سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم | hoosh.medu.ir

2
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند موظف هستند در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند. برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم متقاضیان باید از طریق سایت hoosh.medu.ir ثبت نام و پس از پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام نموده و پس از طی مراحل، ثبت نام خود را تکمیل نمایند. اما پیش از هر اقدامی بهتر است با سایت مدارس تیزهوشان آشنا شوید و از طریق سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان – hoosh.medu.ir در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کنید.

نحوه ورود سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان – hoosh.medu.ir

شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارای ضوابط و شرایطی ست که متقاضیان قبل از ورود باید بدانند. یکی از این شرایط آگاهی از مدارک موردنیاز برای ثبت نام در آزمون می‌باشد. هنگام ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان hoosh.medu.ir با داشتن کد ملی و رمز همگام میتوانند مراحل ثبت نام را بدون مشکل پشت سر بگذارند. به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از زمان برگزاری و ثبت نام تیزهوشان ششم پیشنهاد می‌شود مقاله های زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطالعه نمایید.

رمز همگام چیست؟

دانش آموزان پایه نهم برای دریافت رمز همگام باید به مدیر مدرسه مراجعه کرده و نسبت به دریافت رمز خود اقدام نمایند. رمز همگام را تنها با مراجعه به مدرسه میتوان دریافت کرد زیرا سامانه ای که  رمز همگام در آن قرار دارد تنها مدیران مدرسه به آن دسترسی دارند. این رمز را برای تکمیل مراحل ثبت نام باید داشته باشید.

رمز همگام را فراموش کردم

بسیاری از دانش آموزان هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت hoosh.medu.ir دچار مشکل میشوند و با گم کردن رمز همگام نمیتوانند مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. هنگامیکه که رمز همگام را از مدرسه دریافت میکنید بهتر است با مراجعه به سایت hamgam.medu.ir از قسمت اطلاعات شخصی نسب به تغییر رمز خود اقدام کنید.

به منظور اطلاع از بازیابی و تغییر رمز همگام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه نمایید.

از کدام قسمت سایت hoosh.medu.ir ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را انجام دهیم؟

ابتدا با مراجعه به سامانه مدارس تیزهوشان کد ملی و رمز همگام خود ا وارد کنید.

سایت تیزهوشان hoosh.medu.ir

در مرحله ی بعدی با انتخاب گزینه مناسب برای هر قسمت میتوانید وارد سایت شوید.

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم hoosh.medu.ir

در مرحله بعدی روی ماژول مدارس استعدادهای درخشان کلیک کنید.

سایت تیزهوشان ششم

در این قسمت میتوانید مراحل ثبت نام خود را با وارد نمودن اطلاعات شخصی، تکمیل کنید.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم

نکات مهم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم بایستی از طریق سامانه معرفی شده در بالا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دریافت و پس از مطالعه شرایط و مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه مربوط به آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام نمایند. توجه داشته باشید برخی از داوطلبان این آزمون گمان می‌کنند برای آزمون ورودی سهمیه‌های ایثارگری و جانبازی لحاظ می‌شود که این طور نیست، تنها سهمیه موجود برای این دانش آموزان، سهمیه چندقلوهاست، برای اطلاع از نحوه دریافت این سهمیه می‌توانید مقاله سهمیه های آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه نمایید.

ضمناً علاوه بر ثبت نام و پرداخت هزینه، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه hoosh.medu.ir قابل بررسی و پیگیری است.

برای آگاهی از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مقاله کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

1- برای طی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان بایستی چه اقداماتی نمود ؟

 

کلیه این اقدامات اینترنتی بوده و از طریق سامانه استعدادهای درخشان انجام می‌شود، پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک مقاله کلیک کنید .

2- سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم چیست ؟

 

. hoosh.medu.ir

3- آیا برای ورود به سایت تیزهوشان نیاز به رمز همگام است ؟

 

بله .

2 نظرات
  1. محمد احمدی کشکولی می گوید

    باسلام و احترام
    بنظر می‌رسد بهترین سهمیه ها،توان و میزان علمی دانش آموزان است،که باعث ایجاد انگیزه ورقابت در فراگیری دانش و افزایش اعتماد به نفس آنان درمسیرارزشمندعلمی است.فلذاتصمیم مسئولان مربوطه در این خصوص قایل تقدیر و تشکر است.
    محمد احمدی کشکولی

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      دقیقا همین طور است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.