مدارس ابتدایی تهران | بهترین دبستان های دخترانه و پسرانه تهران

معرفی بهترین مدارس تهران در مقطع ابتدایی، راهنمایی برای انتخاب مدرسه خوب ، برنامه ثبت نام ، آدرس و تلفن مراکز

5
زمان تقریبی مطالعه: 19 دقیقه

به طور قاطع می‌توان گفت که دوران دبستان حساس‌ترین دوران تعلیم و تربیت کودک است. این دوره، زیربنای پرورش و شکوفایی شخصیت بر اساس فطرت الهی و پایه و اساس آموزش بسیاری از مهارت‌های فردی و اجتماعی در سال‌های بالاتر می‌باشد. چه بسا پس از گذشت این برهه زمانی، تثبیت و اصلاح این موارد در سنین بالاتر، بدون ایجاد پیش زمینه و زیرساخت‌های کودکی، به سختی امکان‌پذیر خواهد بود. با توجه به شروع زمان پیش ثبت‌نام اکثر مدارس غیر انتفاعی، در این مقاله تلاش می‌کنیم تا با معرفی بهترین دبستان تهران از لحاظ آموزشی و تربیتی و همچنین با قرار دادن لیست مدارس ابتدایی تهران راهنمایی برای انتخاب مدرسه خوب باشیم و والدین را در این راه یاری نماییم.

 به دلیل تعدد مدارس ابتدایی تهران ، امکان بررسی و معرفی تعداد محدودی از مدارس غیر انتفاعی برتر تهران در این نوشتار ممکن شده است.

معرفی مجتمع آموزشی مفید

مجتمع آموزشی مفید یکی از بهترین مدارس ابتدایی تهران می‌باشد که در سال 1351 توسط مؤسسان مؤسسه خیریه مکتب امیر المؤمنین (ع) با محوریت حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با تأسیس مدرسه راهنمایی آغاز به کار کرد. هم‌اکنون این مجتمع دارای چند مرکز دبستان و متوسطه پسرانه و  دخترانه در شهرهای قم و تهران می‌باشد.

مجتمع آموزشی مفید با رویکرد «تربیت جامع و متعادل دینی، پیشرو در رویکردهای آموزشی، افزایش سلامت جسمی و روانی دانش‌آموز، یادگیرندگی و تغییر پذیری» سعی می‌کند دانش‌آموزانی تربیت کند که دارای مهارت‌های مختلف اجتماعی، خود مدیریتی، ارتباطی، پژوهشی و تفکر باشند. دبستان های این مجموعه با هدف «دستیابی دانش آموز به حیات طیبه بر مبنای فطرت توحیدی خویش» تلاش دارند تا نقش یک دبستان برتر را برای زمينه سازي و تلاش در جهت خودشناسي و در نتيجه خوديادگيرنده شدن دانش آموز براي خود راهبري در طول زندگي، ایفا کنند. مدارس مفید از روش‌های مشارکت فعال، فعالیت محور و  و پروژه محور در امر آموزش استفاده می‌کنند.

برنامه ثبت‌نام

پیش ثبت‌نام دبستان‌های مفید اکنون از طریق سایت www.mecp.ir در حال انجام است. پس از پیش ثبت‌نام، یک جلسه معارفه عمومی، یک جلسه معارفه در گروه‌های کوچک‌تر و سپس معارفه خصوصی انجام می‌شود. در صورت پذیرش، جهت انجام ثبت‌نام نهایی با اولیا تماس گرفته خواهد شد.

آدرس و شماره تماس مراکز

مرکز آدرس تلفن
پیش‌دبستان و دبستان پسرانه مفید – منطقه 2 خ ستارخان، خ یکم دریان نو، همایون‌شهر جنوبی، کوچه ارکیده 4، پلاک 2 ( 02166560732 )_ ( 02166560745 )
پیش‌دبستان و دبستان پسرانه مفید – منطقه 3 خیابان شریعتی، بالاتر از ایستگاه مترو قلهک، کوچه سجاد، پلاک 78 ( 02122648660-63 )
پیش‌دبستان و دبستان دخترانه مفید – منطقه 3 خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، خیابان یخچال، نبش خیابان کی‌نژاد ( 02122605470 )_( 09389856565 )

مدارس ابتدایی تهران

معرفی مؤسسه فرهنگی آموزشی هدایت میزان (منطقه 2)

این مؤسسه به عنوان نهادی خودجوش، با حضور بعضی از مجربین عرصه تعلیم و تربیت، در سال 1376 با تأسیس دبیرستان کار خود را آغاز کرد و اکنون در مقاطع پیش دبستان تا متوسطه دوم پسرانه و پیش دبستان و دبستان دخترانه پذیرای دانش‌آموزان بوده و جزو بهترین دبستان تهران به شمار می‌رود.

در دیدگاه مدرسه میزان، تربیت در 5 حوزه اخلاقی-معنوی، آموزش علوم، اجتماعی-ارتباطی، عاطفی و بدنی-بهداشتی تعریف می‌شود که با رعایت 11 اصل مهم دست یافتنی خواهد بود. این اصول یازده گانه عبارتند از:

  1. یادگیری اکتشافی
  2. توجه به تفاوت‌های فردی
  3. آزادی عمل حداکثری
  4. کار گروهی
  5. شادابی و نشاط
  6. عزت فردی
  7. درونی کردن انگیزه‌ها (مسئولیت‌پذیری)
  8. تقید به ارزش‌های دینی و انقلابی و التزام به مناسک مذهبی
  9. خلاقیت
  10. کشف استعدادهای نهفته
  11. هویت ملی

این مجموعه روش آموزشی و تربیتی «روش میزان» را تدوین کرده و آن را در دبستان‌های خود به کار گرفته است. در این روش با در نظر گرفتن چارچوب کلی نظام آموزشی، از روش تدریس پیشرفته یادگیری اکتشافی که بر پرورش توانایی ها بنا شده، در آموزش استفاده می‌شود. هم‌ اکنون مدارس دیگری در شهرهای تهران، قزوین، کرج، قم، اصفهان و مشهد از این روش در سیستم آموزشی و تربیتی خود استفاده می‌کنند.

