خرید کارت اعتباری کنکور سراسری

2
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

برای ثبت نام کنکور 99 افراد باید در بازه زمانی ثبت نام آزمون سراسری سریال اعتباری یا کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99 را در اختیار داشته باشند. سریال اعتباری ثبت‌ نام آزمون سراسری 99 یک شماره 12 رقمی است که به هر داوطلب کنکور 99 داده می‌شود تا با استفاده از این کد سریال 12 رقمی وارد مراحل ثبت‌ نام آزمون سراسری 99 شده و اطلاعات خود را وارد نمایند. در این مقاله نحوه خرید کارت اعتباری کنکور 99 ، سایت خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99 ، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 را به شما ارائه می‌کنیم.

زمان خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 99

ثبت‌نام کنکور 99 امسال از تاریخ 98/11/16 شروع شده و در تاریخ 24 بهمن 98 به پایان می‌رسد. تمامی داوطلبان می‌توانند از همان روز شروع ثبت‌نام کنکور وارد سایت سازمان سنجش شده و در اولین مرحله ثبت‌ نام کنکور اقدام به خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 99 کرده و شماره سریال 12 رقمی ثبت‌نام در کنکور 99 را دریافت نمایند.

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور 99

افرادی که دارای شرایط ثبت‌ نام کنکور 99 هستند، برای خرید کارت اعتباری باید وارد سایت خرید اینترنتی کارت اعتباری کنکور epay.sanjesh.org و از طریق لینک مربوطه اقدام به خرید کارت ثبت‌ نام کنکور 99 نمایند. ما در این مقاله راهنمای تصویری خرید کارت و دریافت شماره سریال ثبت‌ نام کنکور را برای شما قرار داده‌ایم.

مرحله اول وارد شدن به سایت خرید اینترنتی کارت اعتباری آزمون سراسری sanjesh.org

خرید کارت اعتباری کنکور سراسری

مرحله دوم

مرحله سوم پرداخت اینترنتی

پرداخت اینترنتی برای خرید کات اعتباری و ثبت نام کنکور سراسری

مرحله چهارم دریافت شماره سریال 12 رقمی

داوطلبان می‌توانند در یک گروه امتحانی اصلی و یک یا دو گروه امتحانی فرعی شرکت نمایند.

نکات مهم در خرید کارت ثبت نام کنکور سراسری 99

داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشید که دو کارت اعتباری برای ثبت‌ نام وجود دارد. یک کارت اصلی ثبت‌ نام در کنکور سراسری و یک کارت اعلام علاقه‌ مندی به شرکت در دانشگاه پیام‌نور و غیرانتفاعی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید کنکور سراسری 99 و حتی دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، حتماً کارت اعتباری اصلی را خریداری نمایند و در صورتیکه علاقه‌ مند به شرکت در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی هستند، یک کارت اعتباری علاقه مندی به شرکت در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی نیز تهیه نمایند در غیر این صورت نیاز به خرید کارت علاقه‌مندی ندارند.

نکته دیگر این که چند سالی است که کنکور دانشگاه های سراسری و کنکور آزاد با هم ادغام شده است پس بنابراین نیازی به خرید کارت برای ثبت نام دانشگاه آزاد نیست و با خرید یک کارت شما می‌توانید در کنکور 99 شرکت کنید.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99

هزینه ثبت نام آزمون سراسری در سال گذشته 27500 تومان بود که این مبلغ ممکن است امسال دچار تغییر شود. پرداخت هزینه از طریق کارت شتاب امکان پذیر است. داوطلبان باید با در اختیار داشتن رمز عبور آنی (پویا) خود که اخیراً توسط بانک‌های مختلف کشور راه‌اندازی شده وارد درگاه پرداخت اینترنتی ثبت‌ نام شده و با دریافت رمز پویا (آنی) خود آن را وارد نموده و در قسمت مربوطه نسبت به پرداخت وجه خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام آزمون سراسری 99 اقدام نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی قصد شرکت در گروه‌های آزمایشی زبان و هنر را نیز دارند باید یک کارت دیگر هم برای گروه های آزمایشی فرعی خریداری نمایند.

بازیابی کارت اعتباری کنکور

برای بسیاری از داوطلبان پیش آمده که متأسفانه پس از خرید کارت اطلاعات آن را گم کرده و یا فراموش کرده‌اند. کارت اعتباری کنکور سراسری قابل بازیابی است و افراد می‌توانند نسبت به بازیابی آن اقدام کنند.

اقدامات لازم برای تغییر و بازیابی اطلاعات کارت کنکور 99

داوطلب باید در ابتدا وارد سامانه سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از آن وارد لینک مربوطه شوند. پس از ورود باید بر روی کلمه بازیابی اطلاعات که در سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کرده و اطلاعات کارت اعتباری کنکور سراسری خود را بازیابی نمایند.

2 نظرات
  1. kimia می گوید

    من برای خرید کارت اعتباری کنکور سراسری هیچ گزینه ای برای ثبت نام کنکور سراسری زبان نبود و نمیدونم الان باید چیکار کنم

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      سلام دوست عزیز
      شما باید کارت دیگری خریداری کنید.
      یعنی دوتا کارت خریداری کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.