زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود در اسفند ماه سال 98 آغاز گردد. اما بخاطر شرایط کرونا مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به زمان دیگری موکول گردید. تمامی کسانی که قصد ثبت نام و شرکت در دوره‌های مختلف دانشگاه آزاد اعم از کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته را دارند در صورتیکه دارای شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام هستند می‌توانند با ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام به انجام مراحل ثبت نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد کنند

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 1400

برای ثبت نام شما باید در دو مرحله اینکار را انجام دهید:

  1. ثبت نام اولیه و انتخاب رشته و واحد دانشگاهی
  2. ثبت نام نهایی در سایت دانشگاه پذیرفته شده

زمان ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد بصورت اینترنتی انجام می‌شود. ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد در سایت ثبت نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org پس از شروع تاریخ ثبت نام انجام می‌گیرد. زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون امسال در نیمه دوم فروردین ماه بنا به اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌گردد. به محض اعلام در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

معمولاً بدلیل درخواست‌های مکرر پس از اتمام زمان ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام به تمدید مهلت تاریخ ثبت نام می‌نماید. تمامی داوطلبانی که قبلاً موفق به انجام ثبت نام نگردیده‌اند می‌توانند در این فرصت ثبت نام خود را انجام دهند. معمولاً تمدید مهلت ثبت نام یک یا دو مرحله اتفاق می افتد.

زمان ثبت نام 10 مرحله‌ای دانشگاه آزاد مهر 1400

پس از اعلام نتایج نهائی در دانشگاه آزاد که معمولاً در شهریور ماه انجام می‌گردد. تعداد زیادی از دانشگاه‌ها اقدام به انجام پیش ثبت نام 10 مرحله‌ای در سایت خود می‌کنند. این موضوع بدلیل تلاش برای کاهش تراکم جمعیت در هنگام ثبت نام در دانشگاه است و خود داوطلبان و خانواده‌های آنان نیز راحت‌تر خواهند بود. اما مشکل بسیاری از افراد آشنا نبودن با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 10 مرحله‌ای بوده و متأسفانه در انجام ثبت نام با مشکل مواجه می‌گردند.

در این مقاله به منظور آشنایی بیشتر شما در این خصوص توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.

برای انجام ثبت نام 10 مرحله باید مراحل زیر را طی کنید.

1- ورود به سایت واحد دانشگاهی قبولی

2- ورود به قسمت دانشجویان جدیدالورود

3- وارد کردن شماره ملی و شماره شناسنامه

4- تکمیل فرم مشخصات خود داوطلب و خانواده

5- بارگزاری تصویر مدارک خواسته شده در سایت

6- تائید نهائی و دریافت شماره دانشجویی

پس از اینکه نتایج نهائی خود را در سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد مشاهده نمودید باید با مراجعه به آدرس سایت واحد دانشگاهی قبولی خود به قسمت دانشجویان جدیدالورود وارد شده و کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد نمائید.پس از وارد کردن شماره ملی و شماره  شناسنامه شما وارد مراحل پیش ثبت نام می‌شوید. چند فرم مشخصات مربوط به خود و خانواده شما به شما نمایش داده می‌شود که باید نسبت به تکمیل آن اقدام نمائید. در مرحله بعدی شما باید مدارک خواسته شده اعم از تصاویر صفحات شناسنامه و کارت ملی و همچنین عکس 4*3 و آخرین مدرک تحصیلی را در سایت بارگزاری نمائید.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 1400

دانشگاه آزاد علاوه بر ورودی مهرماه در بهمن ماه نیز در رشته های بدون کنکور اقدام به جذب دانشجو می‌کند. تاریخ شروع ثبت نام بهمن ماه معمولا از اواخر آبان ماه شروع می‌شود. شیوه ثبت نام نیمسال دوم هرسال مانند نیمسال اول بصورت اینترنتی است. داوطلبان باید در مهلت اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در تابستان است .

2- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد ؟

 

بله معمولا یک نوبت تمدید می کنند .

3- آیا پس از گذشت زمان ثبت نام امکان ثبت نام با تأخیر وجود دارد ؟

 

در این موارد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.