مشاوره تلفنی بورس | بخرم؟بفروشم؟نگهدارم؟

2
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

اغلب افراد مشاوره بورس ، به ویژه مشاوره تلفنی بورس را در 3 سوال زیر خلاصه می‌کنند.

بخرم ؟ بفروشم ؟ نگهدارم ؟ اما تیم مجرب مشاوران اقتصادی باخه قرار است علاوه بر پاسخ به این سوالات به شما کمک کنند در جذابترین بازار سرمایه به موفقیت برسید. فقط کافیست همین حالا از تلفن ثابت با شماره 02170707012 تماس بگیرید.

بازار سرمایه که در اصطلاح رایج به آن بورس گفته می‌شود ، یکی از جذاب‌ترین و البته پر ریسک‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد . در سال‌های گذشته افراد فعال در این بازار در کشور کم بوده‌اند اما اکنون افراد بسیاری دارای کد بورسی بوده یا در حال گرفتن آن می‌باشند .

از دلایل روی ‌آوردن بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری می‌توان به افزایش تورم و کاهش ارزش ریال ، عقب ماندن سود بانکی از تورم موجود ، ایجاد ممنوعیت‌های قانونی و وضع مالیات برای بازارهای مالی رقیب ، بازدهی بالای بورس در سال‌های اخیر ، افزایش عرضه‌های اولیه و سود مناسب آن برای افراد با سرمایه‌های کم ، حمایت حکومت و دولت از بورس جهت تأمین مالی و ساماندهی اوضاع اقتصادی ، آزادسازی سهام عدالت و عرضه صندوق‌های ETF از سوی دولت اشاره کرد .

لازم به ذکر است که رونق بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در بورس نه تنها منجر به کسب سود برای سرمایه‌گذاران می‌گردد بلکه در صورت مدیریت صحیح به رونق تولید ، شفاف‌سازی فعالیت شرکت‌ها و تأمین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها کمک می‌کند. مشاوره تلفنی بورس راحتترین راه جهت موفقیت در این بازار می‌باشد .

چگونه از مشاوره تلفنی بورس برای سرمایه‌گذاری کمک بگیریم؟

اگر شما به تازگی کد بورسی گرفته‌اید و قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید ، در ابتدا باید ریسک این بازار را بپذیرید . حقیقت این است که بازار سرمایه خصوصاً در کشور ما با انواع ریسک‌های سیستماتیک و غیر سیستماتیک مواجه است و باید در کنار انتظار سود و بازدهی ، انتظار ضرر را هم داشته باشید .

در گام بعد ، برای مدیریت این ریسک و کسب بازدهی بهتر یا باید خود به دانش کافی برای سرمایه‌گذاری دست یابید یا از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید . هر چند واضح است که در مسیر یادگیری نیز همیشه ضرورت مشورت با یک فرد یا مؤسسه متخصص و با تجربه حس می‌شود .

برای شروع باید به چند سؤال اساسی فکر کرده و برای آن‌ها پاسخ مناسب پیدا کنید . اگر قصد کمک گرفتن از مشاوره تلفنی بورس و شروع سرمایه‌گذاری را دارید ، مشاور در ابتدا این سؤالات را از شما خواهد پرسید :

عوامل موثر در سرمایه گذاری بورس

  • آیا کد بورسی گرفته‌اید و ثبت نام در سامانه سجام ثبت شده است ؟
  • ایا کارگزاری مناسب انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کرده‌اید ؟
  • چقدر با بورس آشنا هستید ؟
  • آیا از ریسک‌های موجود اطلاع دارید ؟
  • با چه مقدار سرمایه قصد سرمایه‌گذاری دارید ؟
  • جنس سرمایه شما چیست ؟ با پول مازاد و پس‌انداز یا با پول لازم برای زندگی خود می‌خواهید وارد بورس شوید ؟
  • میزان ریسک‌پذیری شما چقدر است ؟
  • افق سرمایه‌گذاری شما چه مدتی است ؟ ( کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلند مدت )
  • انتظار شما از میزان بازدهی در بورس چقدر است و آیا این انتظار معقولی است ؟
  • آیا با مقدمات بورس جهت خرید و فروش ساده سهم آشنا هستید یا قصد دارید انجام معاملات و مدیریت سرمایه خود را به فرد یا مؤسسه معتبری در این زمینه واگذار کنید ؟
  • اگر خود می‌خواهید مدیریت سرمایه‌تان را به دست بگیرید تا چه حد می‌خواهید در این بازار حرفه‌ای شوید ؟
  • ظرفیت ذهنی و روانی شما برای فعالیت در بازار در چه حدی است ؟
  • چقدر می توانید برای یادگیری زمان اختصاص دهید ؟
  • چقدر می‌توانید برای انجام معامله و فعالیت در بازار زمان بگذارید ؟

پیچیدگی های بازار بورس

می‌بینید که ورود به دنیای بورس زیاد هم کار ساده‌ای نیست . با هر پاسخ متفاوتی به هر یک از سؤالات بالا، پلان معاملاتی منحصر به فردی برای شخص شما شکل می‌گیرد که می‌تواند با هر فرد دیگری متفاوت باشد . به همین دلیل استفاده از خدمات مشاوره تلفنی بورس امری اجتناب پذیر است.

