منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

دانشگاه ‌های فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، این امکان را فراهم کردند تا علاقه‌مندان بتوانند در مقاطع بالاتر و رشته‌ی مدنظر ادامه تحصیل دهند. داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند. این دانشگاه‌ها هرساله آزمونی بعنوان آزمون دانش پذیری برگزار می‌کنند که دانش پذیران پس از کسب نمره‌ی قبولی در آن می‌توانند بعنوان دانشجو، پذیرش شوند. این آزمون پس از اتمام ترم اول از دروس ارائه شده در همان ترم گرفته می شود و در طول این ترم دانش پذیران بدون حضور در کلاس باید دروس را خوانده و برای آزمون آماده‌ شوند. منابع ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی را سازمان سنجش مشخص می‌کند.

داوطلبان برای آگاهی از رشته‌ها و گرایش‌های دانشگاه فراگیر میتوانند مقاله لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

موضوع قابل توجه برای داوطلبان این است که با مطالعه‌ی منابع مربوط به گرایش مورد علاقه‌ی خود، بتوانند در آزمون قبول شوند و در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند. در این مقاله منابع ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی که شما برای شرکت در آزمون دانش پذیری در این رشته‌ نیاز دارید، در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا بتوانید در آزمون پیش رو موفق باشید.

معرفی کارشناسی ارشد رشته‌ی مدیریت بازرگانی فراگیر پیام نور

در ادامه به معرفی ارشد مدیریت بازرگانی بدون کنکور پیام نور و گرایش های آن خواهیم پرداخت. همچنین می‌توانید منابع مطالعاتی را که در قالب pdf در قسمت چارت دروس قرار دارد، دانلود کنید. در شرکت های تجاری سود و زیان از اصلی ترین موضوعاتی ست که باید به آن پرداخته شود زیرا آینده ی شرکت به همین موارد وابسته است. رشته ی مدیریت بازرگانی باعث پرورش متخصصانی میشود که میتوانند در بنگاه های اقتصادی باعث افزایش سود دهی شوند. این افراد میتوانند با ارائه ی کالا و خدمات، توسط اصول بازرگانی باعث جذب مشتریان شوند. میدانیم که شرکت ها همواره در جهت سود دهی بیشتر، ارتباط با دیگر شرکای تجاری و بازاریابی می کوشند تا از رقبای خود برتری یابند بنابراین میتوان گفت که این رشته در کسب و کارها از اهمیت بسیار بالایی برخواردار است.

در صورتی که با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور می‌باشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

منابع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی فراگیر پیام نور

گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی فراگیر پیام نور

  • مدیریت بازرگاني گرايش بازاريابی
  • مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی
  • مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی
  • مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی
  • مدیریت بازرگانی گرایش کار آفرینی
  • مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی فراگیر پیام نور

در این رشته شما می توانید با وظایف اساسی واحد هایی که با بازار مصرف در ارتباط هستند آشنا شوید و اطلاعات مفیدی در زمینه‌ی بازاریابی کسب کنید. همچنین مسائلی مانند مدیریت و بازار، به منظور تجزیه و تحلیل بازار شناسی را مورد بررسی قرار دهید.

چارت درسی گرایش بازاریابی

چارت درسی مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي (pdf)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی فراگیر پیام نور

هدف این رشته معرفی دقیق وظایف واحدهای مرتبط با صادرات و واردات که در سازمان های بازرگانی داخلی و بین المللی وجود دارند، است. این رشته باعث می‌شود توانایی و مهارت افراد در درک شرایط اقتصادی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار می‎دهد، افزایش یابد.

چارت درسی گرایش بازارگانی بین المللی

چارت درسی مديريت بازرگاني گرايش بازرگاني بين‌المللي (pdf)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی فراگیر پیام نور

این رشته ضمن معرفی مسائل مدیریتی و آشنایی با بخش های مختلف سازمان های بازرگانی داخل، باعث یادگیری تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که روی سازمان تاثیرگذار است نیز می‌شود.

چارت درسی گرایش بازرگانی داخلی

چارت درسی مديريت بازرگاني گرايش بازرگاني داخلي (pdf)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیکی فراگیر پیام نور

تجارت الکترونیکی سرلوحه‌ی استراتژیهای بازرگانی قرار دارد زیرا دولت ها به سمت الکترونیک شدن در حال حرکت هستند و همه‌ی تبادلات آنها از طریق شبکه های رایانه‎ای صورت می‌گیرد. همه‎ی این مباحث مربوط به تعاریف تجارت الکترونیکی می‎‌شود.

چارت درسی گرایش تجارت الکترونیک

چارت درسی مديريت بازرگاني گرايش تجارت الكترونيكي (pdf)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی فراگیر پیام نور

این رشته تمام روش ها و فنونی که باعث ایجاد یک کسب و کار ویا هدایت آن می‌شود، در برمی‌گیرد. این نوع کسب و کارها تنها شامل یک بخش نمی‌شوند بلکه تمام بخش ها از جمله عمومی،  دولتی و خصوصی را در برمی‌گیرد. کارآفرینان کسب و کارها را توسعه داده و باعث پیشرفت آن می‌شوند.

