بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری بدون کنکور پیام نور 99

6
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

دانشگاه پیام نور در سال 99 نیز مانند سال‌های گذشته طبق قانون پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون آزمون می‌نماید. کسانی که ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 خود را انجام داده‌اند باید رسید آن را که دارای شماره پرونده و کدپیگیری است دریافت نموده و نزد خود نگه دارند. در برخی موارد پیش می‌آید که داوطلب اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش و یا گم کرده است. این مسئله باعث شده تا داوطلب در مراحل بعدی مانند زمان ویرایش اطلاعات بدون کنکور 99 و یا هنگام اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 99 دچار مشکل گردیده و موفق به ورود به لینک مورد نظر در سایت سازمان سنجش نگردد. بنابراین ما در این مقاله توضیحاتی را در خصوص نحوه بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری بدون کنکور پیام نور 99 ارائه کرده‌ایم.

فراموشی شماره پرونده و کدپیگیری بدون کنکور پیام نور 99

علاوه بر تأکید سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر حفظ اطلاعات داوطلبان تا پایان مراحل پذیرش توسط آنان ، فراموش کردن و یا گم کردن اطلاعات ثبت نامی داوطلبان موضوعی است که بارها و بارها اتفاق افتاده و لذا داوطلبان برای انجام مراحل بعدی ثبت نام خود با مشکل مواجه بوده‌اند. اما خوشبختانه اطلاعات ثبت نامی داوطلبان رشته‌های بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور قابل بازگردانی بوده و کسانی که شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام پیام نور خود را گم کرده‌اند می‌توانند آن را بازیابی نمایند.

نحوه بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99

با توجه به این که برای بازیابی اطلاعات مورد نظر نیاز است تا داوطلب مراحلی را طی نماید ما در این مقاله راهنمای تصویری را برای شما قرارداده‌ایم تا در صورت فراموشی اطلاعات پیام نور خود از این طریق موفق به پیدا کردن مجدد اطلاعات خود شوید.

مراحل بازگردانی شماره پرونده و کدپیگیری پیام نور

مرحله اول:

در مرحله اول باید وارد سامانه سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org شوید.

سایت سازمان سنجش

مرحله دوم:

پس از وارد شدن به سایت سنجش با کلیک بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی در سمت چپ صفحه وارد بخش سیستم پاسخگویی سازمان گردید.

سیستم پاسخگویی سنجش

مرحله سوم:

پس از ورود به بخش سیستم پاسخگویی در سایت سنجش باید با کلیک بر روی گزینه عضویت اطلاعات  خواسته شده را وارد نمائید. توجه نموده تا اطلاعات خواسته شده همان اطلاعاتی است که در زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور وارد نموده‌اید.

عضویت در سیستم پاسخگویی سنجش

مرحله چهارم:

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده برای شما نام کاربری و رمز عبور صادر خواهد شد. نام کاربری شما همان جیمیل و رمز عبور شما همان رمزی است که از طریق پیامک به شما ارسال گردیده است.

بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون کنکور پیام نور

مرحله پنجم:

پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور با کلیک بر روی گزینه ورود به سایت وارد سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شده و درخواست خود را مبنی بر دریافت شماره پرونده و کد پیگیری پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی درج نمائید.

مرحله ششم:

پس از ارسال درخواست اطلاعات ثبت نام شما شامل شماره پرونده و کد پیگیری برای شما نمایش داده خواهد شد.

زمان بازیابی اطلاعات ثبت نامی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سازمان سنجش

یکی از دغدغه‌های علاقه مندان به پذیرش رشته‌های بدون آزمون زمان بازیابی اطلاعات ثبت نامی است. در این خصوص باید گفت با توجه به این که سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در تمامی اوقات قابل دسترس است بنابراین هر زمان امکان بازگردانی اطلاعات مربوط به شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام پیام نور از طریق این سیستم فراهم خواهد بود.

سوالات متداول

1- در صورت فراموش کردن اطلاعات ثبت نام بدون کنکور پیام نور چه باید کرد ؟

 

باید اطلاعات را بازیابی نمود .

2- بازیابی اطلاعات چه زمانی انجام می‌شود ؟

 

در هر زمان که نیاز به اطلاعات خود داشته باشید .

3- بازیابی اطلاعات ثبت نام بدون کنکور پیام نور از چه طریقی انجام می‌شود ؟

 

از طریق سایت سازمان سنجش .

6 نظرات
  1. حیدرعلی می گوید

    سلام با اینکه زمان ثبت نام پذیرفته شدگان پیام نور گذشته من میخوام بدونم قبول شدم یا نه.سریا ثبت نام ندارم سازمان سنجش هم هر چقد زنگ زدم جواب نداده لطفا راهنمایی کنید

    1. مرکز مشاوره باخه می گوید

      لطفا با کارشناسان تماس بگیرید نتیجه را برای شما چک کنند

  2. رحمان می گوید

    سلام سریال ثبت نام از کوم قسمت بیارم

    1. ADMIN می گوید

      سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

  3. ناشناس می گوید

    با سلام من سریال ثبت نام خود را به درست وارد میکنم برای دریافت کد پیگیری و داوطلبی اما خطا میزند

    1. ADMIN می گوید

      از طریق سیستم پاسخگویی مجدد دریافت کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.