کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

0
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

مدارس سمپاد که با هدف جذب و شناخت دانش‌آموزان با بهره هوشی بالا تأسیس شده است جهت جذب دانش‌آموزان از پایه ششم به هفتم اقدام به برگزاری آزمون ورودی می‌کند. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد های درخشان قابل دریافت می‌باشد. ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله در بازه زمانی مشخص و به صورت اینترنتی و هماهنگ و از طریق سایت مرکز ملی استعداد‌های درخشان انجام می‌شود. متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان باید پس از ورود به این سامانه اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کرده و سپس پس از پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

مرکز ملی استعداد‌های درخشان هر ساله چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان هفتم اقدام به انتشار کارت تیزهوشان ششم به هفتم در سایت رسمی خود می‌کند. زمان دریافت کارت این آزمون پنج روز پیش از برگزاری آزمون انجام می‌شود پس از ورود به سایت می‌توانید با وارد کردن کدملی و رمز همگام اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنید. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 20 خرداد 1400 خواهد بود.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان پایه هفتم برای شرکت در آزمون وردی ششم به هفتم سمپاد باید چند روز قبل از شروع آزمون با در دست داشتن کد ملی و رمز همگام جهت دریافت کارت با مراجعه به سامانه ( hoosh.media.ir ) اقدام به دریافت آن کنند.

توجه داشته باشید که به غیر از سایت ذکر شده هیچ سایت دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد و دریافت کارت فقط از طریق این سایت امکان پذیر می‌باشد.

نحوه دریافت رمز همگام

داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارا می‌باشند برای ثبت نام در آزمون و دریافت کارت نیازمند دریافت رمز همگام می‌باشند. دانش‌موزان پایه ششم جهت دریافت رمز همگام باید به مدیر مدرسه خود مراجعه کنند و از طریق مدیریت مدرسه محل تحصیل خود اقدام به دریافت رمز همگام کنند.

برای آگاهی از نحوه ویرایش ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تبزهوشان ششم به هفتم باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت (hoosh.media.ir) و وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود وارد صفحه‌ی دریافت کارت شده و با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، کارت خود را دریافت کنند.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم

متقاضیان برای دریافت کارت خود ابتدا باید به سایت ( hoosh.media.ir ) مراجعه کرده و مطابق تصاویر زیر ابتدا کد ملی و رمز همگام خود را وارد نمایند:

در قسمت بعد نقش خود و عنوان سازمان را مشخص کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

پس از ورود به پورتال شخصی می‌توانید با انتخاب گزینه مربوط به دریافت کارت اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

رمز همگام را فراموش کرده‌ام

دانش‌آموزان برای ورود به سامانه دریافت کارت نیازمند رمز همگام می‌باشند که در اختیار مدیران مدارس می‌باشد که در هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد که و صورت فراموشی رمز همگام  داوطلبان باید برای دریافت دوباره آن به مدیر مدرسه خود مراجعه کنند، از این رو دانش‌آموزان پایه ششم که قصد شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم مدارس تیزهوشان را دارند پیشنهاد می‌شود که پس از دریافت رمز همگام از مدیر مدرسه خود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و رمز عبور همگام خود را تغییر داده تا دچار فراموشی رمز عبور همگام نشوند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه استعدادهای درخشان پایه هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم شامل اطلاعات فردی داوطلب می‌باشد. بنابراین حتماً پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشخصات روی کارت خود را بررسی کنید و در صورت مغایت اطلاعات از طریق راه‌های پیگیری که بر روی سامانه تعریق شده است نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم اقدام کنند.

ویرایش حوزه امتحان

حوزه امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان براساس منطقه سکونت داوطلبان تأیین می‌شود داوطلبان هنگام ثبت نام محل سکونت خود را به درستی مشخص کنند زیرا پس از ثبت نام امکان ویرایش حوضه امتحانی وجود ندارد.

ویرایش اطلاعات شخصی

متقاضیان باید توجه داشته باشند که به دلیل اینترنتی بودن ثبت نام و پر کردن اطلاعات به وسیله خود شخص باید دقت کافی را داشته با‌شند تا در وارد کردن اطلاعات شخصی دچار اشتباه نشوند، اما در صورت بروز اشتباه در وارد کردن اطلاعات شخصی مثل: ( نام، نام خانوادگی، کد ملی و … ) باید نزد مدیر مدرسه محل تحصیل خود جهت ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم مراجعه کنند.

ویرایش عکس کارت ورود به جلسه استعدادهای درخشان پایه هفتم

همانطور که گفتیم به دلیل پر کردن فرم‌های ثبت نام به وسیله خود متقاضیان باید دقت کافی را در وارد کردن اطلاعات داشته باشند، اما اگر در وارد کردن عکس دچار مشکل شدند تنها راه ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم مانند موارد قبل مراجعه مدیر مدرسه محل تحصیل خود است.

کارت ورود به جلسه صادر نشده

متقاضیان برای دریافت کارت باید به سایت ثبت نامی مدارس استعداد درخشان مراجعه کرده و پس از ورود به پورتال شخصی خود با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، اقدام به دریافت کارت خود کنند، اما در بعضی از موارد باکلیک بر روی گزینه چاپ کارت با پیغام عدم صادر شدن کارت مواجه می‌شوید که در این صورت تنها راه حل مشکل این می‌باشد که با در دست داشتن رسید ثبت نام به وزارت آموزش و پروش مراجعه کرده.

ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم

 

سوالات متداول

1- دریافت کارت ورود به جلسه ششم به هفتم در چه زمانی است ؟

 

یک هفته پیش از برگزاری آزمون .

2- از چه سایتی بایستی کارت ورود به جلسه ششم را دریافت کرد ؟

 

. hoosh.medu.ir

3- آیا برای ورود به سایت تیزهوشان نیاز به رمز همگام است ؟

 

بله‌ .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.