برنامه ثبت‌نام

برای ثبت نام در مقطع پیش دبستان دخترانه و پسرانه میزان، باید به سایت www.hedayatmizan.ir مراجعه و فرم مربوطه را کامل کرد. در مرحله بعد برای شرکت در مصاحبه با دانش آموز و اولیا، از طرف مدرسه تماس گرفته می شود. فعلا پیش ثبت نام در مقاطع دبستان، فقط در پایه ششم پسرانه امکان‌پذیر است. برای آگاهی از وضعیت ثبت نام در سایر مقاطع باید با مدرسه تماس گرفت یا مرتبا سایت را چک کرد.

لازم به ذکر است که به دلیل رویکرد تربیت دینی و انقلابی مدرسه و لزوم هماهنگی خانه و مدرسه در امر تربیت، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی است که با این رویکرد همخوانی داشته باشند.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
پیش دبستان و دبستان پسرانه میزان میدان شهید تیموری، به سمت اتوبان شهید شیخ فضل ا…، خ شهید لطفعلی‌خانی، خ پارس، کوچه محبت، پلاک 1 02166522400
پیش دبستان و دبستان دخترانه میزان خیابان آزادی، قبل از مترو استاد معین، خ نوریاب شرقی، پلاک 12      02166008006      02166041407

معرفی مجتمع فرهنگی آموزشی فرهیختگان سراج (منطقه 22)

مجتمع پسرانه فرهیختگان سراج یکی از بهترین مدارس ابتدایی تهران است که پذیرای دانش‌آموزان از پیش‌دبستان تا متوسطه دوم می‌باشد. این مدرسه بر تربیت دینی تأکید فراوانی دارد و در حال تدوین برنامه جامع تربیتی بر مبنای آموزه های دینی و قرآنی می باشد.

برنامه درسی مدرسه سراج، مبتنی بر الگوی برنامه درسی وحدت گرا طراحی شده است. در این الگو، همه موضوعات درسی در کتاب‌های آموزش و پرورش به صورت جزیی استخراج شده و حول و حوش تعدادی مسأله بازآرایی می‌شوند. دانش‌آموزان در مسیر حل این مسایل به شکل یک‌پارچه با موضوعات آموزشی مختلفی که در برنامه درسی رسمی آمده یا موضوعات مورد نیازی که در برنامه درسی رسمی نیامده است، آشنا می‌شوند.

این مدرسه دارای رویکرد تخصصی در رابطه با ارائه آموزش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است. دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی سراج به تدریج و از مقطع ابتدایی با رویکرد پروژه‌محور با مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای کاربردی آشنا می‌شوند و دانش و مهارت برنامه‌نویسی، گرافیک، تولید پویانمایی، ساخت بازی‌های رایانه‌ای، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و طراحی سایت را فرامی‌گیرند. هر دانش آموز از سال سوم باید یک لپ‌تاپ شخصی در مدرسه داشته باشد.

برنامه ثبت‌نام

پیش ثبت نام  مدرسه سراج در تمامی مقاطع تحصیلی از 15 بهمن 98 تا 7 اسفند 98 انجام می‌شود. اولیا می‌توانند با مراجعه به سایت www.serajedu.ir و ثبت مشخصات فرزند خود، پیش ثبت‌نام کنند. سپس جلسه معارف و ارزیابی در 19 اسفند 98 برگزار می‌شود که بهتر است پدر و مادر و دانش‌آموز هر سه در آن شرکت کنند. پس از ارزیابی در این مرحله، نتایج اولیه در 11 اسفند اعلام شده و افراد پذیزفته شده در این مرحله، تا 3 اسفند جهت مصاحبه دعوت می‌گردند. اعلام نتایج نهایی در 25 اسفند صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که به دلیل رویکرد تربیت دینی و انقلابی مدرسه و لزوم هماهنگی خانه و مدرسه در امر تربیت، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی است که با این رویکرد همخوانی داشته باشند.

آدرس و شماره تماس

آدرس تلفن
اتوبان همت غرب، بعد از خروجی آزادگان، خروجی دوم، شهرک نمونه، خیابان خواجوی کرمانی، روبروی مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) 02147340

 

معرفی مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی (ره)

مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی (ره)  جزو بهترین دبستان تهران بوده، در سال 1372 با تأسیس یک مدرسه راهنمایی پسرانه (واحد میرداماد فعلی) آغاز به کار کرد و به تدریج مدارس پسرانه و دخترانه دیگری در مقاطع مختلف در شهر تهران تأسیس کرد. در سال 1391 در پی تجدید ساختار، این مجموعه به دو مؤسسه حقوقی «مؤسسه فرهنگی ادب و دانش» با مدیریت آقایان مستوفی و «مؤسسه فرهنگی آموزشی اندیشه مهر علامه طباطبایی» با مدیریت آقایان توفیق‌حق تقسیم شد که هر کدام دارای چندین دبستان و دبیرستان در تهران می‌باشند.

همان طور که از نام این مجموعه مشخص است، این مؤسسات در وهله اول اهداف فرهنگی و سپس آموزشی خود را برای پرورش انسان‌هایی بالنده و خودشکوفا دنبال می‌کنند. ملاک‌هایی چون ایجاد فرصت یادگیری و ایجاد انگیزه در دانش‌آموز به جای کتاب‌مداری و انتقال معلومات، تربیت عقلی و تفکر انتقادی، برانگیختن فهم و درک، تقویت ارتباط مؤثر اجتماعی و توسعه مشارکت‌گرایی، تأکید بر فرایند یادگیری و خود راهبری دانش‌آموز، به عنوان شاخص‌های راهنمای تحول در مدرسه و برنامه‌های درسی مدنظر می‌باشد.

برنامه ثبت نام

برای پیش‌ثبت نام، متقاضیان می توانند از اول دی‌ماه 98 با مراجعه به وب سایت هر کدام از مؤسسات، وارد سامانه ثبت‌نام شده و اطلاعات لازم را وارد نموده و منتظر تماس از واحد مربوطه جهت شرکت در جلسه مصاحبه حضوری شوند. برای افرادی که به اینترنت دسترسی ندارند، امکان ثبت‌نام حضوری فراهم شده است.

