کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

0
زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

 کارت آزمون تیزهوشان به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد های درخشان قابل دریافت می‌باشد. کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم شامل اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی دانش آموز، شماره شناسنامه، پایه تحصیلی و عکس دانش‌آموز می‌باشد، این اطلاعات برای شناسایی هویت داوطلب در روز برگزاری آزمون می‌باشد. داوطلبان برای ورود و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم بایستی وارد سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شده و اطلاعات ثبت نامی خود را وارد نماید. در ادامه به زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم میپردازیم.

مدارس سمپاد که با هدف جذب و شناخت دانش‌آموزان با بهره هوشی بالا تأسیس شده است جهت جذب دانش‌آموزان از پایه نهم به دهم اقدام به برگزاری و ثبت نام آزمون ورودی می‌کند. داوطلبان این مدارس بایستی شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارا باشند تا بتوانند در اینگونه مدارس شرکت نمایند.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید

حضور داوطلبان نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون ضروری می‌باشد و داوطلبانی که بدون کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم باشند از ورود آنان به محل برگزاری آزمون جلوگیری می‌شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مرکز ملی استعداد‌های درخشان هر ساله چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم اقدام به انتشار کارت در سایت رسمی خود می‌کند. با توجه به این که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم قرار بود در تاریخ 04/ اردیبهشت ماه/ 99 برگزار شود که به علت شیوع بیماری کرونا در مرداد ماه برگزار شد و توزیع کارت ورود به جلسه نیز یک هفته پیش از برگزاری آزمون انجام شد. زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از 11 فروردین 1400 لغایت 25 فروردین 1400 و به مدت 15 روز تعیین شده است و قابل تمدید نمی‌باشد.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان پایه دهم برای شرکت در آزمون ورودی نهم به دهم باید چند روز قبل از شروع آزمون با در دست داشتن کد ملی و رمز همگام جهت دریافت کارت با مراجعه به سامانه (azmoon.medu.ir) اقدام به دریافت آن کنند. توجه داشته باشید که به غیر از سایت ذکر شده هیچ سایت دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد و دریافت کارت فقط از طریق این سایت امکان پذیر می‌باشد. ضمناً اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق همین سایت قابل رسیدگی و پیگیری است.

نحوه دریافت رمز همگام

داوطلبانی که شرایط شرکت در آزمون را دارا می‌باشند برای ثبت نام در آزمون و دریافت کارت نیازمند دریافت رمز همگام می‌باشند. دانش‌موزان پایه نهم جهت دریافت رمز همگام باید به مدیر مدرسه خود مراجعه کنند و از طریق مدیریت مدرسه محل تحصیل خود اقدام به دریافت رمز همگام کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تبزهوشان نهم به دهم باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت (azmoon.medu.ir) و وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود وارد صفحه‌ی دریافت کارت شده و با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، کارت خود را دریافت کنند.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم

متقاضیان برای دریافت کارت خود ابتدا باید به سایت ( azmoon.medu.ir ) مراجعه کرده و مطابق تصاویر زیر ابتدا کد ملی و رمز همگام خود را وارد نمایند:

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در قسمت بعد نقش خود و عنوان سازمان را مشخص کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

پس از ورود به پورتال شخصی می‌توانید با انتخاب گزینه مربوط به دریافت کارت اقدام به چاپ کارت ورود به جلسه کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

رمز همگام را فراموش کرده‌ام

دانش‌آموزان برای ورود به سامانه دریافت کارت نهم نیازمند رمز همگام می‌باشند که در اختیار مدیران مدارس می‌باشد که در هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد که و صورت فراموشی رمز همگام  داوطلبان باید برای دریافت دوباره آن به مدیر مدرسه خود مراجعه کنند، از این رو به پایه نهم که قصد شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس تیزهوشان را دارند پیشنهاد می‌شود که پس از دریافت رمز همگام از مدیر مدرسه خود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و رمز عبور همگام خود را تغییر داده تا دچار فراموشی رمز عبور همگام نشوند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم شامل اطلاعات فردی داوطلب می‌باشد. بنابراین حتماً پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشخصات روی کارت خود را بررسی کنید و در صورت مغایت اطلاعات از طریق راه‌های پیگیری که بر روی سامانه تعریق شده است نسبت به ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم اقدام کنند.

ویرایش اطلاعات شخصی

متقاضیان باید توجه داشته باشند که به دلیل اینترنتی بودن ثبت نام و پر کردن اطلاعات به وسیله خود شخص باید دقت کافی را داشته با‌شند تا در وارد کردن اطلاعات شخصی دچار اشتباه نشوند، اما در صورت بروز اشتباه در وارد کردن اطلاعات شخصی مثل: ( نام، نام خانوادگی، کد ملی و … ) باید نزد مدیر مدرسه محل تحصیل خود جهت ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم مراجعه کنند. همچنین برای اطلاع بیشتر در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم پیشنهاد می‌شود مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

ویرایش عکس کارت ورود به جلسه

همانطور که گفتیم به دلیل پر کردن فرم‌های ثبت نام به وسیله خود داوطلبان باید دقت کافی را در وارد کردن اطلاعات داشته باشند، اما اگر در وارد کردن عکس دچار مشکل شدند تنها راه ویرایش کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم مانند موارد قبل مراجعه مدیر مدرسه محل تحصیل خود است.

ویرایش حوزه امتحان

حوزه امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان براساس منطقه سکونت داوطلبان تأیین می‌شود داوطلبان هنگام ثبت نام محل سکونت خود را به درستی مشخص کنند زیرا پس از ثبت نام امکان ویرایش حوضه امتحانی وجود ندارد.

کارت ورود به جلسه صادر نشده

متقاضیان برای دریافت کارت باید به سایت ثبت نامی مدارس استعداد درخشان مراجعه کرده و پس از ورود به پورتال شخصی خود با کلیک بر روی گزینه چاپ کارت، اقدام به دریافت کارت خود کنند، اما در بعضی از موارد باکلیک بر روی گزینه چاپ کارت با پیغام عدم صادر شدن کارت مواجه می‌شوید که در این صورت تنها راه حل مشکل این می‌باشد که با در دست داشتن رسید ثبت نام به وزارت آموزش و پروش مراجعه کرده.

سوالات متداول

1-زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان نهم به دهم در چه تاریخی است ؟

 

یک هفته پیش از برگزاری آزمون .

2-سایت دریافت کارت آزمون تیزهوشان نهم به دهم چیست ؟

 

. azmoon.medu.ir

3- آیا برای ورود به سایت تیزهوشان نیاز به رمز همگام است ؟

 

بله .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.