اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

0
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دانش آموزانی که در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت نموده اند و در پی اعلام نتایج این آزمون ها هستند تا در صورت پذیرفته نشدن، از ثبت نام در مدارس دیگر جا نمانند، بایستی مطلع باشند معمولا ثبت نام در مدارس دیگر تا پایان شهریور ماه ادامه دارد از این رو جواب تیزهوشان نهم به دهم تداخلی با این تاریخ ندارد تا متقاضیان بدون استرس بتوانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. در این مقاله قصد داریم راهنمای تصویری اعلام نتایج تیزهوشان نهم ، سایت و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم

بسیاری از دانش آموزان اطلاع ندارند از چه طریقی میتوان نتایج آزمون را مشاهده کرد. در ادامه سایت تیزهوشان را معرفی خواهیم نمود و برای افرادی که نمیدانند به کدام قسمت سایت باید مراجعه کنند راهنمای تصویری قرار خواهیم داد.

سایت مشاهده نتایج

نتایج آزمون تیزهوشان نهم در سایت azmoon.medu.ir قابل مشاهده می‌باشد.

راهنمای تصویری

در این بخش قصد داریم بصورت تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان را برای علاقه مندان و متقاضیان این رشته شرح دهیم، به دقت تا پایان مراحل را مطالعه نمایید تا برای مشاهده نتایج با مشکلی رو به رو نشوید.

مرحله اول

  • مراجعه به سایت و وارد نمودن کد ملی و رمز همگام

نتایج تیزهوشان نهم به دهم

مرحله دوم

  • نقش خود و عنوان سازمان را انتخاب کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مرحله سوم

  • در بخش های مختلف سایت باید روی گزینه استعدادهای درخشان کلیک کنید و از آنجا میتوانید نتایج آزمون تیزهوشان را مشاهده کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

زمان اعلام نتایج تیزهوشان معمولا پس 4 یا 6 هفته پس از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. دانش آموزان پس از مراجعه به سامانه و مشاهده نتایج و بررسی شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ، موظف هستند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان

به منظور دریافت کارنامه و مشاهده ی نتایج آزمون ، دانش آموزان موظف هستند با مراجعه به سامانه مدارس تیزهوشان و سپری نمودن مراحل قبلی ( در همان قسمت استعدادهای درخشان ) قبول شدن یا نشدن خود را مشاهده کنند. در این قسمت اسامی پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و مدرسه ای که در آن قبول شدند درج خواهد شد.

لازم به ذکر است در کارنامه آن دسته از دانش آموزانی که در آزمون استعدادهای درخشان پدیرفته نشدن، اطلاعاتی همچون نمرات استعداد تحلیلی و تحصیلی همچنین نمرات کل آزمون داوطلب نمایش داده خواهد شد. در صورتیکه دانش آموزان نسبت به جواب تیزهوشان نهم به دهم اعتراض دارند میتوانند در همان قسمت مشاهده کارنامه، قسمت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ، درخواست خود را ثبت نمایند.

سوالات متداول

1- اعلام نتایج تیزهوشان نهم چه زمانی انجام می‌ شود ؟

 

چهار تا شش هفته پس از آزمون .

2- از چه طریق نتایج آزمون تیزهوشان قابل مشاهده است ؟

 

از طریق سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی .

3- برای مشاهده نتایج بایستی چه مراحلی را طی کنیم ؟

 

در مقاله راهنمای تصویری کامل برای مشاهده نتایج تیزهوشان شرح داده شده است، برای مطالعه کلیک کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.