • رسانه فرهنگی هنری
  • سرگرمی‌های سازنده و نوشت‌افزار
  • خدمات بین‌الملل

 

ثبت نام کلاس تیزهوشان نهم مبتکران

موسسه آموزشی مبتکران

موسسه آموزشی فرهنگی مبتکران با هدف بالا بردن سطح علمی و آگاهی جوانان و نوجوانان در سال 1365 تاسیس شد و جهت نیل به این هدف با راه اندازی مدارس و آموزشگاه های علمی و آزاد و نشر کتاب های علمی و آموزشی اهداف عالی آموزش و پرورش را دنبال می کنند.

در این مرکز به منظور کسب آمادگی لازم برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) و سایر مدارس برتر ، کلاس‌های تیزهوشان در کلیه پایه ها در دو سطح تیزهوشان و پیشرفتگان تشکیل می گردد.

 

کلاس آمادگی تیزهوشان باشگاه طلایی ها

 

باشگاه طلایی های ایران

باشگاه طلایی های ایران پس از چند سال فعالیت بصورت رسمی فعالیت خود را از سال 91 در زمینه تدریس المپیادهای علمی و ادبی آغاز کرد. در این سالیان همواره به دنبال آن بوده که با نشان دادن راه المپیاد به دانش آموزان آنان را به راه علم و دانش حقیقی و استفاده از خلاقیت دعوت کند. از آن جایی که رشد خلاقیت و استعداد ها در سنین ابتدایی اهمیت چندانی دارد برآن شد تا با تاسیس باشگاه تیزهوشان طلایی ها در کنار باشگاه المپیاد طلایی ها مسیرش را گسترش دهد.

خدمات و سوابق باشگاه طلایی های ایران:

  • قبولی بیش از 250 دانش آموز در 7 رشته المپیاد های علمی و ادبی و کسب مدال های رنگارنگ
  • کسب چندین مدال جهانی
  • برگزاری دوره های متمرکز سالیانه در بهار و تابستان به منظور یکسان سازی خدمات آموزشی برای تمام نقاط کشور
  •  ارائه بسته های مشاوره فرد به فرد برای اولین بار در المپیاد
  •  برگزاری آزمون های آزمایشی استاندارد کاملا مطابق با آزمون های اصلی- با جامعه آماری بالای 3000 نفر
  • مبتکر و برگزارکننده اولین دوره های کشوری کمپبل، شیمی عمومی پیشرفته، مکانیک و …
  • برگزاری همایش های رایگان راه طلایی در مدارس و پژوهش سراهای ایران
  • برگزاری کلاس های هفتگی در طول سال برای دانش آموزان تهران
  • استفاده از برترین اساتید شناخته شده در المپیاد و آموزش
  • برگزاری دوره آمادگی آزمون تیزهوشان برای پایه ششم و نهم با دبیران مجرب و با سابقه

 

کلاس های آمادگی تیزهوشان نهم دکتر شاکری

 

موسسه آموزشی تیزهوشان دکتر شاکری

موسسه دکتر شاکری چندین سال است که در حوزه برگزاری کلاس های آمادگی آزمون تیزهوشان فعالیت می کنند.  این کلاس ها با نگاهی به آزمون‏ های هوش و استعداد مطرح دنیا و در بالاترین کلاس آموزشی ارائه می گردند.

ثبت نام کلاس تیزهوشان نهم | بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان نهم

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته پیشنهاد مرکز مشاوره باخه ، ثبت نام کلاس آمادگی تیزهوشان نهم موسسه علامه حلی است. مهم‌ترین خصوصیت این کلاس‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  1. استفاده از اساتید و دبیران مدارس سمپاد مهم‌ترین وجه تمایز این کلاس‌ها است
  2. طرح درس مناسب و استاندارد برای موفقیت در آزمون ورودی
  3. برگزاری آزمون‌های آنلاین هفتگی و جمع‌بندی
  4. استفاده از تیم مشاوره مجرب و آشنا به فضای آزمون ورودی تیزهوشان
  5. برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین
  6. هزینه مناسب نسبت خدمات ارائه شده و سایر موسسات

سوالات متداول

1- آیا برای موفقیت در آزمون ورودی تیزهوشان نهم نیاز به ثبت نام کلاس آمادگی می باشد ؟

 

کلاس های تیزهوشان یکی از راه های موفقیت در آزمون ورودس می‌باشد . بنابراین در صورت نیاز می توان ایز این کلاس ها استفاده کرد .

2- برای ثبت نام کلاس تیزهوشان کدام موسسه را پیشنهاد می کنید ؟

 

برای انتخاب بهترین کلاس باید هزینه ، دبیران ، نحوه برگزاری کلاس و همچنین مشاوران موسسات را باهم مقایسه نمائید .

3- آیا کلاس های مجازی آمادگی برای تیزهوشان وجود دارد ؟

 

بله این موسسات دوره های مجازی هم برگزار می نمائید .

 

2 نظرات
  1. پریا سپهراد می گوید

    کدام موسسه کلاسهای حضوری دارد؟؟ و زمان شروعش کی هستش؟ امسال پایه نهم هستم

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      هنوز برنامه سال 1400 مشخص نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.