چارت درسی گرایش کارآفرینی

چارت درسی مديريت بازرگاني گرايش كارآفريني (pdf)

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک فراگیر پیام نور

مدیریت استراتژیک گرایشی نوین در رشته‌ی مدیریت بازرگانی است. این رشته به مدیریت امور بازرگانی سازمان ها کمک می‌کند و باعث می‌شود برای پیشبرد اهداف سازمان، از استراتژی های عمیق تری استفاده کنیم.

چارت درسی گرایش مدیریت استراتژیک

چارت درسی مديريت بازرگاني گرايش مديريت استراتژيك (pdf)

تذکر: داوطلبان باید توجه داشته باشند که در هنگام شرکت در آزمون دانش پذیری باید گرایش خود را اتنخاب نموده و سپس در آزمون مربوطه شرکت کنند. برخلاف مقطع کارشناسی ارشد با کنکور مجاز به انتخاب یک گروه یا چند رشته نیستند. 

منابع ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی تمام گرایش ها

نام درس تعداد واحد نام منابع درسي نام مولف/ مترجم/ناشر ملاحظات
زبان تخصصي 2 زبان تخصصي مديريت بازاريابي ميرزا حسن حسيني وشهرام جنابي/ دانشگاه پیام نور ـــــــ
مديريت استراتژيك پيشرفته 2 برنامه ريزي ومديريت استراتژيك با رويكرد تدوین استراتژی فروزنده، اميني، صمدخباز باويل/ دانشگاه پیام نور فصل 8 حذف مي باشد.
مديريت منابع انساني پيشرفته 2 مديريت منابع انساني (مفاهيم –تئوريها وكاربردها) آرين قلي پور/ سمت فصول 1 تا پايان 8 مطالعه شود.
نظريه هاي سازمان و مديريت پيشرفته 2 تئوري سازمان:ساختار وطرح سازماني استيفن . رابينز/:سيد مهدي الواني، حسن دانايي فرد/ صفار فصول 1 تا پايان 8 مطالعه شود.

ثبت نام کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه ثبت نام كارشناسي ارشد فراگير پیام نور سال 1399 (نوبت بيست و يکم) از روز چهارشنبه 99/09/05 و تا روز چهارشنبه 99/09/12 میباشد.

منابع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی فراگیر پیام نور

زمان آزمون دانش پذیری کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی فراگیر پیام نور

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بيست و يکم) در روز جمعه مورخ 99/11/17 برگزار خواهد شد. همچنین می‌توانید از طریق صفحات مجازی مرکز مشاوره باخه از زمان دقیق آزمون آگاه شوید. همچنین داوطلبان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون فراگیر پیام نور  از طریق سامانه سنجش اقدام نمایند.

نحوه‌ی ثبت نام آزمون دانش پذیری

پس از اینکه منابع ارشد فراگیر مدیریت بازرگانی را مطالعه نمودید به منظور ثبت نام در این آزمون باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور
  2. دريافت دفترچه ارشد فراگیر پیام نور از پايگاه اينترنتی سازمان مذكور
  3. مطالعه شرایط و مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور درج شده در دفترچه ثت نامی
  4. با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت نام منحصراً بصورت اينترنتی انجام ميگيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارتهـای بـانكی عضـو شبكه شتاب هر يك از بانكهای جمهوری اسلامی ايران در داخل يا خارج از كشور كه پرداخت الكترونيكی آنها فعال ميباشد با مراجعـه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 950،000 ريال به عنوان وجه ثبت نام شركت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

پیشنهاد می‌شود که داوطلبانی که می‌توانند از سهمیه استفاده کنند مقاله سهمیه ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

کارت ورود به جلسه

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 99/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 وارد سایت سازمان سنجش شده و پس وارد کردن شماره‌ی پرونده و کد رهگیری اقدام به دریافت کارت نمایید. باید توجه داشت که اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت نامی داوطلب همخوانی داشته باشد. در صورت مغایرت می بایست داوطلب به باجه های رفع نقص که قبل از آزمون توسط سازمان سنجش معین می‌گردد، مراجعه کند. همچنین در نظر داشته باشید که عکس داوطلب در پرینت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده می‌باشد.

اشخاصی که اطلاعاتی همچون سهمیه، معدل مقطع کارشناسی و یا اینگونه اطلاعات را در زمان ثبت نام اشتباه وارد کرده‌اند میتوانند با مطالعه مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کرده تا با نحوه ویرایش آشنا شوند.

اعلام نتایج آزمون

کلیه داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99 در جلسه آزمون حضور داشته و با یک دیگر به رقابت پرداختند، می‌توانند در زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور با مراجعه به سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . پیرو اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور محل قبولی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می توانند از نیمسال دوم یعنی بهمن ماه در کلاس های درس حاضر شوند.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران، مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید.

سوالات متداول

1- آیا منابع ذکر شده برای شرکت در آزمون فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی کافی است ؟

 

بله این منابع توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی مشخص شده است .

2- آیا مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای قبولی کفایت نمیکند ؟

 

خیر، منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دانش پذیری کاملا متفاوت است .

3- به جز منابع اصلی اعلام شده سال‌های گذشته چه پیشنهادی دارید ؟

 

بهترین مکمل برای منابع اصلی فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی حل آزمون‌های سال‌های گذشته می‌باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.