میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله شرح کاملی از هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آمده است برای دریافت اطلاعاتی جامع در این زمینه مقاله را مطالعه نمایید.

هر ساله دانشگاه‌های غیرانتفاعی به دو روش با آزمون و بدون آزمون اقدام به جذب داوطلبان می‌کنند، برای ثبت‌نام با آزمون افراد می‌بایستی در کنکور سراسری شرکت کنند و پس از اعلام نتایج هنگام انتخاب رشته کد رشته‌های مربوط به دانشگاه‌های غیرانتفاعی را انتخاب نمایند. اما در روش بدون آزمون داوطلبان نیازی به حضور در آزمون سراسری نداشته و نحوه‌ی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی می‌باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی که سایت سازمان سنجش آموزش کشور است، انجام می‌شود.

در صورتی که اطلاعات خود را در ثبت‌نام به هر دلیلی اشتباه وارد کردید می‌توانید با خواندن مقاله ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با راه‌های مربوط به آن آشنا شوید.

هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی

هزینه کارت اعتباری دانشگاه غیرانتفاعی و خرید سریال علاقه‌مندی مخصوص به دانشگاه‌های غیرانتفاعی معمولاً هرسال نسبت به سال قبلی افزایش قیمت خواهد داشت. دانشگاه‌های غیرانتفاعی در هر دو نیمسال اول و دوم تحصیلی (مهر و بهمن) اقدام به جذب دانشجویان براساس سوابق تحصیلی آنها می‌نمایند.

هزینه ثبت‌نام موسسات غیرانتفاعی برای نیمسال تحصیلی اول (مهر 99) مبلغ 37 هزار تومان می‌باشد، افراد می‌بایستی در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به صورت اینترنتی و  مراجعه به سایت مذکور نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اقدام نمایید. 

با توجه به اينكه مقرر گرديده در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلباني كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند با انتخاب گزينه مربوط به آن و پرداخت مبلغ 600 تومان مضاف بر هزینه ثبت‌نام می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

در کل هزینه کارت اعتباری دانشگاه غیرانتفاعی و میزان پرداختی داوطلبان 37600 تومان می‌باشد.

برای آشنایی با روش بازیابی شماره پرونده و اطلاعات خود می‌توانید مقاله مربوط به بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

مراحل پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

  1. در وهله‌ی اول پس از دانلود دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و دارا بودن شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور وارد سایت سنجش شوید.
  2. سپس روی لینک مربوط به کنکور سراسری 99 در منوی سمت راست صفحه کلیک کنید.
  3. روی گزینه مربوط به ثبت نام آزمون سراسری 99 کلیک کرده و پس از آن خرید سریال ثبت‌نام انتخاب نمایید.
  4. در این قسمت سه نوع سریال ثبت‌نامی وجود دارد، که می‌بایستی داوطلب گزینه سوم یعنی ” سریال علاقه مندی به گزینش در رشته های پیام نور و غیرانتفاعی آزمون سراسری سال 99 ” را انتخاب و پس از آن روی گزینه تأیید و ادامه کلیک نمایید.
  5. نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک خود را وارد نموده و جهت پرداخت سریال ثبت‌نامی و یکی از درگاه های پرداخت موجود را جهت پرداخت هزینه ثبت نام انتخاب نمایید.
  6. مشخصات کارت اعتباری خود را وارد نموده و پس از تأیید می‌توانید سریال ثبت‌ نامی خود را دریافت نمایید.

برای آگاهی از چگونگی و زمان اعلام نتایج می‌توانید مقاله مربوط به اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی چقدر است ؟

 

مبلغ 37600 تومان بابت خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور پیام نور .

2- هزینه خرید کارت اعتباری بدون کنکور غیرانتفاعی به چه صورت پرداخت می‌شود ؟

 

بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش .

3- درصورتیکه فرصت خرید کارت اعتباری به پایان رسیده باشد چه می‌توان کرد ؟

 

در این موارد می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید تا شما را راهنمائی کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.