پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400

0
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

مهم ترین موضوع در بحث پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم، یا پرداخت هزینه azmoon.medu.ir است. تاریخ پرداخت هزینه‌ی ثبت نام است که در صورت مشکل پرداخت هزینه ، امکان جاماندن از ثبت نام تیزهوشان وجود دارد زیرا زمان پرداخت هزینه ثبت نام تاریخ ثابتی نداشته و در طول سال شاهد تغییرات آن بوده‌ایم که باعث ایجاد مشکل ثبت نام در سال های گذشته برای داوطلبان تیزهوشان شده است.
در ادامه به شیوه پرداخت هزینه، سایت پرداخت هزینه و مشکلات ثبت نام تیزهوشان که اکثراً شامل نداشتن رمز همگام که برای ثبت نام الزامی است، یا مشکلات پرداخت بانکی برای ثبت نام تیزهوشان،است می‌پردازیم.

پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی بوده و صرفا از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد درخشان ممکن خواهد بود. لازم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه صرفاً باید از کارت بانکی که دارای رمز دوم اینترنتی می‌باشد استفاده کنند. داوطلبان باید از طریق درگاه اینترنتی که در سایت ثبت نامی مدارس تیزهوشان پایه دهم به نشانی ( azmoon.medu.ir ) وجود دارد مبلغ 300.000 ریال ( سیصد هزار ریال ) را به عنوان هزینه ثبت نامی مدارس تیزهوشان پرداخت کنند.

راهنما تصویری پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم

داوطلبان در اولین مرحله از پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم باید به سابت ثبت نام مداس تیزهوشان به نشانی ( azmoon.medu.ir ) مراجعه کرده و با وارد کرد کد ملی خود و رمز همگام وارد پورتال شخصی خود شوند.

پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در قسمت بعد نقش خود و عنوان سازمان را مشخص کنید.

پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان پس از ورود به پرتال شخصی خود با انتخاب گزینه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم  در کادر مدیریت می‌توانند اقدام به پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم کنند.

پرداخت هزینه ثبت نام مدارس سمپاد نهم

لازم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم می‌بایست از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی می‌باشند استفاده نمایند.

هزینه آزمون مدارس سمپاد دهم

پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

پرداخت هزینه مدارس سمپاد نهم

پس از مشاهده رسید پرداختی از آن پیرینت تهیه نمایید سپس گزینه تکمیل فرآیند خرید را انتخاب کنید.

هزینه آزمون مدرسه سمپاد

در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت هزینه این تصویر را مشاهده کرده و باید رسید ثبت نام را دریافت نمایید.

هزینه آزمون مدارس سمپاد

زمان پرداخت آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در حال حاضر برای پرداخت هزینه ثبت نام در سال 1400 با اعلام سازمان سمپاد پرداخت هزینه در خرداد ماه همزمان با زمان دریافت کارت ورود به جلسه خواهد بود. بنابراین افراد باید قبل از دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام نمایند.

مشکل در پرداخت مبلغ تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم که در بازه زمانی 11 فروردین 1400 لغایت 25 فروردین 1400 می‌باشد دچار مشکل در پرداخت مبلغ آزمون تیزهوشان نهم به دهم شده و نتوانستند این مبلغ را پرداخت کنند، می‌توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم که تقریباً یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دهم می‌باشد با مراجعه به سایت ثبت نامی ( azmoon.medu.ir ) مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود به پورتال شخصی خود وارد شده و با انتخاب گزینه پرداخت مبلغ آزمون تیزهوشان نهم از کادر مدیریت اقدام به پرداخت هزینه کند.

مشکل در پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم

 

سوالات متداول

1- چه زمانی بایستی هزینه آزمون تیزهوشان را بپردازیم ؟

 

زمان ثبت نام و یا زمان دریافت کارت که زمان هر یک در مقاله شرح داده شده است .

2- نحوه پرداخت هزینه آزمون به چه شکل است ؟

 

از طریق سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی .

3- هزینه ثبت نام آزمون چقدر است ؟

 

این مبلغ ممکن است هر سال متغیر باشد اما مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 بیست و پنج هزار تومان است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.