تمدید ثبت نام کنکور سراسری 99 | تمدید مهلت ثبت نام کنکور 99

0
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

سازمان سنجش هرسال با توجه این که تعداد زیادی از داوطلبان متأسفانه از ثبت نام کنکور سراسری 99 جا می مانند اقدام به تمدید ثبت نام کنکور سراسری 99 می نماید. ما در این مقاله در خصوص تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 و همچنین انجام ثبت نام در زمان تمدید مهلت ثبت نام می پردازیم.

تمدید ثبت نام کنکور سراسری 99

با توجه به این که معمولاً هرسال تعدادی از متقاضیان موفق به انجام ثبت نام اینترنتی نمی‌شوند سازمان سنجش در روزهای پایانی مهلت ثبت نام کنکور سراسری اقدام به انتشار اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام کنکور می‌نماید. داوطلبانی که به هر دلیل موفق به انجام مراحل ثبت نام آزمون سراسری 99 نشده‌اند باید با مطالعه این مقاله اقدام به ثبت نام در زمان تمدید کنکور سراسری 99 نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 امسال طبق اعلام سازمان سنجش در سایت sanjesh.org و در دفترچه ثبت نام کنکور 99 از روز 1398/11/16 الی 1398/11/24 می‌باشد. تمام دانش آموزان و داوطلبان باید در این تاریخ با مراجعه به سایت سنجش و تکمیل فرم ثبت نام کنکور اقدام به انجام مراحل ثبت نام خود نمایند. اما به هر شکل ممکن است تعدادی از افراد پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 موفق به انجام ثبت نام نگردند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سازمان سنجش آموزش کشور در سایت خود اقدام به انتشار اطلاعیه تمدید ثبت نام آزمون سراسری می‌نماید. در این اطلاعیه فرصت مجدد چند روزه‌ای برای افراد جامانده از کنکور سراسری 99 اعلام می‌گردد تا این افراد در این فرصت نهائی ثبت نام در کنکور بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. متأسفانه امسال با شیوع بیماری کرونا بسیاری از داوطلبان مشکلات بسیار زیادی در موضوع ثبت نام کنکور سراسری داشتند به همین منظور سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای اعلام نموده است که زمان مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 را در اواخر اردیبهشت ماه اعلام خواهد کرد.

بنابراین تمامی متقاضیان که قبلاً در فرصت مشخص شده موفق به ثبت نام خود نشده‌اند باید در اواخر اردیبهشت ماه با مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش از تمدید مهلت زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری اطلاع حاصل نمایند.

داوطلبان باید در این زمان اقدام به انجام ثبت نام و یا ویرایش ثبت نام قبلی خود نمایند

نحوه ثبت نام کنکور سراسری در زمان تمدید مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

داوطلبان باید با ورود به سامانه الکترونیکی سازمان سنجش وارد بخش کنکور سراسری شده و از قسمت خرید کارت اعتباری اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون سراسری 99 نمایند. پس از خرید کارت یک شماره سریال 12 رقمی برای ورود به ثبت نام کنکور سراسری به آنها داده میشود و افراد با وارد کردن این شماره سریال 12 رقمی می‌توانند وارد مراحل ثبت نام کنکور سراسری شوند.

داوطلبانی که برای ثبت نام نیاز به کمک و راهنمائی دارند می‌توانند با مطالعه مقاله نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99 مرکز مشاوره باخه با مراحل ثبت نام آشنا شوند.

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

بسیاری از داوطلبان نیاز به انجام ویرایش بر روی اطلاعات کنکور خود دارند. بعضی افراد ممکن است نیاز به ویرایش اطلاعات فردی داشته و بعضی نیاز به ویرایش سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و یا اطلاعات شرکت در آزمون سراسری 99 داشته باشند. به همین خاطر در طول زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 تمامی داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده اند می توانند با وارد کردن اطلاعات مربوط به آزمون خود مانند شماره پرونده و کد پیگیری وارد سایت شده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را انجام دهند. این کار حتی در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز امکان پذیر است.

بازیابی شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام

متأسفانه تعدادی از داوطلبان شماره پرونده و کدپیگیری کنکور خود را فراموش کرده و برای ورود به سایت در مهلت کنکور 99 دچار مشکل می گردند. به همین دلیل این افراد نیاز به بازیابی اطلاعات ثبت نام کنکور خود دارند. برای بازیابی شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام کنکور باید از طریق سامانه سازمان سنجش اقدام نمایند.

ویرایش اطلاعات سهمیه ایثارگران و رزمندگان

کسانی که در زمان ثبت نام موفق به وارد کردن اطلاعات سهمیه های کنکور سراسری خود اعم از سهمیه ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارتش و سپاه ، سهمیه جانبازان و سهمیه خانواده شهدا نشده اند می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 اقدام به وارد کردن اطلاعات سهمیه ایثارگری و رزمندگی خود نمایند. برای استفاده از سهمیه ایثارگری و رزمندگی افرادی که خود رزمنده هستند و همچنین همسران و فرزندان رزمندگان نیاز به دریافت کد ایثارگری و رزمندگی دارند. این کد رهگیری یک شماره 12 رقمی است که به این افراد داده می شود تا با استفاده از آن بتوانند از سهمیه خود بهره مند گردند. برای آشنایی با نحوه دریافت این کد شما می توانید به مقاله دریافت کد ایثارگری و رزمندگی ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی مرکز مشاوره باخه مراجعه نمائید.

نحوه ثبت نام جاماندگان از تمدید ثبت نام کنکور سراسری 99

با وجود تمدیدهای مکرر سازمان سنجش آموزش کشور متأسفانه به علل مختلف باز هم تعدادی از افراد موفق نشده و به اصلاح از ثبت نام جامانده اند. این موضوع باعث به وجود آمدن استرس و فشار بر این داوطلبان می گردد. اما مشاوران ما در مرکز مشاوره باخه می‌توانند حتی در این زمینه هم به افراد جامانده از ثبت نام کمک نموده تا موفق به وارد کردن و تکمیل فرم ثبت نام خود شوند و ثبت نام خود را انجام دهند. سازمان سنجش آموزش کشور دارای کانال های ارتباطی می باشد که از این طریف افراد می توانند در صورتیکه در تمامی زمان های اعلام شده موفق به ثبت نام نشده باشند ثبت نام را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که برای ثبت نام از طریق کانال های ارتباطی با سازمان سنجش نباید زمان زیادی از ثبت نام گذشته باشد تا بتوان از این طریق فرایند را به درستی انجام داد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.