پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

م هم ترین موضوع در بحث پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، تاریخ پرداخت پرداخت هزینه در سایت azmoon.medu.ir است که در صورت مشکل پرداخت هزینه ، امکان جاماندن از آزمون تیزهوشان وجود دارد زیرا زمان پرداخت هزینه ثبت نام تاریخ ثابتی نداشته و در طول سال شاهد تغییرات آن بوده‌ایم که باعث ایجاد مشکل حضور در آزمون در سال های گذشته برای داوطلبان سمپاد شده است.
در ادامه به شیوه پرداخت هزینه، سایت پرداخت هزینه و مشکلات آزمون تیزهوشان که اکثراً شامل نداشتن رمز همگام که برای انجام مراحل الزامی است، یا مشکلات پرداخت بانکی برای تکمیل فرایند ثبت نام تیزهوشان است می‌پردازیم.

مبلغ پرداختی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی بوده و صرفا از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد درخشان ممکن خواهد بود. لازمم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه صرفاً باید از کارت بانکی عضو شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی می‌باشد استفاده کنند. داوطلبان باید از طریق درگاه اینترنتی که در سایت ثبت نامی مدارس تیزهوشان پایه هفتم به نشانی ( azmoon.medu.ir ) وجود دارد مبلغ 300.000 ریال ( سیصد هزار ریال ) را به عنوان هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان پرداخت کنند.

راهنمای تصویری واریز هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان در اولین مرحله از پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم باید به سایت ثبت نام مداس تیزهوشان به نشانی ( azmoon.medu.ir ) مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی خود و رمز همگام وارد پورتال شخصی خود شوند.

در قسمت بعد نقش خود و عنوان سازمان را مشخص کنید.

داوطلبان پس از ورود به پرتال شخصی خود با انتخاب گزینه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم در کادر مدیریت می‌توانند اقدام به واریز هزینه آزمون تیزهوشان ششم کنند.

لازم به ذکر است که داوطلبان برای واریز مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم می‌بایست از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم اینترنتی می‌باشند استفاده نمایند.

پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

پس از مشاهده رسید پرداختی از آن پیرینت تهیه نمایید سپس گزینه تکمیل فرآیند خرید را انتخاب کنید.

در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت هزینه این تصویر را مشاهده کرده و باید رسید ثبت نام را دریافت نمایید.

زمان پرداخت مبلغ تیزهوشان ششم

در حال حاضر برای پرداخت هزینه ثبت نام در سال 1400 طبق اعلام سازمان سمپاد تمامی دانش آموزان باید در خرداد ماه در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم اقدام به پرداخت هزینه نمایند.

مشکل در پرداخت مبلغ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که در بازه زمانی 11 فروردین 1400 لغایت 25 فروردین 1400 می‌باشد دچار مشکل در پرداخت مبلغ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شده و نتوانستند این مبلغ را پرداخت کنند، می‌توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که تقریباً یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان هفتم می‌باشد با مراجعه به سایت ثبت نامی ( azmoon.medu.ir ) مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود به پورتال شخصی خود وارد شده و با انتخاب گزینه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان از کادر مدیریت اقدام به پرداخت هزینه کند.

جهت دریافت مشاوره

تماس از خطوط ثابت کل کشور: -------