سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم | azmoon.medu.ir

0
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند موظف هستند در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند. برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم متقاضیان باید از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام نموده و پس از طی مراحل، ثبت نام خود را تکمیل نمایند. اما پیش از هر اقدامی بهتر است با سایت مدارس تیزهوشان آشنا شوید و از طریق این سایت azmoon.medu.ir یا hamgam.medu.ir در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کنید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارای ضوابط و شرایطی ست که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم آمده است که متقاضیان قبل از ورود باید بدانند. یکی از این شرایط آگاهی از مدارک موردنیاز در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می‌باشد. هنگام ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir با داشتن کد ملی و رمز همگام میتوانند مراحل ثبت نام را بدون مشکل پشت سر بگذارند. به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

موارد مهم برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان بایستی برخی شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را دارا باشند و پس از آن وارد سامانه مربوطه که در بالا توضیح داده شده است، شوند، دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان بایستی برخی منابع تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه نمایید. زیرا سوالات آزمون تیزهوشان نهم از دو بخش استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تشکیل شده است و برای موفقیت در بخش استعداد تحصیلی علاوه بر کتابهای درسی، کتابهای کمک درسی مخصوص آزمون‌های تیزهوشان بسیار کمک کننده خواهند بود. پس از ثبت نام و مطالعه منابع پیش از برگزاری آزمون داوطلبان بایستی وارد سامانه مدارس تیزهوشان شده و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم دریافت نمایند و با رعایت آرامش و حفظ خونسردی در جلسه حضور یابند. ضمناً اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز چند هفته پس از آزمون از طریق سامانه azmoon.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود.

توجه داشته باشید تنها سهمیه مورد استفاده در آزمون های تیزهوشان، سهمیه چند قلوها است که این سهمیه شرایط خاصی دارد، برای دریافت شرایط مربوط به این سهمیه مقاله سهمیه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه نمایید.

رمز همگام چیست؟

دانش آموزان پایه نهم برای دریافت رمز همگام باید به مدیر مدرسه مراجعه کرده و نسبت به دریافت رمز خود اقدام نمایند. رمز همگام را تنها با مراجعه به مدرسه میتوان دریافت کرد زیرا سامانه ای که  رمز همگام در آن قرار دارد تنها مدیران مدرسه به آن دسترسی دارند. این رمز را برای تکمیل مراحل ثبت نام باید داشته باشید.

رمز همگام را فراموش کردم

بسیاری از دانش آموزان هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت azmoon.medu.ir دچار مشکل میشوند و با گم کردن رمز همگام نمیتوانند مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. هنگامیکه که رمز همگام را از مدرسه دریافت میکنید بهتر است با مراجعه به سایت hamgam.medu.ir از قسمت اطلاعات شخصی نسب به تغییر رمز خود اقدام کنید.

به منظور اطلاع از بازیابی و تغییر رمز همگام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

از کدام قسمت ثبت نام کنیم؟

ابتدا با مراجعه به سامانه مدارس تیزهوشان کد ملی و رمز همگام خود ا وارد کنید.

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان

در مرحله ی بعدی با انتخاب گزینه مناسب برای هر قسمت میتوانید وارد سایت شوید.

azmoon.medu.ir

در مرحله بعدی روی ماژول مدارس استعداهای درخشان کلیک کنید.

سایت تیزهوشان نهم

در این قسمت میتوانید مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنید.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در صورتی که هنگام ثبت‌نام اطلاعات شخصی خود را اشتباه وارد نمودید می‌توانید این اطلاعات ویرایش کنید، برای آگاهی از نحوه انجام آن مقاله ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

1- زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در چه تاریخی است ؟

 

این آزمون اغلب در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود .

2- سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم چیست ؟

 

. azmoon.medu.ir

3-آیا برای ورود به سایت تیزهوشان نیاز به رمز همگام است ؟

 

بله .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.