بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی 99

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیرانتفاعی به منظور هموار ساختن مسیر ادامه تحصیل از علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی توسط سازمان سنجش در دو نوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش می‌کند، که طبق روال سالیان گذشته می‌توان گفت که ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی 1399 نیز صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام موسسات غیرانتفاعی بدون کنکور انجام می‌شود. کسانی که ثبت نام خود را انجام داده‌اند باید رسید آن که دارای شماره پرونده و کد پیگیری است نزد خود نگه دارند، البته در مواردی پیش می‌آید که داوطلب اطلاعات ثبت نامی خود را گم و یا فراموش کند که این مسئله باعث می‌شود تا در مراحل بعدی مانند زمان ویرایش اطلاعات جدول آزمون غیرانتفاعی و یا زمان اعلام نتایج بدون آزمون غیرانتفاعی دچار مشکل شوند. بنابراین ما در این مقاله سعی داریم تا نحوه بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را شرح دهیم.

نحوه بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری بدون کنکور غیرانتفاعی 99

همان طور که اشاره شد ، شرکت کنندگان در ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیرانتفاعی برای اطلاع از نتایج خود لازم است اطلاعات ثبت نامی از قیبل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شان را در سامانه اعلام نتایج وارد نماید .

اما آن دسته از ثبت نام کنندگانی که به به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارند مطابق مراحل زیر می توانند شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام شان را از طریق سایت سازمان سنجش بازیابی نمایند . مراحل ثبت درخواست برای بازیابی شماره پرونده در سایت سنجش مطابق مراحل زیر است.

راهنمای تصویری بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

در مرحله اول باید وارد سامانه سازمان سنجش آموزش کشور شوید.

پس از ورود به سایت سازمان سنجش از سمت چپ بالای صفحه از قسمت سیستم پاسخگویی ” دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ” را انتخاب کنید.

پس از ورود به بخش سیستم پاسخگویی در سایت سنجش باید با کلیک بر روی گزینه عضویت اطلاعات  خواسته شده را وارد نمائید. توجه نموده تا اطلاعات خواسته شده همان اطلاعاتی است که در زمان ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعیوارد نموده‌اید.

در صفحه ای که باز می شود باید مشخصات خواسته شده را وارد نمایید. توجه داشته باشید که حتما یک آدرس ایمیل در دسترس که رمز آن را می‌دانید وارد نمایید . در غیر این صورت توصیه می شود حتما یه حساب کاربری ( ایمیل / جیمیل ) برای خود ایجاد کنید.

پس از تایید این مرحله در صورتی که سیستم اطلاعات شما را بپذیرد به آدرس ایمیلتان نام کاربری و رمز عبورتان را ارسال می کند که با برای انجام مراحل بعدی به این دو کد احتیاج دارید.

لیستی نمایش داده می شود که با توجه به آزمون ها و ثبت نام های فعال در سایت سازمان سنجش می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید که در اینجا لازم است لینک فعال رو به روی دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی تحت عنوان ” انتخاب ” را مطابق تصویر انتخاب کنید.

زمان بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون کنکور انتفاعی 1399

یکی از دغدغه‌های علاقه مندان به پذیرش رشته‌های بدون آزمون زمان بازیابی اطلاعات ثبت نامی است. در این خصوص باید گفت با توجه به این که سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در تمامی اوقات قابل دسترس است بنابراین هر زمان امکان بازگردانی اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام غیرانتفاعی از طریق این سیستم فراهم خواهد بود.

سوالات متداول

1- در صورت فراموش کردن اطلاعات ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی چه باید کرد ؟

 

باید اطلاعات را بازیابی نمود .

2- بازیابی اطلاعات چه زمانی انجام می‌شود ؟

 

در هر زمان که نیاز به اطلاعات خود داشته باشید .

3- بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون غیرانتفاعی نور از چه طریقی انجام می‌شود ؟

 

از طریق سایت سازمان سنجش .

جهت دریافت مشاوره

تماس از خطوط ثابت کل کشور: -------