منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت منابع انسانی 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

دانشگاه پیام‌‌نور همه ساله اقدام به جذب دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می‌نماید، افراد  می‌توانند براساس علاقه‌مندی‌های خود نسبت به ثبت‌نام در رشته و گرایش مورد علاقه‌ی خود اقدام نمایند. هر ساله بسیاری از داوطلبان علاقه به تحصیل در دانشگاه فراگیر پیام نور دارند که دلایل مختلفی دارد یکی از اصلی ترین دلایل پایین بودن شهریه ارشد فراگیر پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه‌ها می‌باشد. پذیرش در دانشگاه پیام‌نور ابتدا نیازی به آزمون نداشته اما افراد می‌بایست پس از ثبت‌نام در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود نسبت به مطالعه‌ی منابع و مباحث لازمه اقدام نموده و پس از مطالعه در آزمون دانش‌پذیری که لازم است افراد در این آزمون نمره‌ی قبولی لازم را کسب کنند، تا به عنوان دانشجوی رسمی حساب شوند و از خدمات آموزشی و .. دانشگاه بهره‌مند گردند. در این مقاله منابع ارشد فراگیر مدیریت منابع انسانی در اختیار شما عزیزان گذاشته شده است.

داوطلبان برای آگاهی از رشته‌ها و گرایش‌های دانشگاه فراگیر میتوانند مقاله لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

معرفی کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی فراگیر پیام نور

در ادامه به معرفی رشته‌ی ارشد مدیریت منابع انسانی بدون کنکور پیام نور و گرایش های آن خواهیم پرداخت. همچنین می‌توانید منابع مطالعاتی را که در قالب pdf در قسمت چارت دروس قرار دارد، دانلود کنید.

مسلماً یکی از عناصر تأثیرگذار در هر مجموعه نیروی انسانی آن است که این منابع می‌توانند یکی از مهره‌‌های اصلی هر سازمان و یا شرکتی باشند، هر چه منابع انسانی پربارتر و با مهارت‌های بیشتر در یک سازمان باشد به نتیجه ای که یک سازمان به دنبال آن است نزدیک‌تر خواهد بود. در این میان، فرد و یا مجموعه‌ای از افراد باید وجود داشته باشد که به نیروی انسانی آموزش‌های لازم را بدهند و یا عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهد. متأسفانه در بیشتر سازمان عنوان مدیریت منابع انسانی یک عنوان تشریفاتی است و بسیاری از افراد آشنایی لازم با وظایف شغلی خود ندارند. علاقه مندان به این رشته در مقطع کارشناسی ارشد میتوانند راه های ورود به این رشته را بررسی کنند که یکی ز این راه ها، ارشد مدیریت منابع انسانی بدون کنکور پیام نور است، در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

متقاضیان رشته مدیریت منابع انسانی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: برخی از افراد که به دنبال عناوین تشریفاتی و خواستار مشاغل پشت میزنشینی هستند و دسته دوم افراد علاقه‌ مند و دغدغه‌مدار که خواستار حل مسائل و مشکلات نیروی انسانی و بهبود مهارت‌ها و قابلیت‌های نیروی انسانی و در آخر بهبود شرایط یک سازمان هستند.

در صورتی که با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور می‌باشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

منابع ارشد فراگیر مدیریت منابع انسانی

گرایش‌ رشته مدیریت منابع انسانی بدون کنکور پیام‌نور

  • مديريت منابع انساني اسلامي

در این رشته به ارزش‌آفرینی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها براساس قوانین و ضوابط احکام اسلامی پرداخته می‌شود این ارزش‌ها هم برای کارمندان و هم برای مشتریان و …است.

تذکر: داوطلبان باید توجه داشته باشند که در هنگام شرکت در آزمون دانش پذیری باید گرایش خود را اتنخاب نموده و سپس در آزمون مربوطه شرکت کنند. برخلاف مقطع کارشناسی ارشد با کنکور مجاز به انتخاب یک گروه یا چند رشته نیستند. 