نام مؤسسه آدرس سایت آدرس دفتر مرکزی تلفن ستاد ثبت‌نام
ادب و دانش www.mat.ir انتهای جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار (به سمت شرق)، خ شعرا، پ 17 02144849084
 اندیشه مهر علامه طباطبایی www.alameh.ir انتهای اتوبان ستاری شمال، دور برگردان به سمت ستاری جنوب، خ اخلاص، پ 11 0214484300 – 02144848200

آدرس و شماره تماس مراکز

 

مدارس «مؤسسه فرهنگی آموزشی اندیشه مهر علامه طباطبایی»

مرکز پیش‌دبستان و دبستان آدرس تلفن تماس
واحد نیاوران – پسرانه خ شهید باهنر، خ مقدسی (مژده)، خ احمدی زمانی شرقی، خ عرفا، کوچه آرمین، پ 2 02122742847-9
واحد تهرانپارس – دخترانه تهرانپارس، فلکه دوم، خیابان 176 غربی، پلاک 42 02177862917 – 02177863024
واحد پاسداران – پسرانه پاسداران، میدان هروی، خ وفامنش، کوچه مظفریان، پلاک 19 02122933207 – 02122930684
واحد تجریش – دخترانه نیاوران، خ باهنر، نرسیده به میدان قدس، خ شفیعی، پلاک 15 02122711381

 

مدارس «مؤسسه فرهنگی ادب و دانش»

مرکز پیش‌دبستان و دبستان پسرانه آدرس تلفن تماس
واحد مرزداران – منطقه 2 ابتدای بلوار مرزداران، خیابان ناهید، نبش خیابان محمدی، پلاک 4 02144225492-3 
واحد آبشناسان (دوره 1) – منطقه 5 بزرگراه نیایش، انتهای بزرگراه ستاری شمال، دوربرگردان جنوبی، خروجی دوم، خ شعرا، پ 15 44838320 – 44838322
واحد آبشناسان (دوره 2) – منطقه 5
بزرگراه نیایش، انتهای بزرگراه ستاری شمال، دوربرگردان جنوبی، خروجی دوم، خ شعرا، پ 1/15 44841332 – 44841333
واحد ونک – منطقه 3 میدان ونک، خیابان ملاصدرا، انتهای خیابان پردیس، پلاک 29 88675444 – 88773463
واحد دکتر فاطمی – منطقه 6 میدان فاطمی، خ چهلستون، کوچه بوعلی سینای شرقی، نبش خیابان بیستون 88957210 – 88957364

معرفی مجتمع فرهنگی آموزشی رشد (منطقه 1)

مجتمع فرهنگی آموزشی رشد که جزو بهترین مدارس ابتدایی تهران بوده، در سال 1365 و بر اساس شعار «انسان، اسلام، ایران» و اهداف «خدمت به خلق، خدمت به اسلام، خدمت به میهن» آغاز به کار کرد. شعار آرمانی مجتمع «رشد، توازن، تعالی» است که برای نیل به آن توجه به «رشد همه جانبه» دانش‌آموز به عنوان راهبرد اصلی تعریف شده است.

این مجموعه دارای یک پیش دبستان و دبستان پسرانه، یک دبیرستان پسرانه، یک پیش‌دبستان و دبستان دخترانه و یک دبیرستان دخترانه می‌باشد. دبستان های رشد با هدف تربیت «یادگیرندگان متفکر دین‌مدار، موفق و بانشاط»، دارای رویکرد یادگیرنده محور هستند. به این معنا که سه عنصر اصلی آموزش و تربیت یعنی اولیا، معلمان و دانش‌آموزان در کنار یکدیگر می‌آموزند و می‌بالند. از این رو مدرسه از اولیا انتظار دارد که در تمامی جلسات و برنامه‌های مدرسه حضور فعال داشته باشند.

برنامه ثبت‌نام

پیش ثبت نام این مدارس که از 3 دی ماه 98 آغاز شده، از طریق سایت www.roshdschools.com قابل انجام است. ابتدا باید فرم مشخصات تکمیل شود و کد رهگیری دریافت گردد. سپس مدرسه برای انجام مصاحبه و اشنایی با خانواده و دانش‌آموز، با اولیا تماس می‌گیرد. نتیجه مصاحبه حداکثر سه روز بعد از انجام مصاحبه از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شده و در صورت پذیرش، ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود. پس از ثبت نام نهایی، اولیا باید در همایش تخصصی شرکت کنند و حضور دانش‌آموزان در پایگاه تابستانی الزامی می‌باشد.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
دفتر مرکزی بلوار قیطریه، خ برادران سلیمانی شرقی، میدان چیذر، خ پارس، خ فیروزه، پ 12 0212934
پیش‌دبستان و دبستان پسرانه (دوره اول و دوم)
خیابان فرمانیه، خیابان وطن‌پور شمالی، کوچه داریوش 22706841 – 22713236
پیش‌دبستان و دبستان دخترانه (دوره اول و دوم) بعد از سه‌راه دزاشیب، ابتدای فرمانیه غربی، کوچه حوری، کوچه قاسمی، پ 28 22214955 – 22677995

 

معرفی مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق (ع) (منطقه2)

مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق (ع) جزو بهترین دبستان تهران می‌باشد که در سال 1368 به عنوان بخش مکمل و مقدمه دانشگاه امام صادق (ع)، با تدبیر آیت‌الله مهدوی کنی در منطقه 2 آموزش و پرورش تهران تأسیس شد و اکنون پذیرای دانش‌آموزان از پیش‌دبستان تا پایان دوره متوسطه (پسرانه و دخترانه) می‌باشد.

