زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

دانشگاه جامع علمی کاربردی هرسال در دو مقطع زمانی مهر ماه و بهمن ماه بصورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. تمامی افرادی که متقاضی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هستند باید در زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اقدامات لازم را انجام دهند.

ما در این مقاله درباره زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی توضیح داده ایم.

زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه 1399

دانشگاه جامع علمی کاربردی معمولاً در مرداد ماه هرسال برای ورودی مهر ماه اقدام به پذیرش دانشجو بصورت بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی می نماید. بنابراین افرادی که می خواهند در مهر ماه سال 99 وارد هرکدام از رشته های بدون کنکور شوند بهتر است در مرداد ماه 99 منتظر اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی و تاریخ ثبت نام باشند. پس از انتشار اطلاعیه تاریخ دقیق ثبت نام مشخص شده و افراد می توانند در زمان مشخص شده ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی

در مرداد ماه دفترچه ای با عنوان ثبت نام رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بر روی سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت. داوطلبان براساس این دفترچه و اطلاعات مربوط به شرایط و مدارک ثبت نام رشته های کاردانی علمی کاربردی اقدام به انتخاب رشته نموده و با طی مراحل ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نمایند.

ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی

برای مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی و به عبارت دیگر دوره های کاردانی به کارشناسی دفترچه جداگانه ای با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی منتشر می گردد. کسانی که دارای مدرک کاردانی بوده و قصد ورود به مقطع کارشناسی را دارند باید در مرداد ماه اقدام به دانلود دفترچه و مطالعه دقیق شرایط و مدارک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نموده و از این طریق اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 1399

دانشگاه علمی کاربردی معمولاً هرسال در بهمن ماه نیز با اعلام شرایط و ضوابط مربوط اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می نماید. مرحله تکمیل ظرفیت دومین مرحله از پذیرش بدون آزمون علمی کاربردی است. برگزاری تکمیل ظرفیت در بهمن ماه اتفاق می افتد. دانشگاه با کسب موافقت وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور برای نیمسال دوم سال تحصیلی (بهمن ماه) تکمیل ظرفیت برگزار نموده و از داوطلبانی که قصد ورود به رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی را در نیمسال دوم دارند ثبت نام به عمل می آورد.

رشته های کاردانی علمی کاربردی بهمن ماه (نیمسال دوم)

دفترچه راهنمای رشته های کاردانی برای ورودی بهمن ماه هر سال در همان زمان منتشر شده و داوطلبانی که قصد ثبت نام دارند باید در زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایند.

رشته های کارشناسی علمی کاربردی بهمن ماه (نیمسال دوم)

برای ثبت نام در رشته های کارشناسی نیز باید در زمان ثبت نام کارشناسی علممی کاربردی با ورود به سامانه سازمان سنجش اقدام به دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی نموده و پس از انتخاب رشته اقدام به ثبت نام نمائید.

سوالات متداول

1- مهلت زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی است ؟

 

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در مرداد ماه است .

2- آیا برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی نیاز به شرکت در آزمون ورودی است ؟

 

خیر پذیرش دانشگاه علمی کاربردی بصورت بدون آزمون است .

3- در صورت پایان مهلت ثبت نام چه باید کرد ؟

 

در اینصورت می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.