تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

0
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به شرکت در  آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) پایه دهم پس از پایان یافتن بازه زمانی ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir ثبت نام مدارس سمپاد موفق به انجام ثبت نام نشده و به اصطلاح از ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان جا می مانند. مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان معمولاً بازه زمانی را با عنوان تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشخص می کند تا کسانی که موفق به انجام ثبت نام نشده اند در این مهلت اقدام نمایند.

ما در این مقاله قصد داریم تا موضوعات مربوط به تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم و همچنین نحوه انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در زمان تمدید مهلت ثبت نام را به شما ارائه کنیم.

 مهلت تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

بر اساس اعلام مرکز استعدادهای درخشان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد نهم به دهم در سال 1400 از تاریخ 11 فروردین 1400 لغایت 25 فروردین 1400 و به مدت 15 روز تعیین شده است و قابل تمدید نمی‌باشد. اما دانش آموزانی که به هر دلیل در این تاریخ موفق به انجام ثبت نام نشده اند باید منتظر اعلام زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشند.

تمدید پس از پایان زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان

معمولاً پس از پایان مدت زمان ثبت نام اینترنتی آزمون سمپاد نهم به دهم در سایت azmoon.medu.ir و یا در ساعات پایانی ثبت نام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان با انتشار اطلاعیه ای مهلت را تمدید می نماید. این تمدید زمان معمولاً بصورت دو یا سه روزه بوده و امکان تمدید مجدد این بازه زمانی بسیار اندک است. پس تمامی دانش آموزان سال نهمی باید مراحل ثبت نام خود را نهایتاً در این بازه به انجام رسانده و رسید ثبت نام خود را دریافت نمایند.

نحوه ثبت نام در مهلت تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

برای انجام ثبت نام اینترنتی در سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سمپاد نهم به دهم باید مراحل را بصورت کامل و صحیح طی کنید. اولین مرحله مهم از مراحل ثبت نام دریافت رمز همگام دانش آموزی است. تمام دانش آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان نیاز به رمز همگام دارند. داوطلبان باید در هنگام وارد شدن به سامانه ثبت نام azmoon.medu.ir به همراه کد ملی خود رمز همگام را نیز وارد نموده تا بتوانند وارد مراحل ثبت نام شوند.

دریافت رمز همگام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در زمان مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشکل اکثر دانش آموزان و والدین دریافت رمز همگام تیزهوشان است. همکاران ما در مرکز مشاوره باخه در مقاله دریافت رمز همگام ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم در خصوص این موضوع راهنمائی کاملی به شما ارائه کرده اند. امیدواریم تا با مطالعه این مقاله با نحوه دریافت رمز همگام کاملاً آشنا شوید.

ثبت نام اینترنتی در زمان مجدد ثبت نام آزمون ورودی سمپاد نهم به دهم

همان طور که در مقاله های قبلی توضیح داده ایم ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال 1400 در سامانه azmoon.medu.ir انجام می گردد. پس از ورود به صفحه اصلی سایت و وارد کردن کدملی و رمز همگام وارد پرتال همگام دانش آموزی شده و باید وارد قسمت استعدادهای درخشان شوید. پس از ورود به قسمت استعدادهای درخشان بر روی گزینه ثبت نام آزمون سمپاد کلیک کرده و وارد مراحل ثبت نام می شوید. در خصوص مراحل ثبت نام در مقاله ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم بصورت کامل توضیح داده شده است.

دریافت رسید و پرداخت هزینه در تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

پس از پایان مراحل باید هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کرده و رسید خود را دریافت نمائید. پرداخت هزینه شرکت در آزمون بصورت اینترنتی است و مبالغی که از طریق مراجعه به بانک و یا واریز به شماره حساب پرداخت می گردد اعتبار ندارد. پس بنابراین توجه داشته باشید که پرداخت هزینه ثبت نام تنها از طریق کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر بوده و بصورت اینترنتی از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت امکان پذیر است.

پرداخت هزینه در زمان ثبت نام آزمون

اولین مرحله زمانی که پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان امکان پذیر است در پایان مراحل ثبت نام است. یک گزینه پرداخت هزینه در داخل پرتال ثبت نام دانش آموزان ایجاد شده و با کلیک بر روی آن گزینه امکان پرداخت هزینه ثبت نام برای شما فعال می گردد.

پرداخت هزینه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون هم دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه azmoon.medu.ir مبلغ هزینه آزمون را پرداخت نموده و کارت ورود به جلسه را دریافت نمائید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع به مقاله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم مراجعه نمائید.

عواقب عدم دریافت کارت ورود به جلسه

متأسفانه تعدادی از دانش آموزان بدلیل فراموشی زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارت خود را دریافت نمی نمایند. لازم به ذکر است که در صورت عدم دریافت کارت ورود به جلسه هیچ دانش آموزی امکان ورود به جلسه آزمون را پیدا نمی کند. بنابراین حتماً توجه داشته باشید تا در زمان مربوطه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمائید. زیرا بدون دریافت کارت ورود به جلسه زمان و مکان جلسه مشخص نمی گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.