سایت ثبت نام رشته های بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

با وجود این که از نیم سال دوم سال گذشته نحوه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری تغییر کرده است،سایت ثبت نام رشته های بدون کنکور از جمله سایت غیرانتفاعی بدون کنکور تغییری نکرده است و ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش فعال است . در این مقاله به سایت ثبت نام غیرانتفاعی بدون کنکور می پردازیم.

 

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاهایی است که براساس سوابق تحصیلی به جذب دانشجو می پردازد . از بهمن 97 براساس مصوبه ای قراربر این شد ثبت نام   غیرانتفاعی به صورت مستقل انجام گیرد . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی همزمان با دیگر دانشگاه های سراسری در مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود . پذیرش و جذب داوطلبان برای تحصیل در موسسات غیرانتفاعی راحت تر است و می توانند در مقطع های کاردانی و کارشناسی تحصیل کنند.

ثبت نام غیرانتفاعی ، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org انجام می شود . داوطلبان می بایست برای ثبت نام رشته های بدون آزمون غیر انتفاعی در زمان مشخص شده با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند . همچنین برای ویرایش اطلاعات بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیز داوطلبان بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

داوطلبانی که پس از ثبت نام به شماره پرونده خود دسترسی ندارند می توانند به بازیابی شماره پرونده دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست . داوطلبان برای اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می بایستی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطالعه نمایند .

در صورت داشتن ظرفیت دانشگاه مورد نظر داوطلب می تواند به ادامه روند ثبت نام را طی کرده  و با خرید کارت اعتباری مربوطه هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را به صورت اینترنتی پرداخت نماید . داوطلبان برای ثبت نام و انتخاب رشته ملزم هستند سایت ثبت نام را به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند . سازمان سنجش به محض این که سایت موسسه غیرانتفاعی بدون کنکور شروع به ثبت نام  کنند ، لینک ثبت نام را فعال خواهد کرد . متقاضیان می توانند حداکثر 100 رشته را انتخاب نمایند .

زمان ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور موسسه غیرانتفاعی

یکی از نکاتی که متقاضیان باید توجه داشته باشند زمان ورود به سایت سازمان سنجش است.

داوطلبان برای ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون  غیرانتفاعی باید در زمان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی  برای ورود به سایت و تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

 اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد .

معرفی سایت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی

متقاضی برای جذب و پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی طبق سازمان سنجش بعد از انتشار دفترچه و انتخاب رشته دلخواه بدون کنکور غیرانتفاعی در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام در دانشگاه براساس سوابق تحصیلی اقدام کنند و تقاضا کننده باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کند و احتیاجی به سایت برای ثبت نام نمی باشد. داوطلبان برای ثبت نام باید وارد سایت سنجش www.sanjesh.org شوند.

داوطلب باید به این نکته توجه کند که ثبت نام و انتخاب رشته به صورت همزمان انجام می شود

سوالات متداول

1- 1- آیا امکان ثبت نام بصورت حضوری و خارج از فرایند ثبت نام در سایت وجود دارد ؟

 

خیر ثبت نام فقط بصورت اینترنتی و از طریق سایت انجام می‌شود .

2- برای شروع مراحل ثبت نام در سایت چه چیزی نیاز است ؟

 

نیاز به خرید کارت اعتباری از سایت و دریافت شماره سریال ثبت نامی است .

3- در صورت اتمام مهلت ثبت نام چه باید کرد ؟

 

می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره باخه از ایشان راهنمایی بگیرید .

  • علي

    سلام خسته نباشيد من ١٧ سالمه و علاقه دارم در رشته ي مترجمي زبان انگليسي دانشجو بشم اما كمي استرس دارم و ميترسم از عدم موفقيت در ماراتن كنكور زبان
    خواستم بدونم ميتونم در رشته مورد علاقه م بدون كنكور تحصيل كنم تو يكي از اين دانشگاه هاي غيرانتفاعي ؟
    در ضمن من بومي مشهد نيستم يعني شناسنامه ام متولد مشهد نيست

    • مرکز مشاوره باخه

      توضیحاتتون کلی است، بستگی به شرایط زیاد دیگری دارد. لطفا با کارشناسان ( شماره ی بالای صفحه) تماس بگیرید

  • حسین فلاحتی

    سلام من رشته ام حسابداری هست و کاردانی رو گذروندم میخوام بدونم که ایا الان میشه تو دانشگاه غیرانتفایی برای کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بدون ازمون ثبت نام کنم برای ورودی بهمن 99 میشه راهنمایی کنید و اینکه دانشگاه ازاد چطور ورودی بهمن تشکر

جهت دریافت مشاوره

تماس از خطوط ثابت کل کشور: -------