منابع ارشد فراگیر پیام نور مدیریت امور شهری 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

دانشگاه ‌های فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، این امکان را فراهم کردند تا علاقه‌مندان بتوانند در مقاطع بالاتر و رشته‌ی مدنظر ادامه تحصیل دهند. داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند. این دانشگاه‌ها هرساله آزمونی بعنوان آزمون دانش پذیری برگزار می‌کنند که دانش پذیران پس از کسب نمره‌ی قبولی در آن می‌توانند بعنوان دانشجو، پذیرش شوند. این آزمون پس از اتمام ترم اول از دروس ارائه شده در همان ترم گرفته می شود و در طول این ترم دانش پذیران بدون حضور در کلاس باید دروس را خوانده و برای آزمون آماده‌ شوند. منابع ارشد فراگیر مدیریت امور شهری را سازمان سنجش مشخص می‌کند.

هر ساله بسیاری از داوطلبان علاقه به تحصیل در دانشگاه فراگیر پیام نور دارند که دلایل مختلفی دارد یکی از اصلی ترین دلایل پایین بودن شهریه ارشد فراگیر پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه‌ها می‌باشد. موضوع قابل توجه برای داوطلبان این است که با مطالعه‌ی منابع مربوط به گرایش مورد علاقه‌ی خود، بتوانند در آزمون قبول شوند و در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند. در این مقاله منابع ارشد فراگیر مدیریت امور شهری ، که شما برای شرکت در آزمون دانش پذیری در این رشته‌ نیاز دارید، در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا بتوانید در آزمون پیش رو موفق باشید.

داوطلبان برای آگاهی از رشته‌ها و گرایش‌های دانشگاه فراگیر میتوانند مقاله لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

معرفی کارشناسی ارشد رشته‌ی مدیریت امورشهری

در ادامه به معرفی رشته‌ی ارشد مدیریت امورشهری بدون کنکور پیام نور و گرایش های آن خواهیم پرداخت. همچنین می‌توانید منابع مطالعاتی را که در قالب pdf در قسمت چارت دروس قرار دارد، دانلود کنید. بی شک یکی از بزرگترین و گسترده ترین اختراعات بشر پدیده ای ست به نام شهر، که از مجموعه خانه های ابتدایی کنار یک رودخانه زاده شد و امروز به قدری رشد کرده و پیچیده شده است که همگان را از ارائه تعریفی کامل از شهر بازداشته است. حال گفتن مفهومی به این گستردگی در کنار واژه پیچیده مدیریت تعریف این رشته را سخت تر از پیش می کند.

در صورتی که با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور می‌باشد، آشنا نیستید. یا رشته‌های آن را نمیشناسید پیشنهاد می‌شود مقاله ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنید.

منابع ارشد فراگیر مدیریت امور شهری

گرایش های کارشناسی ارشد مدیریت امورشهری فراگیر پیام نور

  • مدیریت امورشهری

کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری فراگیر پیام نور

شهر در معنای محل زیستن انسان و در معنای دقیق یک سیستم پیچیده از اجزای زنده و کالبدی نیازمند نظارت، رسیدگی و برنامه ریزی یا در مجموع مدیریتی جامع است تا بتواند در مسیر درست به رشد خود ادامه دهد. مدیریت امور شهری از جنس برنامه ریزی ست و یک مدیر شهری با تسلط بر مباحثی همچون جامعه شناسی، اقتصاد، برنامه ریزی و مباحث شهرسازی می تواند در این رشته فعالیت کند.

منابع ارشد فراگیر مدیریت امور شهری

نام درس/ تعداد واحد  نام منابع درسي نام مولف/ مترجم/ ناشر  ملاحظات
نظريه هاي سازمان و مديريت -ديدگاه استراتژی/ 2 مديريت استراتژيك پيشرفته رضا رسولي. علي صالحي/دانشگاه پيام نور فصول 2 و 8 حذف مي باشد.
سيستم هاي اطلاعات مديريت/ 2 سيستم هاي اطلاعات مديريت پيشرفته (ويراست دوم – تجديد نظر شده) محمدعلي سرلك. حسن فراتي/ دانشگاه پيام نور فصول 3، 5 و 8 حذف مي باشد.
اصول برنامه ريزي در امور فرهنگي/ 2 شهروندي فرهنگي (مسائل جهان شهري) نيك استيونسون/ افشين خاكباز/ تيسا فصول 1 تا پايان 4 مطالعه شود.
حقوق شهري و قوانين شهرسازي/ 2 حقوق شهري و شهرسازي غلامرضا كاميار/ مجد ـــــــ

