زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

دانشگاه‌های غیرانتفاعی به دلیل تنوع رشته‌های بدون کنکور و همچنین  هزینه ثبت نام غیرانتفاعی معقول نظر بسیاری از داوطلبان را به خود جلب کرده است. معمولاً نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای دانشجویان ورودی نیمسال‌های اول و دوم متفاوت است، متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی باید پیش از ثبت نام از تمامی شرایط پذیرش بدون کنکور غیر انتفاعی آگاه شوند. در بعضی از موارد در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 پیش می‌آید که متقاضی تعدادی از اطلاعات خواسته شده را در اختیار نداشته باشد یا در بعضی از مواقع دیده شده است که داوطلب با تمام دقتی که برای وارد کردن اطلاعات خود داشته است در مواردی اطلاعات را به درستی وارد نکرده است. با توجه به اهمیت و رعایت شرایط و ظوابط ثبت بدون کنکور غیرانتفاعی 99 ما در این مقاله سعی کرده‌ایم در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون غیرانتفاعی و همچنین موارد قابل ویرایش را برای متقاضیان شرح داده‌ایم.

زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99

با توجه به مشکلاتی که برای داوطلبان در هنگام تکمیل فرم ثبت نام بدون آزمون غیر انتفاعی پیش می‌آید، همیشه در سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی قسمی ایجاد شده تا متقاضیان بتوانن با وارد شدن به آن قسمت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور معمولا هر سال در طول بازه ثبت نام به داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده‌اند اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را تغییر دهند.

امسال زمان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اعلام شده است. بنابراین در مرداد ماه 99 لینک انجام ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی 99

با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی متقاضیانی که موفق به ثبت اطلاعات خود و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری خود شدند، کافیست برای ویرایش ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور خود در زمان مقرر وارد سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی شوند و با ورود به لینک ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی موارد مورد نظر خود را تغییر و یا ویرایش کنند. ما در این مقاله شیوه ویرایش و تغییر اطلاعات ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی را برا شما مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم تا موفق به ویرایش اطلاعات خود شوید.

تغییر اطلاعات ثبت نامی دانشگاه غیرانتفاعی بدون آزمون به صورت زیر می‌باشد:

  1. ورود به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام
  2. وارد کردن کد پیگیری ثبت نام
  3. تغییر اطلاعات مورد نظر
  4. تأئید نهائی و گرفتن رسید

ورود به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام

همان طور که در این مقاله توضیح دادیم در هنگام ثبت نام لینکی بر روی سایت سنجش برای ویرایش اطلاعات نیز قرار داده می‌شود تا افراد مراحل تغییر و اصلاح اطلاعات خود را از این طریق انجام دهند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌نمائید در سمت راست صفحه گزینه ویرایش اطلاعات درج گردیده شما با کللیک بر روی این گزینه وارد لینک ویرایش می‌شوید.

ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی

وارد کردن کد پیگیری ثبت نام

داوطلبانی که از قبل نسبت به تکمیل فرم ثبت نامی خود اقدام کرده بودند و شماره پرونده و کد رهگیری خود را دربافت کرده اند میتوانند به دوطریقی که در تصویر زیر به آن‌ها اشاره شده است وارد لینک شده و اقدام به به تغییر اطلاعات بت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور کنند.

ویرایش ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی

تغییر اطلاعات مورد نظر

داوطلبان می‌توانند پس از وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری با ورود به صفحه اطلاعات ثبت نامی که در هنگام ثبت نام بدون آزمون غیرانتفاعی آن را تکمیل کرده بودن اقدام به ویرایش و تغییر موارد نظر خود کنند.

تأئید نهائی و گرفتن رسید

پس از این که تغییرات مد نظر خود را اعمال نمودید بر روی گزینه ثبت نهائی کلیک نموده و رسید نهائی خود را دریافت نمائید. بر روی رسید نهائی شماره پرونده و کدپیگیری درج گردیده که شما باید تا پایان مراحل سنجش و پذیرش رشته‌های بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نزد خود نگه دارید.

سوالات متداول

1- چه زمانی می‌توان نسبت به ویرایش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی اقدام کرد ؟

 

در طول بازه ثبت نام می‌توان نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمود .

2- ویرایش اطلاعات از چه طریقی انجام می‌شود ؟

 

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور غیراتفاعی در داخل مقاله قرار داده شده است .

3- پس از پایان مهلت ویرایش چگونه می‌توان نسبت به ویرایش اقدام نمود ؟

 

در این موارد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.