زمان و نحوه اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

داوطلبان پس از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به دنبال دریافت نتایج و آگاهی از آن هستند، به همین سبب این مقاله به اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی پرداخته است.

هرساله سازمان سنجش آموزش کشور از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اقدام به انتشار دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور غیرانتفاعی می‌نماید که افراد با توجه به دفترچه، می‌توانند کدمحل‌های انتخابی هر رشته را انتخاب و در مهلت مقرر شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

سازمان سنجش پس از دریافت اطلاعات از سوی متقاضیان با بررسی شرایط و مدارک بدون کنکور غیرانتفاعی مندرج در دفترچه ثبت‌نام در خصوص قبولی یا عدم قبولی داوطلبان اعلامیه‌ای را درج می‌کند که افراد با توجه به شماره پیگیری و شماره پرونده خود می‌توانند نتیجه را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

با توجه به شماره پرونده و کد پیگیری دریافت شده در زمان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی داوطلبین می‌توانند نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی را از طریق سایت سازمان سنجش و در تاریخ 99/07/09 مشاهده نمایند.

برای آشنایی با روش بازیابی شماره پرونده و اطلاعات خود می‌توانید مقاله مربوط به بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

متقاضیان بدون کنکور غیرانتفاعی برای مشاهده پذیرش و یا عدم پذیرش در دانشگاه از همان روشی که برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام بدون کنکور غیرانتفاعی استفاده می‌کردند می‌بایستی از طریق مراحلی که در ذیل آمده است، نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام کنند:

  • ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

سایت سازمان سنجش

  • ورود به لینک مربوط به کنکور سراسری در قسمت سمت راست صفحه سایت و کلیک بر روی لینک اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهر ماه 1399

  • وارد کردن کد پیگیری و همچنین شماره پرونده از دو روش زیر و مشاهده نتیجه پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مشاهده نتایج بدون کنکور پیام نور

برای آگاهی از مبلغ هزینه ثبت‌نام می‌توانید مقاله مربوط به هزینه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

1- نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی چه زمانی اعلام می‌شود ؟

 

هفته دوم مهرماه 1399 .

2- در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نام برای مشاهده نتیجه به چه صورت می‌توان اقدام نمود ؟

 

باید اطلاعات ثبت نام را بازیابی نمود .

3- برای بازیابی اطلاعات ثبت نامم از چه طریقی باید اقدام نمود ؟

 

در این موارد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.