چارت درسی گرایش مدیریت امورشهری

چارت ارشد مدیریت امور شهری (pdf)

ثبت نام کارشناسی ارشد مدیریت امورشهری فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور فقط یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه ثبت نام كارشناسي ارشد فراگير پیام نور سال 1399 (نوبت بيست و يکم) از روز چهارشنبه 99/09/05 و تا روز چهارشنبه 99/09/12 میباشد.

منابع ارشد فراگیر مدیریت امور شهری

زمان آزمون دانش پذیری کارشناسی ارشد مدیریت امورشهری فراگیر پیام نور

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده، آزمون كارشناسي‌ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بيست و يکم) در روز جمعه مورخ 99/11/17 برگزار خواهد شد. همچنین می‌توانید از طریق صفحات مجازی مرکز مشاوره باخه از زمان دقیق آزمون آگاه شوید.

نحوه‌ی ثبت نام آزمون دانش پذیری

پس از اینکه منابع ارشد فراگیر مدیریت امور شهری را مطالعه نمودید به منظور ثبت نام در این آزمون باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی sanjesh.org
  2. دريافت دفترچه ارشد فراگیر پیام نور از پايگاه اينترنتی سازمان مذكور
  3. مطالعه شرایط و مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور درج شده در دفترچه ثت نامی
  4. با توجه به اينكه پرداخت  هزینه ثبت نام  منحصراً بصورت اينترنتی انجام ميگيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌های بـانكی عضو شبكه شتاب هر يك از بانك‌های جمهوری اسلامی ايران در داخل يا خارج از كشور كه پرداخت الكترونيكی آن‌ها فعال ميباشد با مراجعـه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 950،000 ريال به عنوان وجه ثبت نام شركت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. برای اطلاعات دقیق‌‌تر از شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید.

پیشنهاد می‌شود داوطلبانی که می‌توانند از سهمیه استفاده کنند مقاله سهمیه ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کنند.

کارت ورود به جلسه

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 99/11/14 لغايت روز پنجشنبه مورخ 99/11/16 وارد سایت سازمان سنجش شده و پس وارد کردن شماره‌ی پرونده و کد رهگیری اقدام به دریافت کارت نمایید. باید توجه داشت که اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت نامی داوطلب همخوانی داشته باشد. در صورت مغایرت می بایست داوطلب به باجه های رفع نقص که قبل از آزمون توسط سازمان سنجش معین می‌گردد، مراجعه کند. همچنین در نظر داشته باشید که عکس داوطلب در پرینت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده می‌باشد.

اشخاصی که اطلاعاتی همچون سهمیه، معدل مقطع کارشناسی و یا اینگونه اطلاعات را در زمان ثبت نام اشتباه وارد کرده‌اند میتوانند با مطالعه مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کرده تا با نحوه ویرایش آشنا شوند.

اعلام نتایج آزمون

کلیه داوطلبانی که در زمان برگزاری کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99 در جلسه آزمون حضور داشته و با یک دیگر به رقابت پرداختند، می‌توانند در زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور با مراجعه به سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . پیرو اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور محل قبولی داوطلبان مشخص شده و پذیرفته شدگان می توانند از نیمسال دوم یعنی بهمن ماه در کلاس های درس حاضر شوند.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مزایای مشاوره تلفنی باخه استفاده نمایید.

سوالات متداول

1- آیا منابع ذکر شده در مقاله، برای شرکت در آزمون فراگیر مدیریت امور شهری کافی است ؟

 

بله، این منابع توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای آزمون فراگیر مدیریت امور شهری مشخص شده است .

2- آیا مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری برای قبولی کفایت نمی‌کند ؟

 

خیر، منابع مطالعاتی کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دانش پذیری فراگیر کاملا متفاوت است .

3- به جز منابع اصلی اعلام شده سالهای گذشته چه پیشنهادی دارید ؟

 

بهترین مکمل برای منابع اصلی فراگیر مدیریت امور شهری حل آزمون‌های سال‌های گذشته می‌باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.