منابع ارشد فراگیر مدیریت منابع انسانی -گرایش مدیریت منابع انسانی اسلامی

نام درس/ تعداد واحد  نام منابع درسي نام مولف/ مترجم/ ناشر  ملاحظات
مديريت رفتار سازماني پيشرفته/ 2 مباني رفتار سازماني(كتاب يك جلدي) استيفن پي. رابينز / محمد اعرابی و علي پارسائيان/ دفتر پژوهش هاي فرهنگي فصول 2، 4 تا پایان 6 و 17 حذف می‌باشد.
مديريت راهبردي/ 2 مديريت استراتژيك پيشرفته رضا رسولي. علي صالحي/ دانشگاه پيام نور فصول 2 و 8 حذف مي باشد.
كارمنديابي.انتخاب و توسعه منابع انساني/ 2 كارمنديابي.انتخاب و توسعه منابع انساني بلال پناهی- حمیده شکاری- ابراهیم آباد/ دانشگاه پيام نور ______
مفروضات و الگوهاي مديريت اسلامي/ 2 مباني مديريت اسلامي رضا نجاري/ دانشگاه پيام نور فصل 3 حذف مي باشد.

چارت درسی گرایش مدیریت منابع انسانی اسلامی

چارت ارشد مديريت منابع انساني گرايش مديريت منابع انساني اسلامي (PDF)

ثبت نام کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه ثبت نام كارشناسي ارشد فراگير پیام نور سال 1399 (نوبت بيست و يکم) از روز چهارشنبه 99/09/05 و تا روز چهارشنبه 99/09/12 میباشد.

منابع ارشد فراگیر مدیریت منابع انسانی

زمان آزمون دانش پذیری کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی فراگیر پیام نور

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بيست و يکم) در روز جمعه مورخ 99/11/17 برگزار خواهد شد. همچنین می‌توانید از طریق صفحات مجازی مرکز مشاوره باخه از زمان دقیق آزمون آگاه شوید.

نحوه‌ی ثبت نام آزمون دانش پذیری

پس از اینکه منابع ارشد فراگیر مدیریت منابع انسانی را مطالعه نمودید به منظور ثبت نام در این آزمون باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی sanjesh.org
  2. دريافت دفترچه ارشد فراگیر پیام نور از پايگاه اينترنتی سازمان مذكور
  3. مطالعه شرایط و مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور درج شده در دفترچه ثت نامی
  4. با توجه به اينكه پرداخت  هزینه ثبت نام  منحصراً بصورت اينترنتی انجام ميگيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌های بـانكی عضو شبكه شتاب هر يك از بانك‌های جمهوری اسلامی ايران در داخل يا خارج از كشور كه پرداخت الكترونيكی آن‌ها فعال ميباشد با مراجعـه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 950،000 ريال به عنوان وجه ثبت نام شركت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. برای اطلاعات دقیق‌‌تر از شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید.

پیشنهاد می‌شود داوطلبانی که می‌توانند از سهمیه استفاده کنند مقاله سهمیه ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

کارت ورود به جلسه

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 99/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 وارد سایت سازمان سنجش شده و پس وارد کردن شماره‌ی پرونده و کد رهگیری اقدام به دریافت کارت نمایید. باید توجه داشت که اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت نامی داوطلب همخوانی داشته باشد. در صورت مغایرت می بایست داوطلب به باجه های رفع نقص که قبل از آزمون توسط سازمان سنجش معین می‌گردد، مراجعه کند. همچنین در نظر داشته باشید که عکس داوطلب در پرینت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده می‌باشد.

اشخاصی که اطلاعاتی همچون سهمیه، معدل مقطع کارشناسی و یا اینگونه اطلاعات را در زمان ثبت نام اشتباه وارد کرده‌اند میتوانند با مطالعه مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کرده تا با نحوه ویرایش آشنا شوند.

اعلام نتایج آزمون

کلیه داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99 در جلسه آزمون حضور داشته و با یک دیگر به رقابت پرداختند، می‌توانند در زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور با مراجعه به سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . پیرو اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور محل قبولی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می توانند از نیمسال دوم یعنی بهمن ماه در کلاس های درس حاضر شوند.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید.

سوالات متداول

1- آیا منابع ذکر شده در مقاله، برای شرکت در آزمون فراگیر مدیریت منابع انسانی کافی است ؟

 

بله، این منابع توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون فراگیر مدیریت منابع انسانی مشخص شده است .

2- آیا مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی برای قبولی کفایت نمی‌کند ؟

 

خیر، منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دانش پذیری فراگیر کاملا متفاوت است .

3- به جز منابع اصلی اعلام شده سالهای گذشته چه پیشنهادی دارید ؟

 

بهترین مکمل برای منابع اصلی فراگیر مدیریت منابع انسانی حل آزمون‌های سال‌های گذشته می‌باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.