بازیابی شناسه و کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

بسیاری از افرادی که برای رشته های بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام می کنند معمولاً در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شناسه و رمز عبور خود را فراموش می کنند. فراموش کردن این اطلاعات داوطلبان را دچار دردسر می کند زیرا بدون شناسه و کلمه عبور امکان وارد شدن به سایت ثبت نام بدون دانشگاه آزاد برای انجام ثبت نام و یا حتی ویرایش اطلاعات ثبت نامی که قبلاً انجام شده نمی باشد. معمولاً این اتفاق باعث سردرگمی افراد می شود. ما در این مقاله درباره بازیابی رمز عبور ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور توضیحاتی را به شما ارائه کرده ایم.

موارد بازیابی رمز عبور ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دلایل مختلف ممکن است امکان دستیابی به شناسه و کلمه عبور ثبت نام دانشگاه آزاد را نداشته باشند. ممکن است آن را فراموش نموده و یا گم کرده باشند.

فراموش کردن شناسه و کلمه عبور

عده ای از افراد متأسفانه بعلت این که اطلاعات خود را گم می کنند در مراحل ثبت نام و یا ویرایش ثبت نام دانشگاه آزاد دچار مشکل می گردند بنابراین نیاز به بازیابی شناسه و رمز عبور دارند.

گم کردن شناسه و کلمه عبور

عده ای نیز بعلت فراموشی شناسه و رمز عبوری که در هنگام سخرید کارت اعتباری دریافت نموده اند موفق به ورود به لینک های ثبت نام و ویرایش ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نمی شوند. این افراد نیز نیاز به بازیابی اطلاعات خود دارند.

زمان بازیابی شناسه و کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

معمولاً افراد در زمان های متفاوتی نیاز به شناسه و رمز عبور فراموش شده خود پیدا می کنند. با توجه به این که ممکن است فرد در زمان ثبت نام نیاز به این اطلاعات پیدا کند و یا بعد از ثبت نام در هنگام ویرایش ثبت نام نیاز به اطلاعات خود پیدا کند ما نحوه بازیابی شناسه و کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور را به شما توضیح خواهیم داد.

بازیابی اطلاعات شناسه و کلمه عبور در بازه زمانی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

با توجه به این که زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از اسفند ماه آغاز می گردد و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت بسیاری از افراد قصد دارند تا اقدام به انتخاب رشته محل های جدید قرار داده شده در دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نمایند. بنابراین به علت در اختیار نداشتن اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده امکان وارد شدن به سایت را ندارند.

بازیابی رمز عبور ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در پایان زمان ثبت نام و در بازه زمانی ویرایش اطلاعات

معمولاً پس از اینکه زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پایان می یابد بسیاری از افراد بدنبال ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد خود هستند. دانشگاه آزاد بعد از اتمام زمان ثبت نام بازه چند روزه ای را برای ویرایش اطلاعات مشخص می نماید تا از این طریق افراد بتوانند موارد مورد نظر خود را ویرایش نمایند. بنابراین تعدادی از داوطلبان ورود به رشته های بدون آزمون در این مرحله نیاز به شناسه و رمز عبور خود داشته ت%

سوالات متداول

1- بازیابی اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟

 

در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در تابستان است .

2- آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد ؟

 

بله معمولا یک نوبت تمدید می کنند .

3- آیا پس از گذشت زمان ثبت نام امکان بازیابی وجود دارد ؟

 

در این موارد باید با کارشناسان مرکز مشاوره باخه ارتباط برقرار کنید .

نظرات بسته شده است.