ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی بهمن 98

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
مرکز مشاوره باخه
پيرو اطلاعيه‌ مورخ 06/ آبان ماه/ 98، بدين‌وسيله به اطل
 

پيرو اطلاعيه‌ مورخ 06/ آبان ماه/ 98، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان واجد شرايط علاقه‌مند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌ كارداني فني و دوره كارداني ناپيوسته نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي – كاربردي مهر ماه سال 1398 اعم از داوطلباني كه در پذيرش دوره مذكور ثبت‌نام نموده و يا ثبت‌نام ننموده‌اند، مي‌رساند كه براي ثبت‌نام در رشته‌هاي تحصيلي متناسب با نوع مدرك ديپلم خود در مراكز و واحدهاي آموزشي پذيرنده در اين مرحله، مي‌توانند ضمن مشخص نمودن رشته و مراكز و واحدهاي آموزشي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك و با توجه به موارد اعلام شده اقدام به ثبت نام کنند. در این مقاله به مباحث مربوط به ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بهمن 98 پرداخته شده است.

متقاضیان می‌توانند از تاريخ 02/ آذر ماه/ 98 الی 10/ آذر ماه/ 98 به مراكز و واحدهاي آموزشي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بهمن

مدارک مورد نیاز

  1. شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.
  2. کپی شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
  3. کپی كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.
  4. اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام کپی آن.
  5. اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام کپی آن.
  6. اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  7. گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل)
  8. مدرك نظام وظيفه براي متقاضیان مشمول.

شرایط و ضوابط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بهمن 98

  • كليه متقاضيان مي‌بايست داراي مدرك ديپلم نظام جديد آموزشي (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا  ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله دبيرستان و يا هنرستان) بوده و يا حداكثر تا تاريخ 30/ بهمن ماه/ 98 نسبت به اخذ مدرك مربوط اقدام نمايند.
  •  كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 275.000 (دويست و هفتاد و پنج) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.
  •  كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت مبلغ 275.000 (دويست و هفتاد و پنج) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان پرداخت کنند.
  • هر داوطلب مي‌تواند صرفاً متقاضي يك كدرشته محل از يك گروه آموزشي در يك مركز و يا واحد آموزشي متناسب با مدرك ديپلم خود كه در جدول شماره 3 دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در پذيرش دوره فوق مشخص شده است انتخاب نمايد. بديهي است.

 در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف شده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

  • داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مراكز و واحدهاي آموزشي در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند.
  •  پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.
  • پس از پايان مهلت مقرر در اين اطلاعيه، مراكز مجاز به ثبت‌نام از متقاضيان نخواهند بود و هيچ اقدامي از سوي اين سازمان براي متقاضياني كه بعد از تاريخ تعيين شده مراجعه نمايند نيز صورت نخواهد پذيرفت.
  • چنانچه متقاضي قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي پذيرش دوره‌ كارداني فني و دوره كارداني ناپيوسته نظام آموزش مهارتي  مهر ماه سال 1398 (مرحله شهريور ماه) قرار گرفته باشد و در اين مرحله از پذيرش براي ادامه تحصيل در يكي از مراكز ثبت‌نام نمايد، قبولي قبلي وي در شهريورماه سال 1398 لغو و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.
  •  كليه متقاضيان مرد مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.
  • پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط در مراكز و واحدهاي آموزشي پذيرنده كه به آن مراجعه داشته‌اند تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

فرم تقاضانامه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بهمن و کد رشته محل ها

دریافت فایل تقاضانامه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بهمن 98  ( pdf )

جداول رشته محل ها و جداول مورد نياز براي ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی بهمن 98 ( pdf )

كليه متقاضيان لازم است از پيش‌نويس تقاضانامه ثبت‌نام پرينت تهيه نموده و پس از تكميل به موسسه آموزش عالي مورد تقاضا ارائه نمايند.

مرکز مشاوره باخه
پيرو اطلاعيه‌ مورخ 06/ آبان ماه/ 98، بدين‌وسيله به اطل
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.