ثبت نام دبستان علامه طباطبایی | مقطع پیش دبستان و دبستان علامه طباطبائی

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

مدرسه علامه طباطبایی جزء مدارس برتر بوده که بسیاری از دانش‌آموزان متقاضی تحصیلی در این مدرسه می‌باشند. ثبت نام دبستان علامه طباطبایی از این جهت متقاضیان زیادی دارد.

مدرسه علامه طباطبایی در سال 72 تأسیس و هم اکنون شعب بسیاری در سطح شهر تهران تأسیس شده است. این مدرسه جزء مدارس غیرانتفاعی بوده و زیر نظر آموزش و پرورش کشور فعالیت می‌کند و برخلاف برخی مدارس هیچ گونه وابستگی به هیچ یک از نهادها ندارد.

این مدارس به دلیل داشتن امکانات مناسب آموزشی و رفاهی، کادر آموزشی حرفه‌ای، شیوه‌ی تحصیلی متفاوت، بازده‌ای مناسب و … متقاضیان بسیاری دارد، به همین سبب برخی شرایط و ضوابط برای دانش‌آموزان متقاضی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن پرداخته می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با اهمیت مقطع پیش دبستان آن را مطالعه فرمایید

دلایل انتخاب مدرسه علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان

مقطع پیش دبستان و دبستان به دلیل کم بودن سن و حساسیت‌های روحی دانش‌آموزان مقطع مهمی می‌باشد اگر در مقطع ابتدایی دانش‌آموز نتواند ارتباط لازم و مؤثر را با مدرسه برقرار کند، ممکن است آینده‌‌ی تحصیلی او به خطر بیفتد.

مدرسه علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان دارای محیطی انعطاف پذیر بوده و در این مدرسه به مهارت و استعداد دانش‌آموزان توجه شده و براساس آن دانش‌آموزان آموزش می‌بینند. در مدرسه علامه طباطبایی برای آموزش به دانش‌آموزان از روش‌هایی مثل بازی و آموزش از طریق ورزش استفاده می‌شود.

در این مدرسه آموزش و تعلیم منطبق بر «هوش‌های چندگانه» بوده و در مقطع ابتدایی به این موضوع توجه ویژه‌ای می‎شود.

 

شرایط ثبت نام مدرسه علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان

پذیرش در مقطع دبستان و پیش دبستان مانند متوسطه اول و دوم نیاز به شرابط خاصی ندارد اما برخی ضوابط برای ثبت نام این مقطع وجود دارد:

  1. در صورت موفقیت آمیز بودن مصاحبه حضوری و نبودن هرگونه مشکل، دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. این مورد جزء شروط اصلی ثبت نام  مدرسه علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان می‎باشد.
  2. توجه به سن دانش‌آموز که برای ثبت نام دو مقطع پیش دبستان و دبستان مهم می‌باشد.

ثبت‌نام مدرسه علامه طباطبایی، در مقطع متوسطه اول و دوم دارای شرایط خاص می‌باشد و با مقطع ابتدایی متفاوت است.

نحوه ثبت نام مدرسه علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان

برای ثبت نام در مدرسه علامه طباطبایی می‌بایستی دانش‌آموزان از طریق پیش ثبت نام در هر یک از شعب مدرسه علامه طباطبایی به صورت حضوری اقدام نماید، و اطلاعات مورد نیاز خود را وارد نمایند. پس از پیش ثبت‌ نام والدین و فرزندانشان می‌بایست در جلسه توجیهی که توسط مدرسه برگزار می‌شود شرکت نمایند و پس از آشنایی با شرایط و ضوابط این مدارس در آخر از طریق مصاحبه‌ی حضوری با دانش‌آموز میزان توانایی و استعداد آنها را سنجیده و در صورت قبولی در مصاحبه، داوطلبان در مقطع دبستان یا پیش دبستان پذیرفته می‌شوند.

لیست مدارس علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان

همانطور که گفته شد مدرسه علامه طباطبایی دارای شعب متعدد در سطح تهران بوده و در همه‌ی مقاطع تحصیلی، پیش دبستان، دبستان، متوسطه اول و دوم با کادر آموزشی مجرب و شرایط آموزشی مناسب فعالیت می‌کند.

جنسیت واحد نام مدرسه محدوده جغرافیایی
پسرانه نیاوران علامه طباطبایی-واحد نیاوران نيــاوران، خيابان شهيد باهنــر، خيابان مقـدسي (مژده)
پاسداران علامه طباطبایی-واحد پاسداران پاسداران، ميدان هروي، خيابان وفا منش
دخترانه تهرانپارس علامه طباطبایی-واحد تهرانپارس تهرانپـارس، فلـکه دوم، خيابان 176 غربي
تجریش علامه طباطبایی-واحد تجریش نیاوران، خیابان باهنر، نرسیده به میدان قدس

زمان ثبت نام مدرسه علامه طباطبایی در مقطع پیش دبستان و دبستان

در مقطع دبستان ثبت نام اینترنتی نبوده و والدین می‌بایست در بازه زمانی اوایل تا اواسط دی پس از معلوم شدن تاریخ دقیق زمان ثبت نام از طریق سایت مدرسه علامه طباطبایی نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند و پس از آن در بازه‌ی مشخص شده برای مصاحبه حضوری در شعبه مورد نظر حاضر شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.