ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی بهمن 98

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

يرو اطلاعيه‌ مورخ 06/ آبان ماه/ 98، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان واجد شرايط علاقه‌مند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي دوره کارشناسی حرفه‌اي ناپيوسته نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي – كاربردي سال 1398 اعم از داوطلباني كه در پذيرش دوره مذكور ثبت‌نام نموده و يا ثبت‌نام ننموده‌اند، مي‌رساند كه براي ثبت‌نام در رشته‌هاي تحصيلي متناسب با نوع مدرك كارداني خود در مراكز و واحدهاي آموزشي پذيرنده در اين مرحله، مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محل‌ها مندرج در ذيل را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته، مراكز و واحدهاي آموزشي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك ذيل اقدام به ثبت نام نمایند. در این مقاله به مباحث مربوط به ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی بهمن 98 پرداخته شده است.

متقاضیان می‌توانند از تاريخ 98/09/02 الی 98/09/10 به مراكز و واحدهاي آموزشي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

مدارک مورد نیاز

  1. شش قطعه عكس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.
  2. کپی شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
  3. کپی كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.
  4. اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام يك برگ تصوير آن.
  5. مدرك نظام وظيفه براي متقاضیان مشمول.

شرایط و ضوابط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی بهمن

  • كليه متقاضيان مي‌بايست داراي مدرک كارداني بوده و يا حداكثر تا تاريخ 30/ بهمن ماه/ 98 نسبت به اخذ مدرك مربوط اقدام نمايند.
  • كليه داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام مبلغ 34.000 تومان از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان پرداخت کنند.
  • هر داوطلب مي‌تواند صرفاً متقاضي يک كد رشته محل از يک گروه آموزشي در يک مركز و يا واحد آموزشي متناسب با مدرک كارداني خود كه در جدول شماره 3 دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در پذيرش دوره فوق مشخص شده است انتخاب نمايد.

 در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف شده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

  • داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند.

پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

  • پس از پايان مهلت مقرر در اين اطلاعيه، مراكز مجاز به ثبت‌نام از متقاضيان نخواهند بود و هيچ اقدامي از سوي اين سازمان براي متقاضياني كه بعد از تاريخ تعيين شده مراجعه نمايند نيز صورت نخواهد گرفت.
  • چنانچه متقاضي قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي پذيرش کارشناسی ناپيوسته نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي‌-‌‌كاربردي مهر ماه سال 1398 (مرحله شهريور ماه) قرار گرفته باشد و در اين مرحله از پذيرش براي ادامه تحصيل در يكي از مراكز ثبت‌نام نمايد، قبولي قبلي وي در مهر ماه سال 1398 لغو و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.
  • كليه متقاضيان مرد مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.
  • پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط در مراكز و واحدهاي آموزشي پذيرنده كه به آن مراجعه داشته‌اند تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی بهمن

فرم تقاضانامه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی بهمن و کد رشته محل ها

تقاضانامه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی بهمن 98 ( pdf )

جداول رشته محل ها و جداول مورد نياز براي ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی بهمن 98 ( pdf )

كليه متقاضيان لازم است از پيش‌نويس تقاضانامه ثبت‌نام  پرينت تهيه کرده و پس از تكميل به موسسه آموزش عالي مورد تقاضا ارائه نمايند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.