ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

در بسیاری موارد در زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری پیش می‌آید که داوطلب تعدادی از اطلاعات خواسته شده را در اختیار نداشته و به همین دلیل برای این که زمان ثبت نام رو به پایان بوده است اطلاعاتی را به غلط وارد نموده تا موفق به انجام ثبت نام شود و به اصطلاح از ثبت نام جا نماند. یا حتی در مواقعی دیده شده که متقاضی با تمام دقتی که در وارد کردن اطلاعات خود داشته در مواردی اطلاعات را به درستی وارد ننموده است. با توجه به اهمیت رعایت شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور سراسری ما در این مقاله در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری و همچنین موارد قابل ویرایش برای شما توضیحاتی را ارائه کرده‌ایم.

مهلت زمان ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

با توجه به مشکلاتی که برای متقاضیان در هنگام وارد کردن اطلاعات در فرم تقاضانامه ثبت نامی پیش می‌آید همیشه در سایت ثبت نام بدون کنکور سراسری قسمتی ایجاد می‌شود تا داوطلبان از طریق ورود به این لینک بتوانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند. اما موضوع مهم در این زمینه اطلاع داوطلبان از زمان انجام ویرایش است و این که افراد در چه زمانی می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور معمولاً هر سال در طول بازه ثبت نام به داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده‌اند اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را تغییر دهند. در واقع تا زمانی که امکان ثبت نام جدید وجود داشته باشد افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را تغییر دهند. امسال زمان ثبت نام بدون کنکور همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 اعلام شده است. بنابراین در مرداد ماه 99 لینک انجام ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری

با توجه به مشکلاتی که هر سال داوطلبان در هنگام ویرایش اطلاعات خود با آن مواجه می‌شوند ما در این مقاله شیوه ویرایش و تغییر اطلاعات را برای شما مرحله به مرحله توضیح می‌دهیم تا موفق به تغییر اطلاعات خود شوید.

تغییر اطلاعات ثبت نامی در چند مرحله انجام می‌شود.

  • ورود به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام
  • وارد کردن کد پیگیری ثبت نام
  • تغییر اطلاعات مورد نظر
  • تأئید نهائی و گرفتن رسید

ورود به لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام

همان طور که در این مقاله توضیح دادیم در هنگام ثبت نام لینکی بر روی سایت سنجش برای ویرایش اطلاعات نیز قرار داده می‌شود تا افراد مراحل تغییر و اصلاح اطلاعات خود را از این طریق انجام دهند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌نمائید در سمت راست صفحه گزینه ویرایش اطلاعات درج گردیده شما با کللیک بر روی این گزینه وارد لینک ویرایش می‌شوید.

ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری

وارد کردن کد پیگیری ثبت نام

کسانی که قبلاً ثبت نام خود را انجام داده‌اند پس از پایان مراحل ثبت نام شماره پرونده و کدپیگیری دریافت خواهند نمود. برای ورود به مراحل ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری باید شماره پیگیری دریافت شده را وارد نموده تا وارد اطلاعات خود شوید.

در صورتیکه کدپیگیری خود را فراموش کرده‌اید بر روی بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری کلیک نمائید.

ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری

تغییر اطلاعات مورد نظر

پس از ورود به فرم تقاضانامه که شما قبلاً اطلاعات خود را وارد آن نموده‌اید امکان تغییر موارد مورد نظر شما وجود دارد. شما می‌توانید برای اصلاح هر بخش بر روی آن کلیک کنید و اطلاعات را ویرایش کنید.

تأیید نهائی و دریافت رسید نهائی

پس از این که تغییرات مد نظر خود را اعمال نمودید بر روی گزینه ثبت نهائی کلیک نموده و رسید نهائی خود را دریافت نمائید. بر روی رسید نهائی شماره پرونده و کدپیگیری درج گردیده که شما باید تا پایان مراحل سنجش و پذیرش رشته‌های بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نزد خود نگه دارید.

موارد قابل ویرایش در اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

در اطلاعات ثبت نامی که شما قبلاً آن را وارد نموده‌اید مواردی وجود دارد که شما از طریق مراحل و راهنمای تصویری قرار داده شده در این مقاله می‌توانید آنها را تغییر دهید. ما در اینجا به تعدادی از این موارد که اکثراً داوطلبان با آن مواجه هستند اشاره می‌کنیم.

  • اطلاعات شخصی داوطلب (شناسنامه، کارت ملی و مشخصات فردی)
  • اطلاعات تحصیلی داوطلب (نمرات درسی و معدل و تاریخ فارغ التحصیلی)
  • لیست انتخاب رشته‌های بدون آزمون صرفاً سوابق تحصیلی
  • اطلاعات مربوط به سهمیه داوطلب (سهمیه مناطق، سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا)

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان ثبت نام بدون کنکور را ویرایش کرد ؟

 

افراد در طول مهلت زمان ثبت نام می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند .

2- برای ویرایش ثبت نام به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

 

شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام .

3- در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نام چه باید کرد ؟

 

در این مورد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید تا نسبت به بازیابی اطلاعات اقدام نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.