مهلت زمان انجام ثبت نام رشته های بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

برایثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهم‌ترین گزینه علاوه بر دانستن شرایط و مدارک ثبت‌نام بدون کنکور غیرانتفاعی آگاهی از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می‌باشد، چرا که بسیاری از افراد علاقه‌ مند به شرکت در دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور به دلیل عدم آگاهی از زمان دقیق از ثبت‌نام جا می‌مانند.

هر ساله دانشگاه‌های غیرانتفاعی به دو روش با آزمون و بدون آزمون اقدام به جذب داوطلبان می‌کنند، برای ثبت‌نام با آزمون افراد می‌بایستی در کنکور سراسری شرکت کنند و پس از اعلام نتایج هنگام انتخاب رشته کد رشته‌های مربوط به دانشگاه‌های غیرانتفاعی را انتخاب نمایند. اما در روش بدون آزمون داوطلبان نیازی به حضور در آزمون سراسری نداشته و نحوه‌ی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی می‌باشد.

ثبت‌نام این دانشگاه ها به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به نشانی sanjesh.org است، داوطلبان بایستی در بازه زمانی ثبت‌نام وارد سایت سازمان سنجش شده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

برای آشنایی با روش بازیابی شماره پرونده و اطلاعات خود می‌توانید مقاله مربوط به بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور روند جداگانه‌ای برای ثبت‌نام رشته‌های با آزمون و بدون آزمون درنظر نگرفته است، بنابراین این سازمان که مسئول انجام روند نام نویسی و سنجش داوطلبان رشته‌های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد امسال در تاریخ 1399/01/18 با انتشار اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون آزمون را مصادف با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اعلام کرد.

به همین سبب داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی بدون آزمون را دارند، در مهلت ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور و با مطالعه دفترچه دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ، فارغ از اینکه بخواهند در آزمون سراسری 99 شرکت کنند یا نکنند، می‌توانند در بازه زمانی انتخاب رشته آزمون سراسری 99 که برنامه زمانی آن در مرداد ماه اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام برای دانشگاه‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

ضمناً زمان ویرایش ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیز همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 خواهد بود.

اقدامات لازم در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی

داوطلبین رشته‌های بدون کنکور می‌بایستی توجه نمایند که در سال 99 به دلیل نزدیک بودن بازه زمانی ثبت‌نام با اعلام نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی زمان کمتری برای تمدید مهلت ثبت‌نام وجود دارد، بنابراین دقت نمایید در بازه زمانی مشخص شده حتماً نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایید و اقدامات زیر را مرحله به مرحله طی نمایید تا بتوانید سریال ثبت نامی خود را دریافت کنید:

  1. داشتن شرایط و آماده کردن مدارک لازم
  2. پرداخت هزینه ثبت‌ نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
  3. تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام و انتخاب رشته
  4. دریافت رسید ثبت نام دارای شماره پرونده و کدپیگیری

سوالات متداول

1- چه زمانی می‌توان برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی اقدام کرد ؟

 

در مرداد ماه .

2- در زمان ثبت نام از چه طریق باید اقدام به ثبت نام نمود ؟

 

ثبت نام اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش .

3- آیا پس از اتمام زمان ثبت نام آیا امکان ثبت نام وجود دارد ؟

 

در این مورد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.