دنیای بازارهای مالی بسیار گسترده ، پیچیده و عمیق است ، از این رو اولین توصیه‌ای که معمولاً به افراد مشتاق برای ورود به این عرصه می‌شود این است که حتماً با آموزش و کسب اطلاعات لازم وارد این بازار شوند . با توجه به میزان علاقه ، توانایی ، زمان ، سطح فعالیت و هدفی که برای خود دارید ، میزان این آموزش می‌تواند متفاوت باشد اما حتی افرادی که به قصد حرفه‌ای شدن وارد بورس می‌شوند و آموزش‌های لازم را می‌بینند ، هیچ‌گاه از کمک و مشاوره اساتید و مشاوران مجرب بی‌نیاز نیستند .

اگر قصد دارید مدیریت سبد سرمایه خود را به دست مؤسسه یا فرد دیگری بسپارید ، مشاوره تلفنی بورس می‌تواند مؤسسات معتبر و دارای مجوز را جهت دریافت خدمات سبدگردانی اختصاصی به شما معرفی کند .

با دریافت اطلاعات و مشاوره مفید در مورد وضعیت روز بازار سرمایه میتوانید به پاسخ 3 سوال مهم بخرم ، بفروشم یا نگهدارم برسید.

مزایای مشاوره تلفنی بورس

اگر خود توان و فرصت کافی جهت مدیریت سرمایه‌تان را دارید ، نیاز است تا اطلاعات کافی در این زمینه به‌دست آورید . مشاوره تلفنی بورس می‌تواند منابع لازم مانند کتب ، مقالات ، کلاس‌های حضوری و مجازی ، سایت‌ها و کانال‌های معتبر موجود در فضای مجازی را به شما معرفی کند .

شاید بدانید که حرفه‌ای شدن در بازارهای مالی به اندازه چندین واحد دانشگاهی ، کسب معلومات و تخصص علمی نیاز دارد و مهم‌تر این است که این آموزش حتماً باید با تجربه سالیان متمادی فعالیت مستقیم همراه گردد تا بتوان ادعای حرفه‌ای شدن در این عرصه را داشت ؛ اما شما می توانید از همان ابتدا و با کسب اطلاعات و تجربه اندک ، فعالیت در بورس را با کمک مشاوران آغاز کرده و شروع به سرمایه‌گذاری کنید تا کم کم به تبحر لازم دست یابید .

اگر جزو افرادی هستید که فرصت شما اندک و در حد یادگیری مطالب مقدماتی است و فرصت کمی نیز جهت انجام معامله و کار در بازار دارید ، مشاوره تلفنی بورس می‌تواند در تمام مراحل همراه شما باشد و به شما کمک کند تا با وجود ریسک‌های مختلف و پیچیدگی‌های خاص این بازار ، امن‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر را برای سرمایه گذاری طی کنید .

فراموش نکنید که در این بازار همیشه سودجویانی هستند که از ناآگاهی افراد تازه‌وارد و کم‌ دانش و کم تجربه سوء‌استفاده کرده و با جلب اطمینان آنان و از طرق مختلف باعث ایجاد زیان‌های کلان برای این افراد و سودهای هنگفت برای خود می‌گردند .

جمع بندی

در پایان دوباره یادآور می‌شویم که فعالیت در بازارهای مالی علی‌رغم نمایش ظاهری ساده و وسوسه‌انگیز از خود، بسیار تخصصی و پپچیده و پرخطر است و در صورت عدم آگاهی از پیچ‌ و خم‌های آن، به راحتی می‌تواند باعث زیان شما گردد. بنابراین میتوانید همین حالا از تلفن ثابت با شماره 02170707012 تماس بگیرید تا با چشمانی باز وارد این بازار شوید تا بتوانید از سودهای شیرین آن بهره‌مند گردید.

سوالات متداول

1- بهترین و سریعترین روش مشاوره بورس چیست ؟

 

درحال حاضر بهترین و سریعترین راه ، استفاده از مشاوره تلفنی بورس یعنی تماس با شماره ۰۲۱۷۰۷۰۷۰۱۲ میباشد .

2- مشاوره تلفنی بورس چه مزایایی دارد ؟

 

مشاوران مجرب اقتصادی با توجه به میزان سرمایه و هدف شما بهترین راه را برای تجارت پر سود در بازار بورس به شما نشان خواهند داد .

3- راهکارهای مناسب برای سرمایه گذاری پر سود و کم خطر در بورس چیست ؟

 

یادگیری و مشورت با افراد فعال و صاحب صلاحیت و صاحب نظر و متخصص در حوزه بازار بورس .

 

2 نظرات
  1. دادفر می گوید

    سلام خواستم از همینجا از تمام زحمات شما قدر‌دانی کنم. واقعا این بهترین مشاوره تلفنی بورسی بود که تا این لحظه گرفته بودم. و به این نتیجه رسیدم برای گرفتن مشاوره بورس نیاز به هزینه زیادی نیست. مشاورتون نجاتم داد

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      سلام دوست عزیز
      تمام هدف مشاوران اقتصادی باخه رضایت شما است. خدا را شاکریم که توانستیم کمکتون کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.