این مجتمع در تلاش است تا با بهره‌مندی از آموزه‌های دینی و دستاوردهای علمی، الگویی برای تربیت دینی در نظام آموزش و پرورش ارائه نماید و بر اساس دانش‌آموختگی دین‌محور، دانش‌آموزانی عالم، مهذب و دارای روحیه انقلابی و تفکر بسیجی بر اساس آرمان‌های امام خمینی (ره) و به دور از افراط و تفریط تربیت نماید. این مجموعه جزو مدارس ابتدایی بزرگ شهر تهران می‌باشد و از امکانات فراوانی مانند مجموعه ورزشی (پسرانه)، سالن اجتماعات و … برخوردار است.

برنامه ثبت‌نام

برای پیش ثبت نام در دبستان های این مجموعه اولیا باید به سایت www.sadiq.ir مراجعه نموده و اطلاعات لازم را وارد نمایند. در مرحله بعد، از مدرسه جهت مصاحبه حضوری با اولیا تماس گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که به دلیل رویکرد تربیت دینی و انقلابی مدرسه و لزوم هماهنگی خانه و مدرسه در امر تربیت، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی است که با این رویکرد همخوانی داشته باشند.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن 
پیش‌دبستان پسرانه شهرک قدس (غرب)، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، نبش خیابان موج، پلاک 98 88580675 – 88590551
دبستان پسرانه شهرک قدس (غرب)، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، نبش خیابان موج، پلاک 100 88574796 – 88099126
پیش‌دبستان و دبستان دخترانه
شهرک قدس (غرب)، خیابان زرافشان، خیابان خوارزم 88081818 – 88099119

معرفی پیش دبستان و دبستان پسرانه موعود (منطقه 2)

دبستان موعود جزو مدارس برتر تهران بوده. یکی از ویژگی‌های این مدرسه آموزش تخصصی المپیاد است. این موضوع باعث مدال جهانی در المپیاد ریاضی و چندین مدال نقره و برنز در رشته های مختلف شده است. پیش دبستان و دبستان پسرانه موعود مناسب برای پدر و مادر هایی که در اندیشه داشتن فرزندان مسئولیت پذیر ،کار افرین،دیندار و یاد گیرنده هستند.

برنامه ثبت‌نام

ثبت نام از طریق سایت مدرسه و تکمیل فرم پیش ثبت نام اینترنتی به نشانی www.mouood.ir می‌باشد.  پس از  تکمیل فرم اینترنتی پیش ثبت نام ، کد رهگیری اعلام شده را نزد خود نگهدارید. پس از آن دعوت از اولیای محترم برای جلسات معارفه جهت آشنایی بیشتر با سیستم مدرسه و انجام مصاحبه ،  بر اساس اولویت زمانی پیش ثبت نام، انجام خواهد شد.

آدرس و شماره تماس مدرسه

نام مرکز آدرس تلفن 
یش دبستان و دبستان خیابان ستارخان ، خیابان شهید حبیب الله، خارک، نبش اکبری 66551432

معرفی مدارس اسلامی امام علی (ع) (منطقه 5)

مدارس اسلامی امام علی (ع) جزو بهترین دبستان های تهران بوده دارای یک مجتمع پسرانه از پیش‌دبستان تا متوسطه، یک پیش‌دبستان و دبستان دخترانه و یک دبیرستان دخترانه (سیره امام علی (ع) در منطقه 5 تهران می‌باشد. مجتمع پسرانه در سال 1377 و دبستان دخترانه در سال 1388 فعالیت خود را آغاز نمودند. این مدارس زیر نظر جامعه تعلیمات اسلامی می‌باشند.

دبستان‌های امام علی (ع) با هدف تربیت انسان‌های معتقد (به اصول دین) و مؤمن ( عامل به عمل صالح)، خلاق و کاوشگر، پژوهشگر، اثر بخش،  کارآمد، ولایت مدار و عالم به آداب و مهارت های زندگی فعالیت می‌کنند. در این مدارس تلاش می‌شود تا از روش‌های نوین آموزشی و فعالیت‌های مهارت محور استفاده شود. دبستان دخترانه امام علی (ع) از روش یادگیری اکتشافی هدایت شده (روش میزان) در آموزش استفاده می‌کند.

برنامه ثبت‌نام

ثبت نام دبستان پسرانه در خردادماه آغاز می‌شود.

پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان دخترانه از 16 بهمن آغاز شده است. برای پیش‌ ثبت‌نام باید وارد سایت www.ememalidbd.jte.ir شده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کرد. در مرحله بعد برای ارزیابی دانش‌آموز و پر کردن فرم تکمیلی توسط اولیا، با خانواده تماس گرفته می‌شود. در صورت پذیرش دانش‌آموز، از اولیا برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت به عمل می‌آید و در صورت پذیرفته شدن، ثبت نام نهایی صورت می‌گیرد. پیش‌ ثبت‌نام آزمون میان پایه (دوم تا ششم)، از فروردین 1399 آغاز می‌شود.

توجه شود که به دلیل لزوم هماهنگی دانش آموزان با این روش آموزشی در دبستان دخترانه، ثبت نام پیش دبستان فقط از متولدین 93 الی 94/3/31 و ثبت نام پایه اول فقط از متولدین 92 الی 93/3/31 انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که به دلیل رویکرد تربیت دینی و انقلابی مدرسه و لزوم هماهنگی خانه و مدرسه در امر تربیت، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی است که با این رویکرد همخوانی داشته باشند.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
پیش دبستان و دبستان پسرانه فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان ابراهیمی جنوبی، پلاک 8 44003121
پیش دبستان و دبستان دخترانه فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان ابراهیمی شمالی، کوچه سوم، پلاک 10 44050122 – 44082814

 

معرفی مجتمع آموزشی مهر هشتم (منطقه 2)

مدارس مهر هشتم که از بهترین مدارس ابتدایی تهران هستند، زیر نظر مؤسسه آموزشی شمس الشموس، در سال 1390 با تأسیس پش‌دبسیتان و دبستان پسرانه، با شعار اصلی «یادگیری برای زندگی معنوی» فعالیت خود را آغاز کردند. این شعار دارای سه کلید واژه بوده لذا در برنامه‌ریزی‌ها به «نقش دانش‌آموز در یادگیری»، «جنبه‌های مذهبی و اخلاقی» و «آموزش مهارت‌های زندگی» توجه می‌شود. این مجموعه مدارس، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در 6 حوزه «اعتقادی، عبادی، اخلاقی»، «اجتماعی، سیاسی»، «زیستی و بدنی»، «زیباشناختی و هنری»، «اقتصادی و حرفه‌ای» و «علمی و فناورانه» دنبال می‌کنند.

