ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

0
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

برخی دانش آموزان هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دچار اشتباه میشوند و ممکن است اطلاعات نادرست وارد کنند. به علت حساسیت صحت ورود اطلاعات ثبت نام آزمون برای صدور کارت ورودبه جلسه آزمون تیزهوشان و تطابق اطلاعات کارت ورود به جلسه با مشخصات فرد و نیز عدم امکان بازگشت به صفحه ثبت نام بعد از پرداخت وجه برای جلو گیری از عواقب آن امکان ویرایش اطلاعات قرار داده شده است. در این مقاله قصد داریم ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را شرح دهیم تا داوطلبان بدون مشکل فرآیند ویرایش ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم

همانطور که در بالا‌تر اشاره کردیم امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی تیزهوشان ششم وجود دارد. داوطلبان براساس شرایط و مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم به صورت الکترونیکی از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به آدرس ( hoosh.medu.ir ) می‌توانند اقدام نمایند که در قسمت بعد به صورت تصویری مراحل آن را توضیح خواهیم داد.

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید

راهنما تصویری ویرایش ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

در ابتدا وارد سایت ( hoosh.medu.ir ) شوید و پایه تحصیلی خود را انتخاب کرده و در قسمت های مشخص شده کد ملی و رمز همگام خود را وارد نمایید، در وارد کردن حروف کوچک و بزرگ دقت کافی را داشته باشد.

سایت تیزهوشان hoosh.medu.ir

داوطلبان در صورت فراموشی و گم کردن رمز همگام خود می‌توانند مقاله تغییر و بازیابی رمز همگام را مطالعه کنند.

نقش و سازمان خود-که عمدتا نقش دانش‌آموز و سازمان نام مدرسه میباشد-را انتخاب کنید.

ویرایش ثبت نام تیزهوشان ششم

سپس بعد از ورود به پورتال همگام خود قبل از ثبت نهایی با انتخاب گزینه ویرایش می‌توانید نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام zششم اقدام نمایید.

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دقت داشته باشید که امکان ویرایش ثبت نام تا قبل از پرداخت هزینه آزمون امکان پذیر می‌باشد.

ویرایش ثبت نام آزمون سمپاد ششم به هفتم

در مرحله آخر برای ذخیره ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم پس از مرور دوباره اطلاعات روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

ویرایش ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم

زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام در هنگام ثبت نام وجود دارد ولی اگر دانش‌آموز بعد از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان متوجه اشتباه در وارد کردن اطلاعات ثبت نام آزمون خود شود در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

اطلاعات قابل ویرایش

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان یا در زمان مقرر ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اطلاعاتی از قبیل استان،شهر مقصد و اولویت‌های انتخابی امکان پذیر خواهد بود و دقت داشته باشید امکان ایجاد تغییر در نام ، نام خانوادگی ، کدملی ، نوع دبستان و نوع استان کنونی وجود ندارد.

سهمیه دانش‌ آموزان مدارس تیزهوشان برای کنکور

اغلب افراد متقاضی مدارس تیزهوشان گمان می‌کنند که اگر در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند به آنها در کنکور امتیاز و یا سهمیه تعلق خواهد گرفت، که این تصور غلطی است. چند سالی است که به دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان سهمیه‌ای اختصاص داده نشده است و تنها تفاوت آنها با دیگر دانش‌آموزان بعضاً از حیث میزان اطلاعات علمی و تفاوت در شرایط آموزشی آنان است.

داوطلبان مدارس تیزهوشان باید توجه کنند آنچه با عنوان سهمیه المپیادهای علمی نام برده می‌شود، متفاوت است، هر یک از داوطلبان می‌توانند در المپیادهای علمی شرکت نموده و در صورت کسب رتبه، سهمیه المپیادهای علمی با توجه به شرایط و ضوابط مخصوص به المپیادهای علمی به آنها تعلق خواهد گرفت.

داوطلبان برای آگاهی از سهمیه های موجود در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه ششم می‌توانند مقاله سهمیه مدارس تیزهوشان ششم را مطالعه کنند.

 

سوالات متداول

1- آیا امکان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم وجود دارد ؟

 

بله، این امکان به صورت اینترنتی برای کلیه دانش آموزان وجود دارد که در بازه‌های مختلف می‌توانند نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند، برای ویرایش ثبت نام کلیک کنید .

2- سایت ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست ؟

 

. hoosh.medu.ir

3- آیا برای ورود به سایت تیزهوشان نیاز به رمز همگام است ؟

 

بله‌ .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.