سایت هم آوا علمی کاربردی | سامانه هم آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی

0
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

داوطلبانی که در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام می‌نمایند پس از اعلام نتایج نهائی باید از طریق سایت هم آوا (سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی) اقدام به انجام مراحل بعدی ثبت نام علمی کاربردی نمایند. این سامانه برای اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شده و امکانات مختلفی را در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

ما در این مقاله به معرفی سایت هم آوا می‌پردازیم، نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور و نحوه ورود به سامانه هم آوا را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

معرفی سامانه هم اوا دانشگاه علمی کاربردی

در این سایت با دسترسی‌های مختلفی که برای دانشجویان ایجاد شده امکان انجام مواردی از قبیل انتخاب واحد اینترنتی، پرداخت شهریه و تسویه حساب، مشاهده نمرات و کارنامه، دریافت کارت ورود به جلسه، درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، انتقالی، فارغ التحصیلی، انصراف و همچنین ارائه وضعیت مالی موجود است.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی پس از قبولی نهائی در این دانشگاه و پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی امکان ورود به سامانه هم اوا را پیدا خواهند کرد.

هم آوا

زمان ورود به سایت هم آوا برای دانشجویان علمی کاربردی

همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم داوطلبانی که نتیجه قبولی آنها در این دانشگاه مشخص شده می‌توانند وارد این سایت شوند. اعلام نتایج نهائی دانشگاه علمی کاربردی در اواخر شهریور ماه انجام خواهد شد.

بنابراین دانشجویان پس از مشاهده نتایج خود و مراجعه به دانشگاه برای تحویل مدارک ثبت نام علمی کاربردی باید نام کاربری و رمز ورود به سایت هم اوا را دریافت نموده تا بتوانند برای انجام امور مربوط به انتخاب واحد خود وارد سایت شوند.

نحوه ورود به سامانه

برای ورود به سامانه ابتدا دانشجویان باید وارد سایت هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir شده و در قسمت مربوطه نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایند تا بتوانند وارد پرتال شخصی خود شوند. پس از ورود به پرتال، دانشجویان می‌توانند وارد بخش‌های مربوط به آپلود مدارک، واریز شهریه، انتخاب واحد و سایر موارد مورد نیاز خود شوند.

دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا

تمامی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای وارد شدن به سایت نیاز به نام کاربری و کلمه عبور دارند تا بتوانند آن را وارد قسمت مربوطه در سایت نموده و وارد سایت شوند.

نام کاربری و رمز عبور دانشگاه علمی کاربردی پس از ارائه مدارک لازم به دانشگاه و همچنین واریز شهریه برای دانشجویان صادر می‌گردد.

سوالات متداول

1- سایت هم آوا چیست ؟

 

سایت دانشگاه علمی کاربردی .

2- نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا چیست ؟

 

از طرف واحد دانشگاهی مربوطه به دانشجو داده می شود .

3- آیا امکان بازیابی نام کاربری و رمز عبور وجود دارد ؟

 

در این موارد باید به کارشناسان مرکز مشاوره باخه تماس بگیرید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.