سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 1400 | azmoon.org

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد چند سالی است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده. شرایط به نسبت مناسب و آسان پذیرش و قبولی در این رشته ها باعث شده تا تعداد متقاضیان هر سال بیشتر شود. برای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور (بدون آزمون) تمام داوطلبان باید از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام به نام نویسی اینترنتی نمایند. دانشگاه آزاد هر سال از طریق سایت azmoon.org اقدام به نام نویسی از داوطلبان متقاضی ورود به رشته های بدون آزمون می کند.

ما در این مقاله سایت ثبت نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد را به شما معرفی خواهیم کرد.

ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام ثبت نام اولیه داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد هرسال از طریق دو سایت azmoon.org و azmoon.iau.ac.ir از تمام دانش آموزان و داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد را دارند اقدام به ثبت نام می نماید.

بسیاری از داوطلبان متأسفانه برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاعات کافی نداشته و به سایت های واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد در سراسر کشور مراجعه می‌کنند. یا بعضی افراد تصور می کنند که ثبت نام در داخل دانشگاه انجام می گردد و قصد مراجعه حضوری به محل دانشگاه مورد تقاضای خود می کنند.

برای ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور تنها از طریق سایت های اعلام شده و بصورت غیرحضوری (اینترنتی) اقدام گردد

سایت azmoon.org برای ثبت نام دانشگاه آزاد 1400

سامانه azmoon.org سامانه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد است که از چندین سال گذشته داوطلبان به آن مراجعه می نمودند. معمولاً پس از اعلام زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام اقدام به دریافت  دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نموده و پس از اینکه دفترچه راهنما را مطالعه کرده و از شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد آگاه می شدند اقدام به انجام ثبت نام می کنند. 

سایت azmoon.iau.ac.ir برای ثبت نام دانشگاه آزاد 1400

مدتی است که سایت جدیدی با نام azmoon.iau.ac.ir ایجاد شده که داوطلبان می توانند با ورود مستقیم به این سایت برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام نمایند. نحوه ثبت نام در هر دو سایت از یک طریق است و تفاوتی ندارد.

ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد

برای انجام ثبت نام باید داوطلبان با زمان و روند و  ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و همچنین شرایط ثبت نام و نحوه آن آشنایی داشته باشند. داوطلبان در ابتدا پس از ورود به سامانه azmoon.org با توجه به مدرک تحصیلی خود و همچنین رشته و مقطع مورد علاقه باید کارت اعتباری خریداری نمایند. پس از خرید کارت اعتباری به آنها نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت ثبت نام دانشگاه داده می گردد.

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور مربوطه افراد می توانند وارد سایت شده و مراحل ثبت نام طی نمایند. مراحل ثبت نام شامل وارد کردن اطلاعات شخصی داوطلب ، وارد کردن اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلیی داوطلب و انتخاب رشته محل های مورد علاقه بر اساس دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد نمایند. بعد از طی تمامی مراحل به فرد شماره پیگیری داده می شود. افراد باید تا پایان تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتیجه در سایت دانشگاه آزاد این اطلاعات را نزد خود نگه داری نمایند.

سوالات متداول

 

1- ثبت نام دانشگاه آزاد چه زمانی انجام می گردد ؟

 

احتمالاً در بازه زمانی مرداد ماه اعلام خواهد شد .

 

 

2- از چه طریق می توان رشته های بدون کنکور آزاد را ثبت نام کرد ؟

 

ثبت نام بصورت اینترنتی است و از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد .

 

 

3- در صورت پایان مهلت ثبت نام امکان تمدید وجود دارد ؟

 

در این موارد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید .

 

نظرات بسته شده است.