قوانین و مقررات

استفاده از سامانه مرکز مشاوره باخه، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر به وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است. کاربر همچنین می­پذیرد که رابطه بین مرکز مشاوره باخه و ایشان توسط این قرارداد سامان داده شود و هرگونه تراکنش مالی و غیرمالی بین طرفین تحت پوشش این قرارداد خواهد بود. لذا درصورتی‌که موادی از این قرارداد یا کلیت آن مورد توافق کاربر نباشد، حق استفاده از خدمات مرکز مشاوره باخه را ندارد. این توافق بر اساس ماده ۵ قانون تجارت الکترونیک و ماده ۱۰ قانون مدنی تنها مرجع موردقبول در روابط مرکز مشاوره باخه و کاربران خواهد بود.

الف- تعاریف

کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی است که از سامانه مرکز مشاوره باخه استفاده می‌نماید. اشخاص با ثبت‌نام در سامانه مرکز مشاوره باخه و فشردن دکمه ثبت‌نام اعلام می‌کنند که کلیه مفاد قرارداد را مطالعه کرده و بر اساس آن اقدام به بهره‌برداری از سامانه مرکز مشاوره باخه می‌نمایند.
سامانه مرکز مشاوره باخه: یک سایت برای مشاوره های مختلف می باشد، که به‌عنوان حق‌العمل کار طبق قانون تجارت عمل می‌نماید.

ب- مدت قرارداد

قرارداد حاضر به مدت یک سال از تاریخ ثبت نام کاربر در سامانه مرکز مشاوره باخه است. در صورتی که طبق بخش «ک» حساب کاربری مسدود نگردد، قرارداد به صورت خودکار به صورت یک ساله تمدید خواهد شد.

ج- حساب کاربری

1-      برای استفاده از خدمات سامانه مرکز مشاوره باخه بایستی هر کاربر، اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری ایجاد نماید.

2-      کاربر مطلع است صرفاً اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند حق استفاده از سامانه مرکز مشاوره باخه و خرید محصول را دارا هست. لذا درصورتی‌که کاربر زیر ۱۸ سال سن داشته باشد، صرفاً از طریق والدین یا قیم قانونی خود می‌تواند حساب کاربری داشته باشد.

3-      کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته‌شده در زمان ثبت‌نام و خرید محصول را به‌صورت صحیح و به‌روز وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام‌شده شخص کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، سامانه مرکز مشاوره باخه مجاز به پیگیری قضایی نزد مراجع ذی‌صلاح است. همچنین در صورت ایجاد تغییر در اطلاعات، کاربر ملزم به تغییر و به‌روزرسانی اطلاعات است، در غیر این صورت تا زمان به‌روزرسانی اطلاعات، اطلاعات قبلی مبنای عمل قرار می‌گیرد.

4-      کاربر موظف است صرفاً با ایمیل و شماره متعلق به خود نسبت به ثبت‌نام در سامانه مرکز مشاوره باخه اقدام نماید.

5-      هر شخص صرفاً می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشند.

6-      در زمان ثبت‌نام، کاربر نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را تعیین می‌نماید. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هرگونه اتفاقی که درنتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفاً بر عهده وی است. کاربر بدین‌وسیله موافقت می‌نماید هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری و کلمه عبور خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعاً به سامانه مرکز مشاوره باخه اطلاع دهد. تا زمانی که اطلاع‌رسانی به سامانه مرکز مشاوره باخه انجام‌نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام‌شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

7-      کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کند و مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی نسبت به خدمات مربوط به سامانه مرکز مشاوره باخه انجام می‌شود به عهدۀ کاربری که اطلاعات هویتی وی ثبت شده است خواهد بود.

8-      مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات سامانه مرکز مشاوره باخه در مورد کاربر شخص حقوقی، متوجه مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

9-      کاربر همۀ داده‌پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌پیام‌های ارسال‌شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع است.

10-   کاربر آگاه است با ثبت‌نام در سامانه مرکز مشاوره باخه، ممکن است در راستای معرفی محصولات و خدمات و یا اطلاع‌رسانی رویدادها، ایمیل و یا پیامی را از سامانه سامانه مرکز مشاوره باخه دریافت نماید.

11-   کاربر می‌پذیرد که سامانه مرکز مشاوره باخه ممکن است از طریق ارسال پیامک به شماره از قبل تعریف‌شده، یا ایمیل به نشانی اعلامی توسط کاربر در زمان احراز هویت، به‌عنوان راه ارتباطی سامانه مرکز مشاوره باخه با وی استفاده کند. کاربر آگاه است که احراز هویت ممکن است در بازه‌های زمانی که توسط سامانه مرکز مشاوره باخه تعیین می‌شود، صورت می‌گیرد.

د- مسئولیت محدود

1-      سامانه مرکز مشاوره باخه منتهای تلاش خود را برای قرارگرفتن محتوای صحیح و یکنواخت می‌نماید ولیکن سامانه مرکز مشاوره باخه، مدیران، کارکنان یا نماینده آن تضمینی در رابطه سامانه مرکز مشاوره باخه یا محتوای آن ازجمله از جهت صحت، کامل بودن، قابل‌اتکا بودن آن‌ها نمی‌دهند؛ آن‌ها بابت خساراتی که به سبب افشای اطلاعات خطاها، اشتباهات و باگ‌های استفاده از سامانه مرکز مشاوره باخه به کاربران وارد می‌شود، مسئولیتی نخواهند داشت. همچنین سامانه مرکز مشاوره باخه هیچ‌گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد و تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد و کاربر به ریسک خود از این وب‌سایت استفاده می‌نماید.

2-      خدمات سامانه مرکز مشاوره باخه به همانشکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه تضمین صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی‌گردد. سامانه مرکز مشاوره باخه هیچ‌گونه ضمانتی مانند بی‌عیب بودن و امنیت و …خدمات سامانه مرکز مشاوره باخه نمی‌دهد. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد خدمات سامانه مرکز مشاوره باخه که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار است. سامانه مرکز مشاوره باخه تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.

3-      سقف خسارات اثبات‌شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و سامانه مرکز مشاوره باخه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.