زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 1399/01/18 طرح پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی امسال نیز به مانند سال‌های گذشته انجام خواهد شد. بنابراین لازم است تا داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری با ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور  اقدامات لازم برای ثبت نام رشته‌های بدون کنکور را انجام دهند. توصیه می شود تا تمامی داوطلبان حتماً قبل از شروع ثبت نام اقدامات لازم به جهت فراهم نمودن شرایط و مدارک مورد نیاز را انجام داده تا در مهلت ثبت نام با مشکل مواجه نگردند. ما در این مقاله مسائل مهم مربوط به زمان ثبت نام را در اختیار شما قرار داده ایم.

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری

طبق اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش در تاریخ فوق منتشر کرد مهلت ثبت نام برای رشته‌های بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی 99 مطابق با زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در مرداد ماه خواهد بود. سازمان سنجش در سال گذشته ثبت نام این طرح را از اسفند ماه 97 آغاز و تا شهریور 98 ادامه داد اما برای سال 99 ورودی مهر ماه تصمیم سازمان سنجش این است که در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری کسانی که علاقه مند به شرکت در دوره‌های بدون آزمون هستند برای ثبت نام آن اقدام نمایند.

با توجه به این که دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری در حال حاضر منتشر شده است به متقاضیان توصیه می شود تا با مطالعه این دفترچه علاوه بر این که با شرایط شرکت در این دوره ها و همچنین میزان تأثیر سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) و سهمیه های قابل استفاده آشنا خواهند شد می توانند به بررسی رشته محل های مورد نظر خود پرداخته و انتخاب های خود را آماده نمایند. بررسی انتخاب ها و چینش لیست انتخاب ها در شانس قبولی افراد بسیار موثر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری کلیک نمائید.

همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی بسیار مهم است

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری 99

اما در ارتباط با تمدید مهلت ثبت نام که با توجه به این که بسیاری از داوطلبان هر سال متأسفانه بدلایلی موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده نمی‌گردند باید گفت که سازمان سنجش هرسال پس از پایان مهلت ثبت نام با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان زمان بندی جدیدی را برای ثبت نام مشخص می‌نماید. متقاضیانی که از ثبت نام جامانده‌اند باید در زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

البته تعدادی از داوطلبان نیز در این فرصت قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند که در این بازه زمانی می‌توانند نسبت به ویرایش اقدام نمایند. برای ویرایش اطلاعات ثبت نام نیاز به شماره پرونده و کد پیگیری است که قبلا از سایت سازمان سنجش دریافت نموده اید. در صورتیکه آن را فراموش کرده باشید باید نسبت به بازیابی شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام بدون کنکور سراسری اقدام نمائید. در مهلت ویرایش شما می توانید تمامی اطلاعاتی که قبلا وارد کرده بودید را تغییر دهید. البته در اکثر موارد افراد مواردی مانند سوابق تحصیلی ، معدل و کد رشته های انتخابی را ویرایش می کنند. در مواردی که اصلاجیه های دفترچه ثبت نام بدون کنکور منتشر می گردد ویرایش کد رشته های انتخابی شامل اضافه و یا کم کردن انتخاب ها بسیار مرسوم است.

 

جهت ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری 99 کلیک نمائید. 

 

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری چه زمانی است ؟

 

در مرداد ماه .

2- پس از پایان مهلت ثبت نام اینترنتی امکان ثبت نام حضوری وجود دارد ؟

 

خیر .

3- در صورت پایان مهلت ثبت نام چه باید کرد ؟

 

در این موارد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار نمائید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.