این مجموعه هم‌اکنون پذیرای دانش‌آموزان پسر از پیش‌دبستان تا متوسطه دوم و دانش آموزان دختر در مقطع پیش‌دبستان و دبستان می‌باشد. در دبستان‌های مهر هشتم، در امر آموزش تلاش می‌شود تا بر اساس رویکردهای نوین آموزشی و با توجه خاص به «رویکرد شناختی»، مدل آموزشی و تربیتی جامع تدوین و اجرا شود. در این راستا به مواردی چون تحقق اهداف درسی آموزش و پرورش در هر سال تحصیلی، توجه به تمام ابعاد دانش‌آموزان، توجه به تفاوت‌های فردی،  توجه به عزت نفس، ایجاد زمینه‌های انتخاب و تقویت قدرت تصمیم‌گیری، شادابی و نشاط، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری، توجه به اندیشه‌ورزی و تقویت مهارت‌های تفکر و توجه به ظهور و شکل­‌گیری تدریجی شاکله دانش­‌آموزان و صبوری و مداومت و محافظت بر عمل اهمیت فراوان داده می‌شود. دکتر یلدا دلگشایی، عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و عضو هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی، استاد مشاور و ناظر مدارس مهر هشتم جهت اجرای صحیح «روش شناختی» در این مدارس می‌باشند.

برنامه ثبت‌نام

پیش ثبت‌نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز گردیده است. برای پیش ثبت‌نام باید به سایت مدرسه با آدرس www.mehr8.ir مراجعه نموده و فرم اطلاعات را کامل کرد. برای انجام پیش ثبت نام حضوری نیز امکان مراجعه حضوری به مدارس وجود دارد. در مرحله بعد جهت انجام مصاحبه حضوری با دانش‌آموز و اولیا، با خانواده تماس گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که به دلیل رویکرد تربیت دینی و انقلابی مدرسه و لزوم هماهنگی خانه و مدرسه در امر تربیت، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی است که با این رویکرد همخوانی داشته باشند.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
مؤسسه نوآوران آموزشی شمس الشموس انتهای بلوار سعادت آباد، کوچه عبقری دوم، بلوار بهزاد، کوچه حلاجیان 22381205
پیش‌دبستان و دبستان پسرانه
کنار گذر بزرگراه یادگار امام، بین بلوار بهزاد و کوچه پیر بسطامی، پلاک 7 22350232
پیش‌دبستان و دبستان دخترانه سعادت‌آباد، بلوار بهزاد، بن بست شهید حلاجیان 22115054

بهترین دبستان تهران

 

معرفی ادبستان‌های انشاء

ادبستان‌های انشا جزو بهترین دبستان تهران می‌باشند که زیر نظر مؤسسه فرهنگی انشاء (اندیشه‌های ناب شیعی ایرانی اسلامی)، فعالیت خود را در سال 1397 در قالب مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در تهران و یک مدرسه ابتدایی دخترانه آغاز کردند. مؤسسه فرهنگی انشاء به عنوان یک مرکز تخصصی حوزوی در حوزه انسان‌شناسی اسلامی زیر نظر جمعی از اساتید برجسته و فعالان دغدغه‌مند اصفهان، مبتنی بر مبانی دینی، برهان، عرفان و تجربه و دستیابی به نقشه جامعی از انسان و هستی به عنوان یک نهاد اجتماعی خدمت‌رسان، با مدیریت حجت‌الاسلام میرزایی، در حال فعالیت می‌باشد. از جمله مهمترین اقدامات و فعالیت‌های این موسسه می‌توان به مشاوره، ا‍ستعدادیابی عمومی و تخصصی، آموزش و تحقیق و پژوهش، مهد بازی انشاء و ادبستان انشاء اشاره نمود.

در ادبستان‌های انشاء، در ابتدای ثبت نام، مربیان مورد آزمون‌های استعدادیابی قرار گرفته تا در یک بررسی دقیق، توانمندی‌های فرد مورد شناسایی قرار گیرد و پس از موفقیت در این بخش، پرونده تربیتی فرد که شامل تعیین نقاط قوت و ضعف فرد است تشـکیل می‌گردد. پرونده تربیتی شامل حیطه‌های ادراکی، تحریکی و حرکتی است. هر بخش تحت تربیت خاص خود در برنامه قرار می‌گیرد و فرآیند تربیت در این حیطه‌ها بر اساس آزمون‌های رشد شخصیت رصد می‌شود. شیوه‌های آموزش به گونه‌ای طراحی شده است تا آموخته‌ها و مفاهیم دریافتی به عمل و مهارت تبدیل شود نه صرفا اطلاعات علمی در ذهن دانش‌آموز. به لحاظ اهمیت ورزش و فعالیت بدنی در برنامه تربیتی، زنگ ورزش به صورت روزانه برای همه کلاس‌ها تعریف شده است. متربیان در این زمان تحت برنامه مدون و علمی آمادگی جسمانی زیر نظر مربی حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

دبستان انشاء محلی جهت نهادینه کردن آداب و قواعد سبک زندگی در حوزه‌های فردی و اجتماعی می‌باشد. سبک زندگی در عنوانی به نام آداب در حوزه‌های فردی و اجتماعی به متربیان انتقال داده شده و نهادینه می‌شود. زنگ آداب برای همه کلاس‌ها اما با سر فصل‌های مختلف طراحی شده است. برنامه غذاییِ کارشناسی شده بر اساس طب سنتی و اسلامی در دو وعده صبحانه و ناهار به همراه میان وعده در این مجموعه صورت می‌پذیرد. در ادبستان انشاء آزمون‌های همه جانبه شخصیت به جای امتحانات کتبی حافظه محور جایگزین می‌شود. به همین دلیل یکی از بهترین مدارس تهران هستند.

