زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

دانشگاه پیام نور امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در مقطع کارشناسی بصورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. علاقه مندانی که بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 دارای شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 می‌باشند باید در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور اقدام به نام نویسی اینترنتی نمایند. دانشگاه پیام نور به علت امکان ارائه کلاس بصورت غیرحضوری و هم چنین میزان شهریه پائین‌تر نسبت به سایر دانشگاه‌های شهریه پرداز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به تازگی امکان برگزاری امتحانات پایان ترم در واحد دانشگاهی نزدیک محل سکونت داوطلب نیز به سایر امتیازات تحصیل در این دانشگاه افزوده شده است.

مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99

برای کسانی که قصد ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور را دارند اطلاع از زمان ثبت نام اینترنتی بسیار حائز اهمیت است. سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول انجام روند نام نویسی و سنجش داوطلبان رشته‌های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد امسال در تاریخ 1399/01/18 با انتشار اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون آزمون را مصادف با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اعلام کرد.

بنابراین داوطلبانی که می‌خواهند در طرح پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی شرکت نمایند فارغ از این که در کنکور سراسری شرکت کرده و یا نکرده باشند می‌توانند در این تاریخ وارد سایت بدون کنکور پیام نور 99 شده و اطلاعات مورد نیاز در فرم تقاضانامه را تکمیل نموده و رسید خود را دریافت نمایند.

اقدامات لازم در مهلت ثبت نام بدون آزمون پیام نور

متقاضیان ورود به دانشگاه پیام نور بدون آزمون باید در مهلت ثبت نام اقدامات لازم را در سامانه سنجش انجام داده و انتخاب رشته نمایند. امسال به دلیل نزدیک بودن زمان ثبت نام به زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور در شهریور ماه احتمالاً فرصت کافی برای تمدید مهلت ثبت نام وجود نداشته باشد بنابراین افراد باید با در نظر گرفتن این موضوع اقدامات مورد نیاز خود را حتی الامکان در زمان مشخص شده انجام دهند. در مهلت ثبت نام این موارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

  • پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری
  • آماده کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته
  • دریافت رسید ثبت نام دارای شماره پرونده و کدپیگیری

سوالات متداول

1- چه زمانی می‌توان برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور اقدام کرد ؟

 

در مرداد ماه .

2- در زمان ثبت نام از چه طریق باید اقدام به ثبت نام نمود ؟

 

ثبت نام اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش .

3- آیا پس از اتمام زمان ثبت نام آیا امکان ثبت نام وجود دارد ؟

 

در این مورد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.