لیست رشته‌ های ارشد فراگیر پیام‌ نور واحد روانسر

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

معرفی طرح فراگیر پیام‌نور

یکی از روش‌هایی که هرساله دانشگاه پیام‌ نور اقدام به جذب دانشجویان می‌کند، طرح فراگیر پیام نور است. هر کدام از دانشگاه های پیام نور فقط برخی از رشته ها را دارا هستند که این مقاله لیست رشته‌ های ارشد فراگیر پیام‌ نور واحد روانسر را در اختیارتان قرار میدهد.

داوطلبان پس از ثبت‌نام و انتخاب رشته در صورت کسب نمره ی قبولی در آزمون دانش‌‌پذیری، وارد دانشگاه خواهند شد.

دوره‌ی دانش‌پذیری به مرحله‌ ای از طرح فراگیر پیام‌نور گفته می‌شود که هیچ‌گونه کلاسی برای داوطلبان تشکیل نشده و افراد باید مباحث مربوطه را به صورت خودخوان مطالعه کرده و برای آزمون دانش‌پذیری آماده شوند.

پس از قبولی در آزمون دانش پذیری میتوانند بعنوان دانشجو در دانشگاه وارد شوند.

ضمناً پیش از کسب نمره‌ی قبولی به افرادی که شرایط ورود به این دوره‌ها را داشته، دانش‌پذیر می‌گویند.

در صورتی با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، که بدون کنکور میباشد، آشنا نیستید. یا با نحوه ثبت نام آشنا نیستید، پیشنهاد می‌شود وارد صفحه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بشوید .

مزایای طرح فراگیر پیام‌نور

دانشگاه پیام نور نسبت به تمام دانشگاه‌های شهریه پرداز از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه‌ترین دانشگاه جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است. برای اطلاعات دقیق‌‌تر از شهریه دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد مقاله ما را در این زمینه مطالعه کنید. داوطلبان برای ورود به رشته‌‌ صرفاً با مطالعه دقیق مباحث لازمه می‌توانند در آزمون دانش‌پذیری موفق گردند. در ادامه لیست رشته‌ های ارشد فراگیر پیام‌ نور واحد روانسر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور واحد روانسر

لیست رشته‌ های ارشد فراگیر پیام‌ نور واحد روانسر

علوم اجتماعی

  • جمعیت شناسی

جغرافیا

  • جغرافیای سیاسی

آدرس و شماره تماس واحد روانسر

شماره تماس:43_46525933 083

آدرس:روانسر، انتهاي شهرك وي سالقرن، دانشگاه پيام نور

جهت پرسش سؤالات خود، میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره باخه در ارتباط باشید و از مشاوره تلفنی باخه بهره مند شوید .

ثبت نام کارشناسی ارشد طرح فراگیر پیام نور

ثبت نام طرح فراگیر پیام نور یک بار در سال برگزار می‌شود، بازه حدودی ثبت نام معمولا هر ساله اواخر مهر ماه می‌باشد.

زمان آزمون دانش پذیری کارشناسی ارشد طرح فراگیر پیام نور

آزمون دوره دانش‌پذیری معمولا اواخر آذر یا اوایل دی ماه برگزار می‌شود. داوطلبان باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون دانش‌پذیری از طریق سامانه سنجش اقدام نمایند.

نحوه‌ی ثبت نام آزمون دانش پذیری

۱ -مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org
۲ -دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از پایگاه اینترنتی سازمان مذکور
۳ -آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام
۴ -پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام میگیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارتهـای بـانکی عضـو شبکه شتاب با مراجعـه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از آزمون وارد سایت سازمان سنجش شده و پس از دریافت اطلاعات ثبت نامی نظیر شماره‌ی پرونده و کد رهگیری قابل دریافت است. باید توجه داشت که اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه با اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت نامی داوطلب همخوانی داشته باشد. در صورت مغایرت می بایست داوطلب به باجه های رفع نقص که قبل از آزمون توسط سازمان سنجش معین می گردد، مراجعه کند. همچنین در نظر داشته باشید که عکس داوطلب در پرینت کارت ورود به جلسه قابل مشاهده می‌باشد. اشخاصی که اطلاعاتی همچون سهمیه، معدل مقطع کارشناسی و… را در زمان ثبت نام اشتباه وارد کردند، قابل ویرایش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.