برنامه ثبت‌نام

فرآیند پیش‌ثبت‌نام و تکمیل فرم ثبت‌نام یکی از بهترین مدارس ابتدایی تهران در سال تحصیلی 98-99، در حال حاضر فقط به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت www.ensha-edu.ir انجام می‌شود. اولیا پس از مراجعه به سایت باید فرم مشخصات و فرم رزرو نوبت استعداد‌یابی را پر کنند. در مرحله بعد برای انجام مصاحبه و ارزیابی، از طریق مدرسه با خانواده تماس گرفته می‌شود.

در ادبستان‌های دخترانه و پسرانه انشاء، پذیرش دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 1400-1399، در پایه‌های پیش‌دبستان تا سوم دبستان صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که به دلیل رویکرد تربیت دینی و انقلابی مدرسه و لزوم هماهنگی خانه و مدرسه در امر تربیت، اولویت ثبت نام با خانواده‌هایی است که با این رویکرد همخوانی داشته باشند.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
پیش دبستان و دبستان پسرانه خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، بن‌بست محوی، انتهای کوچه 09194075099 – 02122714593
پیش‌دبستان و دبستان دخترانه
بلوار آفریقا، بالاتر از میرداماد، قبادیان غربی، روبروی دانشکده الهیات دانشگاه آزاد تهران شمال 09330130737 – 02188887984

 

معرفی مدارس سلام

مجموعه مدارس سلام با شعار «هر دانش‌آموز، یک آینده ساز»، یکی از بهترین مدارس ابتدایی تهران می‌باشد که دارای شعبه‌های متعددی در تهران و چند شهرستان، در مقاطع پیش‌دبستان تا متوسطه می‌باشند. دبستان‌های سلام در 11 شعبه (7 مرکز پسرانه و 4 مرکز دخترانه) در تهران، یک شعبه پسرانه در مشهد مقدس و یک مرکز پسرانه در شاهرود در حال فعالیت می باشند.

رویکرد مدارس سلام، تربیت همه جانبه دانش‌آموزان در ابعاد اجتماعی، علمی و فناوری، هنری و زیبایی شناسی، دینی و اخلاقی،  زیستی و بدنی و اقتصادی و حرفه ای می‌باشد.

برنامه ثبت‌نام

سامانه یکپارچه پذیرش مدارس سلام، از 15 دی‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده است. برای ثبت نام در بهترین دبستان تهران ، ابتدا باید وارد سایت www.salamsch.com شده و اطلاعات اولیه فرزند و مدرسه موردنظر را وارد کرد. سپس مسئول ثبت‌ نام مدرسه با اولیا تماس گرفته و از اولیا و فرزند برای شرکت در همایش آشنایی با مدارس سلام دعوت می‌کنند. در مرحله بعد، مشاورین مدرسه برای استعداد سنجی و مصاحبه، از والدین و دانش‌آموز دعوت به عمل می‌آورند. پس از مدتی نتیجه مصاحبه اعلام می شود و در صورت قبولی، تاریخ ثبت نام نهایی به اولیا اعلام می‌گردد.

آدرس و شماره تماس مراکز

دفتر مرکزی شهرک غرب، تقاطع بلوار فرحزادی و نیایش، روبروی مجتمع اریکه ایرانیان، خ تربیت معلم، پ 36 02171059

 

نام مرکز پیش‌دبستان و دبستان پسرانه
آدرس تلفن
 سلام یاسین – منطقه 1 خ کامرانیه شمالی، نرسیده به نیاوران، کوچه داریوش، خ ثروتی، پلاک 5             02122286456               02122804851
سلام فرزندان ایران زمین – منطقه 2
سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خ تربیت معلم، پلاک 36       02188560090         02188560089
 سلام پیروز – منطقه 3 خ شهید کلاهدوز (دولت)، خ اختیاریه جنوبی، پایین‌تر از میدان اختیاریه، کوچه شهید خداجو، پ 17       02126652994        02122551086
 سلام صادقیه – منطقه 5 فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، نرسیده به چهارراه مخابرات، پلاک 125           02144965836            02144965834
 سلام همت – منطقه 5
بلوار اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، خ شهید مخبری، پلاک 36             02144431378               02144431375
سلام شهدای خلیج فارس – منطقه 22 شهرک گلستان، بلوار کاج، نرسیده به اتوبان شهید خرازی، نبش بنفشه 12، پلاک 101              02144743923                         02144745604
 سلام یوسف آباد – منطقه 6 خیابان 64 یوسف‌آباد (آینه وند)، زیر پل آ اس پ، پلاک پ 14 02188621506-8

 

نام مرکز پیش‌دبستان و دبستان دخترانه آدرس تلفن
سلام فرشتگان یاسین – منطقه 1 تجریش، خ دزاشیب، نرسیده به سه راه عمار، کوچه شهید علیرضا افشار، پلاک 1 02122397233
سلام منان – منطقه 2
شهرک قدس (غرب)، فاز یک، خ ایران‌زمین، خ گلستان جنوبی، پلاک 10 02188380014-17
سلام سرو (تهرانپارس) – منطقه 4 فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 196 غربی، بین عادل و طاهری، پلاک 44 02177712358
سلام سبز – منطقه 5 ستاری جنوب به شمال، بالاتر از خیابان پیامبر (از سمت لاین کندرو)، بالاتر از فروشگاه کوروش، نرسیده به خیابان باهنر، نبش کوچه کرمی       02144068676       02144087385

 

معرفي مجتمع آموزشی راه رشد (منطقه 2)

مجتمع تعاونی فرهنگی راه رشد یکی از بهترین مدارس ابتدايي تهران می‌باشد که در سال 1364 با تأسیس مرکز پیش‌دبستان کار خود را آغاز کرد و اکنون در تمام مقاطع تحصیلی پذیرای دانش‌آموزان دختر و پسر می‌باشد.

