چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ | نام کاربری و رمز ورود به سایت هم آوا

0
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

همان طور که در مقاله سامانه هم اوا دانشگاه علمی کاربردی توضیح دادیم پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان برای ورود به سایت نیاز به نام کاربری و رمز ورود به سایت هم آوا دارند تا با وارد کردن آن در قسمت مربوطه بتوانند وارد پرتال دانشجویی خود شوند.

ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه و زمان دریافت نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه هم آوا را به شما ارائه کنیم.

زمان دریافت نام کاربری و کلمه عبور ورود به سایت هم آوا

دانشگاه جامع علمی کاربردی هر سال در دو مقطع زمانی مهرماه (نیمسال اول) و بهمن ماه (نیمسال دوم) اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون آزمون می‌نماید. کسانی که ثبت نام رشته‌های بدون آزمون علمی کاربردی را انجام داده‌اند و براساس اعلام نتایج نهائی در ردیف پذیرفته شدگان نهائی این دانشگاه هستند باید در همان زمان اقدام به ارائه مدارک لازم برای ثبت نام علمی کاربردی کرده تا نام کاربری و رمز ورود آنها توسط واحد دانشگاهی فعال شود.

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور

دانشجویانی که قبولی نهائی آنان مشخص شده است با مراجعه به دانشگاه محل قبولی و تحویل مدارک مورد نیاز می‌توانند نام کاربری و رمز ورود سامانه هم آوا خود را دریافت نمایند. نام کاربری و رمز عبور سایت هم اوا معمولاً شماره شناسنامه و کدملی افراد می‌باشد.

دانشجویان پس از دریافت اطلاعات لازم باید برای انجام سایر مراحل ثبت نام مانند آپلود مدارک و انتخاب واحد از طریق سامانه هم آوا علمی کاربردی اقدام نمایند.

تغییر و بازیابی نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا

بسیاری از دانشجویان پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز خود قصد تغییر آن را دارند. برای تغییر آن هر فرد می‌تواند وارد سایت edu.uast.ac.ir شده و از طریق قسمت مربوط به تغییر کلمه عبور که در بین گزینه‌های موجود در صفحه اصلی سایت است نسبت به تغییر نام کاربری و رمز ورود سایت هم آوا خود اقدام نمایند.

اما تعدادی از دانشجویان متأسفانه پس از مدتی رمز عبور و نام کاربری خود را فراموش می‌کنند. کسانی که دچار فراموشی نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا می‌شوند می‌توانند وارد سایت شده و در صفحه اصلی گزینه بازیابی نام کاربری و کلمه عبور را کلیک نمایند.

هم آوا

پس از وارد شدن به صفحه بعد با وارد کردن با وارد کردن کدملی و همچنین نقش خود به عنوان دانشجو می‌توانند رمز عبور و نام کاربری خود را بازیابی نمایند.

تغییر رمز عبور هم آوا

سوالات متداول

1- سایت هم آوا چیست ؟

 

سایت دانشگاه علمی کاربردی .

2- نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا چیست ؟

 

از طرف واحد دانشگاهی مربوطه به دانشجو داده می شود .

3- آیا امکان بازیابی نام کاربری و رمز عبور وجود دارد ؟

 

در این موارد باید به کارشناسان مرکز مشاوره باخه تماس بگیرید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.