استفاده از روش‌های فعال در آموزش و یادگیری، ایجاد شرایط عینی‌سازی مفاهیم برای کسب مهارت‌های علمی، آموزش زبان‌های خارجی، اهمیت داشتن آموزش کامپیوتر، استفاده از فناوری روز دنیا برای آموزش مؤثر، آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای زندگی در قرن 21 شامل سواد مالی، اندیشه و شهروندی، آموزش تلفیقی دروس و … جزو رویکردهای مهم مدرسه می‌باشند. در همین راستا، طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی مجتمع در راستای پرورش انسان‌هایی متفکر، متخصص و توانمند در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و حرفه‌ای به عنوان شهروندان خلاق، جامعه‌پذیر، منعطف و توسعه‌ یافته است.

برنامه ثبت‌نام

برای پیش ثبت‌نام در یکی از بهترین مدارس ابتدایی تهران والدین باید به سایت www.raheroshd.org مراجعه و فرم مشخصات را تکمیل کنند. سپس برای انجام مراحل بعدی از طرف مدرسه با آنان تماس گرفته خواهد شد.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
ساختمان مرکزی شهرک قدس، فاز یک، خیابان مهستان، جنب دانشگاه آزاد، پلاک 21 88572106-9
پیش دبستان و مهد کودک – شعبه 1
شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران‌زمین، گذر فروردین، پلاک 5 88076427 – 88086670
پیش دبستان و مهد کودک – شعبه ولنجک ولنجک، خیابان هجدهم، پلاک 9 22427268
دبستان دخترانه شهرک قدس، فاز یک، خیابان مهستان، کوچه چهاردهم، پلاک 2 88572105-6
دبستان پسرانه – دوره اول سعادت آباد، بلوار دریا، مطهری شمالی، کوی مروارید، شقایق یکم، پلاک 11 و 13 88696232 – 86127854
دبستان پسرانه – دوره دوم
سعادت آباد، بلوار دریا، مطهری شمالی، کوی مروارید، شقایق یکم، پلاک 11 و 13 88699776 – 88218956

معرفي مدارس سما

مدارس سما جزو یکی از بهترین دبستان تهران می‌باشند که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی اداره می شوند و از سال 1370 آغاز به کار کرده‌اند و هم اکنون 636 مدرسه دخترانه و پسرانه از مقطع پیش‌دبستان و دبستان تا متوسطه دوم در سراسر کشور دارند. سازمان مدارس سما همچنین مدارس خاصی مانند مدرسه تخصصی ورزش، مدارس دوزبانه و مدارس هوشمند را نیز تأسیس کرده است.

این مدارس سعی می کنند به کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی، احترام به دانش‌آموزان، وجود تعادل در تکالیف و افزایش عزت نفس دانش‌آموزان را مورد توجه قرار دهند و ضمن تقویت نقاط قوت خود، معایب را شناسایی و آن ها را رفع نمایند.

برنامه ثبت‌نام

پیش ثبت‌نام دبستان‌های سما اکنون آغاز شده است. برای ثبت نام یکی از بهترین مدارس ابتدايي تهران باید به سایت www.samaschools.ir مراجعه و مرکز مورد نظر را انتخاب کرد. در مراکزی که تعداد متقاضی زیاد باشد، پس از انجام مصاحبه علمی و اخلاقی با دانش آموز و والدین، پذیرش نهایی صورت می‌گیرد.  لازم به ذکر است که این مدارس اکثراً دارای امکانات مناسبی می‌باشند و طبق قوانین مصوب آموزش و پرورش شهریه دریافت می‌کنند.

آدرس و شماره تماس مراکز

نام مرکز آدرس تلفن
دبستان پسرانه 1 جنت‌آباد شمالی، بزرگراه آبشناسان (ایرانپارس)، جنب پمپ بنزین، خ جوانمرد (شقایق سابق)، کوچه شانزدهم 44843448
دبستان پسرانه 2
پاسداران، انتهای بوستان پنجم، نبش گلشن، پلاک 31 22324537
دبستان پسرانه 3 امیرآباد شمالی، کوچه شهید نادر ابراهیمی (خیابان هفدهم)، پلاک 119 88224936
دبستان دخترانه 1 بلوار فردوس شرق، بین رامین و گلستان، پلاک 270 44073931
دبستان دخترانه 2 خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک 5 22211224
دبستان دخترانه 4
خیابان پاسداران، گلستان هفتم (شهید کریمیان)، پلاک 52 22564500
دبستان دخترانه 7 خیابان کرمان جنوبی، خیابان موسوی، پلاک 7 22328292

 

سایر مدارس

مدارس غیر انتفاعی دیگری نیز در شهر تهران هستند که جزو بهترین مدارس ابتدایی تهران می‌باشند. این مدارس به تفکیک پسرانه و دخترانه بودن در جداول زیر معرفی شده‌اند. پیش ثبت نام این مدارس برای سال تحصیلی 1400-1399 آغاز شده است. اولیا باید برای پیش ثبت‌نام به سایت مدارس مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایتد.

مدارس پسرانه

نام مرکز آدرس آدرس سایت تلفن
مؤسسه فرهنگی روزبه – دوره اول (منطقه 3) خ شیخ بهایی، نرسیده به میدان پیروزان، بین کوچه دوازده متری اول و کوچه یازدهم www.rouzbeh.org.ir 88600816 – 88613667
مؤسسه فرهنگی روزبه – دوره دوم (منطقه 3)
خ شیخ بهایی، نرسیده به میدان پیروزان، کوچه دوازده متری اول www.rouzbeh.org.ir 88030051 – 88046939
مجتمع آموزشی رهیار – دبستان شعبه عدل (منطقه 5)
بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از تقاطع همت، خ خوش طینت، پ 69 www.rahyar.org 44411284-5
مجتمع آموزشی رهیار – پیش‌دبستان و دبستان شعبه پونک (منطقه 5) پونک، خ سردار جنگل، پایین‌تر از چهارراه میرزابابایی، نبش کوچه گلزار یکم شرقی، پ 59 www.rahyar.org 44470381-3
مجتمع آموزشی و پرورشی صلحا (منطقه 4) میدان هروی، خ وفامنش، به سمت میدان حسین‌آباد، کوچه شهید جمالی غربی (گیتی سابق)، سمت راست www.solaha-school.ir 02128800
پیش‌دبستان و دبستان قرآنی ریّان نورالهدی (منطقه 2) خ ستارخان، خ پاتریس لومومبا، بلوار سروناز، پلاک 5 www.rayyanschool.ir 66128400 – 66124720
پیش‌دبستان و ادبستان پسرانه شهید چمران (تا پایه پنجم) (منطقه 15)
میدان خراسان، جنب پاساژ خراسان، پلاک 31 www.chamraniha.com 33551813
پیش‌دبستان و دبستان نیکان (منطقه 3) خیابان شریعتی، خیابان یخچال، خیابان وارسته، پلاک 2 ___________ 22008811
پیش‌دبستان و دبستان شهید مهدوی (منطقه 1)
خ شهید سرلشکر فلاحی (زعفرانیه)، خ شهید اعجازی، کوچه زنبق، کوچه مینا www.mahdavischool.org 22435550
پیش دبستان و دبستان پسرانه فرهنگ (زیر نظر حداد عادل)
خ شهید دستجردی (ظفر)، خ فرید افشار، انتهای خ شهید دلیری، خ نونهالان، خ شهید صفری، انتهای خ ناز، خ شهید شیخ عطار
www.mehrefarhang.sch.ir 22648901 – 22648900
پیش دبستان و دبستان علامه امینی (ره) (منطقه 5) فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خ ابراهیمی شمالی، پ 14
www.allameamini.org 44001013 – 44001012

 

مدارس دخترانه

نام مرکز آدرس آدرس سایت تلفن
مجتمع آموزشی مشکوه (منطقه 2) جلال ال احمد، بین یادگار و اشرفی، کوی ارمکان، خ فرزانگان، انتهای خ الوند 3 www.meshkatedu.ir 44228313
مجتمع فرهنگی روشنگر (منطقه 2) شهرک غرب، بلوار ایوانک غربی، فاز 6، گل‌افشان جنوبی www.roshangar.sch.ir 42896100 – 88082611
مجتمع فرهنگی آموزشی تزکیه (منطقه 2)
پل مدیریت، بلوار دریا، چهارراه شهید مطهری، مطهری شمالی، کوی مروارید www.tazkieh.ir 88698051
پیش‌دبستان و دبستان قرآنی ریّان نورالهدی (منطقه 9) خ آزادی، روبروی دانشگاه شریف، کوچه شهید حیدرتاش، پلاک 36 www.rayyanschool.ir 66067014 – 66007539
پیش‌دبستان و ادبستان دخترانه شهید چمران (تا پایه چهارم) (منطقه 15)
میدان خراسان، ابتدای خیابان خراسان، جنب پلیس 10+، پلاک 11 www.chamraniha.com 33564397
مجتمع آموزشی نورا (منطقه 5)
اکباتان، فاز 3، انتهای خیابان شکوری شرقی www.nooraschool.ir 44643401 – 44643403
مجتمع آموزشی شهید مهدوی (منطقه 1)
خ شهید سرلشکر فلاحی (زعفرانیه)، خ شهید اعجازی، کوچه زنبق، کوچه مینا
www.mahdavischool.org 22435550
پیش‌دبستان و دبستان نرگس (منطقه 11)
خيابان وليعصر، میدان منیریه، خيابان فرهنگ، كوچه هجدهم ، پلاک 22
www.jte.ir/web/narges 55373559 – 55373560
 پیش‌دبستان و دبستان آب و آینه (منطقه 3)
خ پاسداران، خ شهید گل نبی، خ ناطق نوری (زمرد)، کوچه دعوی (نیستان یکم)، پ 30
www.aboayenehschool.ir
22855382
5 نظرات
  1. طیبه محسنی می گوید

    سلام من دخترم‌ از پیش دبستان مدرسه خجستگان تحصیل میکنه و الان ۴ساله که اونجاست والدین دیگه هم خیلی راضی هستن از مدیریت و کادر اموزشی خوش اخلاق و حرفه ای این مجموعه اگر محدوده میدان هفت تیر یا بهارستان یا فردوسی هستین پیشنهاد میکنم راجع به این مدرسه تحقیق کنید قیمت ثبت نامش هم منصفانه هست

  2. شمس می گوید

    دخترم در دبستان مبتکرنوین درس می خونه و من بسیار راضی هستم. معلم دخترم بسیار پر انرژی و خلاق هست و کلاسهای مجازیشون هم عالی برگزار شد.

  3. ملیکا رضایی می گوید

    مدرسه نوآور در عین منظم بودن و اینکه برنامه ریزی هاشون خیلی دقیقه و همه چی طبق برنامه پیش میره اما چون بحث مقایسه بین بچه ها وجود نداره و بچه ها با توانایی های خودشون سنجیده میشن بچه ها ارامش دارن وبدون استرس تو کلاسا شرکت می کنن
    به نظرم با اینکه شرایط ثبت نام و مصاحبشون طولانیه ولی مدرسه خیلی خوبیه و می ارزه که آدم برای بچه اش وقت بزاره خوشحالم که دخترم تو نوآور ثبت نام کردم.

  4. نگار می گوید

    میخوام به اولیایی که تو منطقه الهیه و زعفرانیه ساکن هستند یک دبستان دخترانه خیلی خوب را معرفی کنم که واقعا هم از آموزشش تو این سال ها راضی هستم هم تعداد بچه ها تو کلاس کم هست و بهشون کاملا رسیدگی میشه و حرف اولیا شنیده میشه و برعکس خیلی مدارس دیگه اهل تبلیغ نیستن و کار خودشون را اصولی انجام می دهند اسم این مدرسه دبستان رشد نو هست که آدرس جدیدشون بالاتر از پارک وی کوچه کامران هست .

  5. الیانا می گوید

    به نظر من مدرسه تزکیه عالیه من فارق التحصیل
    آن جاهستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.